Egalizator de rampa electro-hidraulic cu placa frontal cu balamale. Platforma si placa frontala sunt actionate hidraulic. Descriere Placa frontala, avand o lungime de 400 mm, este in contact cu platforma vehicolului pe o lungime de 250 mm, in cazul utilizarii unor tampoane de cauciuc cu grosime de 100 mm. Cursa efectiva a platformei egalizatorului este de 350mm deasupra nivelului rampei si 320mm sub nivelul rampei. Posibilitatea efectiva de egalizare (O) este masurata de la partea frontala a tampoanelor, luand in considerare arcuirea placii frontale. Posibilitatea teoretica de egalizare deasupra nivelului rampei (O1) este masurata de la capatul placii frontale, fara a lua in considerare arcuirea acesteia. - Rampa Egalizare
Rampa Egalizare - Rampa Egalizare
Rampa Egalizare L = Lungimea platformei BH = Inaltime constructiva O = Posibilitate de egalizare deasupra nivelului rampei U = Posibilitate de egalizare sub nivelul rampei O1 = Posibilitate de egalizare teoretica deasupra nivelului rampei - Rampa Egalizare
Rampa Egalizare Actionare Functiile hidraulice sunt efectuate conform unei scheme logice, cu ajutorul sistemului Logic Block care este operat prin varierea diferentelor de presiune. Platforma este actionata printr-un cilindru hidraulic (Ø 90 mm) iar placa frontala este actionata printr-un cilindru propriu (Ø 55 mm). Sistemul hidraulic este complet inchis si este astfel protejat impotriva murdariei, a nisipului si a prafului chiar si in cele mai extreme circumstante. Datorita cilindrilor supradimensionati, se creeaza o presiune lucrativa de aproximativ 50 bar. Pistonul cilindrului este cromat si dublu izolat, rezistand la o presiune de 600 bar. Ca masura de precautie, cilindrul principal este dotat cu valva de protectie. Motorul electric si pompa sunt realizate intr-o constructie compacts si sunt plasate sub egalizatorul de rampa pentru eliminarea vibratiilor de la partea superioara a platformei si pentru prevenirea distrugerii. Toate aceste caracteristici asigura un sistem hidraulic sigur, cu o durata de viata lunga necesitand intretinere minima. Dimensiuni In functie de solicitari Poweramp 232 poate fi livrat in diferite dimensiuni, iar modelele standard, cu o inaltime constructiva de 600 sau 900 mm sunt disponibile in mai multe variante, in functie de dimensiunile platformei. - Rampa Egalizare
Rampa Egalizare - Rampa Egalizare
Rampa Egalizare Materiale Platforma si placa frontala sunt realizate din otel aliat (Fe510 Steel 52). In functie de latime, Poweramp 232 este intarita pe dedesubt cu 10-12 profile longitudinale Delta si C. Acestea permit balansarea platformei pentru a urmari inclinarea vehicolului cauzata de inlaturarea unei parti a incarcaturii. Placa frontala va ramane in contact cu platforma vehicolului pana la maximum 100 mm fata de orizontala. Legatura dintre platforma (partea mobila) si cadru (partea fixa) este realizata cu balamale avand o lungime de 300 mm. Balamalele (30 mm diametru) sunt fabricate din otel laminat si pot rezista cu succes solicitarilor la care sunt supuse. Cadrul de sustinere robust si suportul frontal absorb fortele create cu ocazia blocajului de urgenta, sau in timpul traficului pe egalizator atunci cand acesta se afla in pozitia de repaus. Caracteristicile autoportante permit alegerea atat a unui locas deschis cat si a unuia inchis. Suportul frontal fixat pe cadrul de sustinere protejeaza componentele hidraulice si mecanice din partea inferioara a egalizatorului de rampa. Specificatii tehnice - Standarde: CE & TÜV/GS / EN 1398;
- Capacitate (EN 1398): EN 1398) 40 kN;
- Inaltime constructiva: 600, 900 mm;
- Lungime placa frontala: 400 mm;
- Unghi placa frontala: (ca. 4°) 45 mm;
- Motor: 0,75 kW;
- Alimentare: 400 V;
- Tensiune comanda: 24 V DC;
- Clasa de protectie: IP 65;
- Presiune lucrativa: ca. 50 bar;
- Diametru cilindru principal: 90 mm;
- Diamentru placa frontala: 55 mm;
- Temperaturi: -30gr C : 50gr C;
- Culoare standard: (rosu carmin) RAL 3002.
Operare Poweramp 232 este operat de la un singur buton. Prin apasarea butonului platforma se ridica din pozitia de repaus. Cand platforma ajunge in cea mai inalta pozitie a sa, placa frontala se deschide automat si ramane in prelungirea platformei. Cand butonul este eliberat egalizatorul de rampa coboara automat pe platforma camionului. In timpul incarcarii – descarcarii, egalizatorul de rampa urmareste automat toate miscarile platformei camionului. Dupa incheierea incarcarii – descarcarii butonul este apasat continuu pentru a reaseza egalizatorul de rampa in pozitia de repaus. Prevederi standard de siguranta - Blocaj de urgenta complet hidraulic;
- Intrerupator de avarie cu posibilitate de resetare;
- Protectii laterale pentru picioare;
- Suport placa frontala robust pentru trafic transversal pe egalizator cand acesta se afla in pozitia de repaus;
- Protectie impotriva patrunderii prin efractie;
- Marcaje de siguranta (negru / galben);
- Protectia motorului printr-un releu termic;
- Valva protectie in cilindrul hidraulic;
- Panou de comanda cu simboluri sugestive.
Standarde Poweramp 232 este certificat CE si TÜV/GS. Metodele de productie sunt conforme cu EN 1398. Calitatea si siguranta sunt conforme standardelor actuale. Capacitatea standard de incarcare, care este de 40 kN (incarcare pe ax) este prevazuta pentru o suprafata de contact minima de 150 * 150 mm / roati si un gradient maxim al platformei de 12.5 %, în conformitate cu standardul european EN 1398. Ca optiune orice capacitate de incarcare este disponibila. Optiuni - Variante diferite de montaj (constructia locasului);
- Capacitate portanta mare;
- Dimensiuni si/sau posibilitati de egalizare speciale;
- Lungime mai mare a placii frontale;
- Placa frontala tesita pe ambele laturi;
- Segmenti laterali pe placa frontala pentru adaptarea la diferite latimi ale vehicolelor;
- Finisaj antiderapant;
- Cilindru principal dublu;
- Executie complet galvanizata;
- Izolarea platformei;
- Sistem de izolare contra curentilor de aer;
- Culoare RAL la cerere;
- Buton de revenire in pozitia de repaus;
- Comutator pozitie de repaus pentru controlul semaforului, a usii, etc.
- Revenire complet automata, fara comanda, in pozitia de repaus;
- Interconectare egalizator de rampa / usa;
- Panou de comanda integrat, incluzand controlul usii, a semaforului, etc.;
- Grad de protectie mai mare (valoare IP);
- Voltaj diferit.
|