PRIM AUDIT Servicii de Audit, Asistenta fiscala si Consultanta in afaceri Bucuresti Afisari: 1422
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 545
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Calea Rahovei , nr. 266-268,Corp 2, Etaj 2, Birou 12B, sector 5,
-------------------------
Phone: Telefon
  0314257030; 0720640077
-------------------------
Web: Internet
  email: office@prim-audit.ro
  site: www.prim-audit.ro

 
Servicii de Contabilitate Bucuresti  
Detalii  

Vă oferim o gamă completă de servicii de contabilitate pentru a vă ajuta la dezvoltarea ?i cre?terea afacerii dumneavoastră atât la nivel local cât ?i interna?ional. Atât pentru noi cât ?i pentru clien?ii no?trii, încrederea înseamnă cuno?tin?e tehnice de cea mai bună calitate furnizate cu integritate, creativitate ?i responsabilitate.

Suntem o echipă dinamică formată din speciali?ti cu o experientă vastă în prestarea de servicii de contabilitate, care prin solu?iile personalizate propuse, vă oferim variante de optimizare ?i dezvoltare a activită?ii companiei.

Avantajele serviciilor de contabilitate externalizate

    – acces facil la expertiza de specialitate,

    – focus pe activită?ile de baza ale afacerii tale,

    – gestionarea eficientă a riscurilor,

    – reducere a costurilor

    – flexibilitate ridicată privind personalul.

Servicii de contabilitate la sediul nostru, inclusiv contabilitate primară

  • organizarea contabilită?ii în conformitate cu normele legale în vigoare;
  • ?inerea contabilită?ii conform principiilor contabilită?ii ?i a tuturor prevederilor legale;
  • operare documente primare întocmite de beneficiar;
  • eviden?a analitică ?i sintetică a furnizorilor, clien?ilor;
  • eviden?a mijloace fixe, calculul amortizării;
  • întocmire Jurnal Cumpărări, Jurnal Vânzări;
  • întocmirea balan?ei de verificare ?i a balan?elor analitice;
  • întocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare;
  • calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile micro întreprinderii, după caz, întocmirea declara?iilor în termenele legale;
  • calculul impozitului pe dividende, întocmirea declara?iilor privind impozitul pe dividende;
  • calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice ?i juridice nerezidente;
  • întocmirea decontului de TVA;
  • raportare semestrială;
  • întocmirea altor situa?ii sau rapoarte cerute de legisla?ia în vigoare;
  • întocmirea statelor de plata pentru angaja?i ?i calcularea contribu?iilor generate din aceste opera?ii;
  • întocmirea declara?iilor lunare privind calculul următoarelor contribu?ii:
    • contribu?ii la bugetul asigurărilor sociale de stat
    • contribu?ii la bugetul asigurărilor sociale de sănătate
    • contribu?ii la bugetul asigurărilor pentru ?omaj
    • contribu?ii la bugetul de stat
    • alte contribu?ii prevazute de lege
  • întocmirea fi?elor fiscale;
  • întocmirea ?i înregistrarea declara?iilor privind obliga?iile de plată la bugetul asigurărilor pentru ?omaj în situa?ia în care clientul beneficiază de subven?ii pentru salaria?i;
  • elaborarea ?i punerea în aplicare a procedeelor contabile ?i a planului de conturi adaptat societă?ii cu respectarea normelor generale;
  • instruirea personalului privind modul de întocmire ?i circuitul documentelor primare;
  • instruirea personalului privind modul de utilizare a instrumentelor de plata (ordine de plata, bilete la ordin, CEC-uri etc.), precum ?i de întocmire a acestora;
  • întocmirea ordinelor de plata de trezorerie aferente viramentelor către bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetul asigurărilor sociale de sănătate, bugetul asigurărilor de ?omaj, etc.;
  • rela?ia cu banca (depunere ?i ridicare documente, ridicare extrase de cont, depunere numerar);
  • informarea periodica a conducerii asupra situa?iei economico-financiare a societă?ii;
  • informarea permanenta si în timp util a conducerii societă?ii privind reglementările din domeniul fiscal ?i financiar-contabil;
  • informări periodice privind schimbările legisla?iei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului.

Servicii de contabilitate la sediul clientului

  • verificarea documentelor primare ?i a evidentei contabile, precum ?i conformitatea cu cerin?ele legale ?i de reglementare, calitatea informa?iilor, identificarea riscurilor ?i consultanta pentru eliminarea acestora
  • întocmirea ?i depunerea declara?iilor fiscale (impozit pe profit, TVA, D390, D394)
  • întocmirea situa?iilor financiare în conformitate cu standardele contabile romane?ti sau standardele de raportare financiara interna?ională (IFRS,)
  • asisten?ă pe parcursul controalelor de la autorită?i.
  • analiza afacerii ?i identificarea factorilor de risc care pot afecta bunul mers al afacerii.
  • consultan?ă privind îmbunătă?irea performantelor, analize de cash-flow, bugete ?i previziuni.
  • Servicii de contabilitate la distan?ă

  • verificarea registrului jurnal,
  • reconcilierea extraselor de cont,
  • urmărirea analitica a datoriilor ?i crean?elor,
  • întocmirea declara?iilor fiscale,
  • analiza financiara,
  • întocmire cash-flow,
  • contul de profit ?i pierdere
  • rapoarte de management
  • Servicii de întocmire situa?ii financiare

