Avans : Un avans de 30% pentru toate tipurile de evenimente se achita la incheierea unui contract. Garantii: O garantie de 2500 RON pentru eventuale daune aduse locatiei va fi achitata cel mai tarziu cu 48 de ore inainte de data evenimentului dumneavoastra. In functie de marimea si tipul evenimentului garantia poate fi mai mare. Garantia va fi rambursata in maxim 3 zile dupa eveniment daca nu au fost constatate nici un fel de daune sau incalcari ale clauzelor contractuale. Servicii paza: Este recomandabil ca cel putin 2 agenti de paza sa asigure securitatea evenimentului. Mai multi agenti ar putea fi necesari in functie de marimea si natura evenimentului dvs . Valet Parking: Servicii de Valet Parking sunt disponibile contra cost. Serviciul nu este obligatoriu insa vi-l recomandam pentru a putea asigura un numar maxim de locuri de parcare. Serviciile sunt facturate la o rata orara. Minim 4 ore. Chirie locatie: Poate varia functie de tipul evenimentului si si numarul de persoane. Minimum 24 ore timp de inchiriere. Discount disponibil pentru evenimente multiple. Mobilier : Mese de max 8 persoane sunt incluse in pretul de inchiriere al scaunelor. Mese cocktail pentru terasa de vara disponibile la cerere. Oficii : Covor rosu, cleaning si asistenta furnizori externi. Serviciile de cleaning si intretinere sala sunt obligatorii pe intreaga durata a evenimentului. Servicii externe : Angajatii / Colaboratorii externi ce vor asigura serviciile de catering si tehnice pe intreaga durata a evenimentului vor actiona sub directa indrumare a coordonatorului evenimentului dvs si a administratorului delegat al Palatului Bragadiru. |