Safety & Health Consulting - Consultanta si training Protectia Muncii Bucuresti Afisari: 70
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 61
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Arad, nr. 2, Sector 1
-------------------------
Phone: Telefon
  0742218420
-------------------------
Web: Internet
  email: info@safety-health.ro
  site: www.safety-health.ro

 
Evaluarea risc la securitatea fizica  
Detalii  

SAFETY& HEALTH CONSULTING prin evaluator inscris in Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitate Fizica (RNERSF) la pozitia 362/2014 asigura ANALIZA SI EVALUARE DE RISC LA SECURITATEA FIZICA pentru toate companiile, sub incidenta Legii 333/2003, H.G. 301/2012.

Analiza de risc la securitatea fizica este, potrivit legislatiei in vigoare, un document obligatoriu pentru toate societatile comerciale, indiferent de natura capitalului social, care detin bunuri sau valori cu orice titlu si sunt obligate sa asigure protectia acestora.

 

CE CUPRINDE O EVALUARE DE RISC LA SECURITATE FIZICA ?
definirea parametrilor interni si externi care genereaza si/sau modifica riscurile la securitatea fizica a unitatii
stabilirea metodei ai a instrumentelor de lucru
identificarea tuturor riscurilor la securitatea fizica, a zonelor de impact, evenimentelor si cauzelor riscului, precum si a potentialelor consecinte
analizarea riscurilor la securitatea fizica
estimarea riscurilor unitatii beneficiare
intocmirea Raportului de evaluare si tratare a riscurilor la securitatea fizica.
CUM PROCEDAM IN VEDEREA REALIZARII EVALUARII?
colectarea datelor necesare implementarii raportului ( 30-60 minute);
definirea parametrilor interni si externi care genereaza si/sau modifica riscurile la securitatea fizica a unitatii;
estimarea riscurilor unitatii beneficiare;
analiza pe concluziile finale impreuna cu Beneficiarul si gasirea de solutii optime;
intocmirea Raportului de evaluare si tratare a riscurilor la securitatea fizica (aproximativ 2-4 zile)
 

Conducatorii institutiilor publice, patronii, managerii si administratorii operatorilor economici sunt obligati, sa organizeze si sa execute instruirea întregului personal angajat în munca, în raport cu nivelul de pregatire al salariatilor si în functie de specificul activitatii desfasurate de fiecare unitate.

Instruirea salariatilor în domeniul situatiilor de urgenta (Apararea Impotriva Incendiilor si Protectie Civila) se realizeaza prin instructaje si prin participarea la cursuri, aplicatii, exercitii practice si antrenamente, în functie de tipurile de risc specifice.

Operatorii economici care desfasoara activitati ce prezinta pericole de accidente majore în care sunt implicate substante periculoase se supun si prevederilor legislatiei specifice.

Pe timpul desfasurarii instruirilor se pune accent pe demonstratiile practice, salariatii fiind angrenati în executarea unor operatiuni specifice.

 

Instruirea în domeniul situatiilor de urgenta se certifica prin înscrisuri realizate, dupa caz, în fisa individuala de instructaj în domeniul situatiilor de urgenta, în registrul de predare-primire a schimbului sau în procesele-verbale de instruire.

Pot fi desemnate sa execute instructaje în domeniul situatiilor de urgenta urmatoarele categorii de personal:

a)    persoanele cu atributii de conducere în cadrul unitatii, al departamentului, compartimentului sau al sectorului de activitate ori sefii locurilor de munca în care este prevazut un asemenea instructaj;
b) cadrele tehnice din domeniul apararii împotriva incendiilor sau personalul de specialitate în domeniul protectiei civile (inspectori de protectie civila);
c) sefii serviciilor voluntare/private de urgenta.
 

În activitatea de instruire în domeniul situatiilor de urgenta se pot utiliza urmatoarele mijloace:

a)    vizuale: afise, brosuri, pliante, fotomontaje, panouri, inscriptii si indicatoare de securitate, grafice, machete, fotografii etc.;
b)    audiovizuale: filme de scurt metraj, înregistrari video, proiectii comentate de diafilme sau la epidiascop si altele;
c)    auditive: instructaje, conferinte, expuneri, consultatii, dezbateri, concursuri, casete audio etc.;
d)    practic-aplicative: exercitii, aplicatii, demonstratii si antrenamente executate la locul de munca sau în poligoane amenajate.
La alegerea mijloacelor se va avea în vedere asigurarea caracterului intensiv al activitatii de instruire.

Instructajele în domeniul situatiilor de urgenta se fac pe baza unor materiale scrise (proceduri) întocmite de persoanele desemnate si aprobate de conducatorul institutiei, de manager sau de patron.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Accident de munca  |  Accidente de munca  |  Activitati comerciale  |  Activitati de training   |  Activitati practice  |  Afise filme  |  Afise panouri  |  Analiza de caz  |  Angajarea in munca  |  Aparare impotriva incendiilor  |  Aparare impotriva incendiilor curs  |  Apararea impotriva incendiilor   |  Asistenta tehnica santier  |  Auditul dosarelor de personal  |  Bunuri materiale  |  Casete valori  |  Clasificarea riscurilor   |  Consultanta civila  |  Consultanta juridica  |  Consultanta obtinere permise munca  |  Consultanta psi  |  Consultanta riscuri loc munca  |  Consultanta transport  |  Consultatii si solutii tehnice  |  Contractelor de munca  |  Controale periodice  |  Cresterea copilului  |  Cursuri analiza riscurilor  |  Dirigentie santier  |  Echipamente dotare  |  Echipamente lucru  |  Echipamente protectia muncii  |  Echipamente protectie  |  Echipamente ridicat  |  Elaborarea actelor juridice  |  Elaborarea masurilor de prevenire riscuri  |  Evaluare personal  |  Evaluare riscuri munca  |  Evaluarea salariatilor  |  Evaluari risc  |  Evidenta personalului  |  Evidenta fise de post  |  Factori de risc  |  Femei gravide   |  Filme video  |  Imbolnavire profesionala  |  Incadrarea personalului  |  Incetarea contractelor de munca  |  Incidenta legislatiei  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Instruirea personalului  |  Instruirea salariatilor  |  Interventii situatii urgenta  |  Intocmire fise post  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatiei din domeniul sanatatii  |  Locul de munca  |  Lucrari si servicii  |  Materiale protectie  |  Normele metodologice   |  Operatorii economici   |  Organizarea activitatii societatii  |  Panouri video si audio   |  Planul control  |  Pontaj angajati  |  Prim ajutor  |  Proceduri securitate  |  Proiectii video  |  Protectia datelor   |  Protectia muncii  |  Protectia persoane  |  Protectie civila  |  Protectie foc  |  Protectie incendiu  |  Protectie situatii urgenta  |  Raspunderi civile  |  Reducerii de personal   |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Resurse umane   |  Risc incendiu  |  Riscuri profesionale   |  Securitate si protectie  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii depozitare  |  Servicii inspectie  |  Servicii prevenire incendii  |  Servicii securitate  |  Solutii domeniul it  |  Solutii protectie  |  Solutii securitate  |  Specificul activitatii desfasurate  |  Testare personal  |  Testarea salariatilor  |  Transport national  |  Transport tehnologic  |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.