  • întocmire ?i certificare a situa?iilor financiare individuale sau consolidate în conformitate cu OMFP 1802/2014
  • întocmire situa?ii financiare în conformitate cu Standardele de raportare financiara din România precum si cu Standardele Interna?ionale de Raportare Financiara (IFRS)
  • întocmire situa?ii financiare pentru sectoarele de industrie reglementate, inclusiv pentru organiza?iile non-profit
  • întocmire situa?ii financiare in cazul lichidării unei companii si întocmirea raportărilor specifice
  • întocmire rapoarte de fuziune
  • expertize extrajudiciare
  • Servicii de întocmire analize financiare

  • întocmire bilan?, cont de profit ?i pierdere, cash flow
  • consultanta privind întocmirea bugetului anual
  • rapoarte de management
  • întocmirea de situa?ii sau rapoarte financiare solicitate de către bănci
  • calculul indicatorilor economico-financiari necesari pentru a evalua diverse aspecte legate de activitatea unei companii ?i performanta financiară
  • analiza cost-beneficiu
  • Expertize contabile

  • Judiciare – Oferim servicii de expertize contabile judiciare ce au ca obiect cercetarea unor fapte ?i situa?ii de natură economico-financiara pentru obiective stabilite de organul judiciar.
  • Extrajudiciare – Oferim servicii de expertiză contabilă extrajudiciară solicitate de clien?ii care au nevoie de clarificări legate de desfă?urarea unor tranzac?ii sau în situa?ia în care există îndoieli asupra modului de calcul a unor impozite ?i taxe.
  • Suntem oameni pasiona?i de munca noastră. Am parcurs procedurile prevazute de Regulamentul CECCAR privind accesul la profesia de expert contabil ?i contabil autorizat.

    To?i colegii din echipă urmează activită?ile prevazute de Programul Na?ional de Dezvoltare Profesionala Continuă, participând la cursurile, seminariile ?i întrunirile profesionale în domeniu, ceea ce ne asigură cunoa?terea aprofundată ?i la zi a celor mai complexe aspecte ale profesiei. Acest lucru ne ajută să putem oferi servicii de calitate în rela?ia cu partenerii no?tri.

     

     
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    implementare proiecte consultanta  |  inventar mijloace fixe  |  Achizitii publice  |  Acte firma  |  Actele constitutive  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Afaceri de succes  |  Analiza afacerii  |  Analiza de caz  |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analize cost beneficiu  |  Analize economico financiare  |  Analize financiar contabile  |  Asistenta achizitie publica  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Audit calitate  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Bilant anual  |  Bilant semestrial  |  Bilanturi, balante, expertize contabile  |  Bilete la ordin  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Calcul salarii contabilitate  |  Cash management  |  Circuitul documentelor  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Colegii de stat  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Conform contractului  |  Consiliului national de solutionare a contestatiilor   |  Consultanta calitate  |  Consultanta calcul taxe  |  Consultanta contabila  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta management  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta proiect   |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate primara  |  Contabilitatea productiei  |  Contracte de baza  |  Contracte garantie imobiliara notar  |  Control fiscal  |  Cost management  |  Depunerea statelor de plata  |  Dezvoltare profesionala  |  Diverse litigii   |  Dizolvare firma  |  Echipamente industriale  |  Eliminarea riscurilor   |  Evidenta concediilor  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta pontajului  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza financiara  |  Expertiza identificarea persoanelor  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertize financiar-contabile  |  Expertize fiscale  |  Expertize juridice  |  Expertizele contabile  |  Finantari nerambursabile  |  Firma contabilitate  |  Firma specializata servicii   |  Fiscalitate consultanta  |  Fiselor de post   |  Fonduri nerambursabile  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Impozit profit  |  Impozitele si taxele locale  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Instruirea personalului  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Leasing financiar  |  Leasing financiar imobiliar  |  Legislatia aplicabila  |  Lichidare firma  |  Litigii domeniul imobiliar  |  Management calitate  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management proiect  |  Management timp  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectului  |  Managementul riscurilor  |  Mijloace fixe  |  Mijloace juridice specifice  |  Modificarea fiselor de post   |  Modul contabilitate  |  Modul mijloace fixe  |  Nu are sediul social  |  Ordine plata  |  Performanta companiei  |  Permise de munca   |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal intern  |  Planificarea afacerii  |  Plata impozitelor  |  Plata impozitului pe dividende  |  Proceduri achizitii publice  |  Procesarea documentelor  |  Proiect management  |  Proiecte europene  |  Radiere firma  |  Rambursare totala  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte progres  |  Redactare acte   |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Reprezentare control  |  Reprezentare in litigii   |  Reprezentare juridica  |  Reprezentarea clientului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Risc financiar  |  Roi dinate   |  Salarizare personal  |  Sectorul privat  |  Sectorul public   |  Sediul social  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii birou  |  Servicii contabilitate externalizate  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de publicitate  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii full time  |  Servicii industriale  |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii leasing  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Standardele de calitate   |  Standardele internationale  |  State de plata colaboratori  |  Taxe si impozite  |  Tipuri de contracte  |  Tipuri par  |  Valoarea taxelor si cheltuielilor  |  Verificare contabilitate  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.