PRIM AUDIT Servicii de Audit, Asistenta fiscala si Consultanta in afaceri Bucuresti Afisari: 1422
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 545
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Calea Rahovei , nr. 266-268,Corp 2, Etaj 2, Birou 12B, sector 5,
-------------------------
Phone: Telefon
  0314257030; 0720640077
-------------------------
Web: Internet
  email: office@prim-audit.ro
  site: www.prim-audit.ro

 
Consultanta Fiscala  
Detalii  

Ca societate comercială ave?i nevoie de servicii de consultan?ă fiscală de cea mai înaltă calitate, planificare ?i optimizare fiscală ?i de strategii fiscale. Chiar dacă fiscalitatea poate fi un domeniu complex, echipa noastră ştie să transforme complexitatea în claritate.

Indiferent de dimensiunea companiei dumneavoastră, suntem gata să facem faţă problemelor cu care vă confruntaţi. Suntem în elementul nostru atunci când discutăm cu clienţii despre provocările legate de fiscalitate şi identificăm, întotdeauna, cele mai bune variante de soluţionare a acestora.

Vă oferim consultan?ă fiscală ?i asisten?ă privind eficientizarea taxelor, reprezentare ?i suport pentru facilitarea unui dialog constructiv cu autorită?ile fiscale în vederea solu?ionării diverselor aspecte legate de taxarea din România.

Impozit pe profit

Realizam revizuiri periodice ale tratamentului aplicat diverselor tipuri de venituri ?i cheltuieli ?i oferim suport în interpretarea articolelor de lege pentru a identifica solu?iile optime.

  •  analiza ?i revizuirea modalită?ii de calcul pentru impozitul pe profit, atât trimestrial, cat ?i la încheierea exerci?iului financiar
  •  identificarea tratamentelor fiscale adecvate situa?iilor specifice clien?ilor no?tri, în ceea ce prive?te: contracte de leasing financiar ?i/sau opera?ional, amortizarea contabila versus amortizarea fiscala, provizioane relative la crean?e, rezerve din reevaluări, analiza cheltuielilor nedeductibile/veniturilor netaxabile, alte aspecte semnificative.
  • TVA

    Serviciile noastre care vizează taxa pe valoare adăugată includ:

    • înregistrarea în scopuri de TVA în România
    • organizarea evidentei fiscale a opera?iunilor economice desfă?urate de persoana juridica nerezidenta
    • plata TVA aferenta opera?iunilor în România în numele clientului
    • determinarea tratamentului fiscal din perspectiva TVA a tranzac?iilor intracomunitare, eventual prin consultare cu colaboratori din alte state UE
    • înregistrare în scopuri de TVA pentru companii locale
    • înregistrare în Registrul Operatorilor Intracomunitari
    • rambursări de TVA din România
    • rambursări de TVA din UE
    • asistenta pe durata inspec?iilor fiscale de rambursare a TVA ?i depunerea de eventuale contesta?ii la rapoartele de inspec?ie fiscala

    Rambursări

    Încurajăm clien?ii sa î?i exercite drepturile pe care le au în rela?ia cu administra?ia fiscala ?i protejam aceste drepturi prin asistenta personalizata specializata.

  • rambursări de TVA pentru companii străine. Ne adresăm atât companiilor stabilite din Uniunea Europeana cat ?i celor din afara Uniunii, care nu sunt înregistrate în scopuri de TVA în România ?i nici nu au obliga?ia de a se înregistra conform legisla?iei romane, ?i care doresc sa recupereze TVA aferenta achizi?iilor din România, în baza procedurilor ce implementează Directivele Europene a 8-a si respectiv, a 13-a în legisla?ia româneasca.
  • rambursări de TVA pentru companii înregistrate în scopuri de TVA. Ne adresăm companiilor care sunt deja înregistrate în scopuri de TVA în România ?i care doresc sa ob?ină o rambursare a sumelor negative de TVA rezultate din deconturile de TVA depuse.
  • rambursare a impozitului cu re?inere la sursă, impozitul pe dividente ?i impozitul pe câ?tigurile de capital. Asistenta în vederea determinării eligibilită?ii clien?ilor no?tri pentru rambursarea totala sau par?ială a impozitului cu re?inere la sursa plătit în exces către bugetul statului roman, în legătură cu venituri ob?inute din România de companii nerezidente din comisioane, redeven?e, dobânzi, dividende sau servicii diverse. Oferim servicii similare ?i în vederea recuperării impozitul pe câ?tiguri de capital plătit în exces.Serviciile noastre includ o revizuire a pla?ilor efectuate de către o companie romana către o entitate nerezidenta reprezentând dividende, dobânzi, comisioane, redeven?e etc, precum ?i modului în care acestea au fost tratate din perspectiva impozitului cu re?inere la sursa.
  • Inspec?ii fiscale

    Oferim asistentă pe durata inspec?iilor fiscale anun?ate sau inopinate efectuate de autorită?ile fiscale romane, în vederea minimizării efectelor datorate emiterii unor decizii cu impact negativ.

    Serviciile noastre de asistenta în cadrul inspec?iilor fiscale cuprind, printre altele: analiza prevederilor legislative, investiga?ia situa?iei de fapt ?i pregătirea argumentelor de baza pentru formularea unei eventuale contesta?ii.

  • realizarea unei evaluări complet independente a aspectelor fiscale în dezbatere
  • pregătirea ?i formularea argumentelor ce pot fi aduse în favoarea pozi?iei adoptate de client
  • gestionarea procesului de control fiscal, permi?ând astfel clien?ilor sa se concentreze pe activită?ile uzuale ale companiei
  • reprezentarea clien?ilor în fata autorită?ilor fiscale române
  • estimarea punctelor forte ?i a punctelor slabe a abordării clientului nostru vizavi de aspectele fiscale
  • asistenta în cadrul eventualelor litigii fiscale
  • Investi?ii imobiliare

    Vizăm aspecte privind finan?area achizi?iilor de proprietă?i imobiliare în România, transfer de active sau transferul afacerii, aplicarea conven?iilor de dubla impunere

    Serviciile noastre includ:

  • audit fiscal
  • aspecte privind finan?area achizi?iilor de proprietă?i imobiliare în România si structurări fiscale – fuziuni, divizări, leasing, etc.
  • transfer de active sau transferul afacerii
  • aplicarea Conven?iilor de dubla impunere cu privire la impozitele cu re?inere la sursa, impozitul pe dividende, câ?tiguri de capital, dobânzi, redeven?e
  • impozitul pe profit – deductibilitatea costurilor, preturi de transfer, valoarea fiscala, etc.
  • taxa pe valoare adăugată – aspecte specifice investi?iilor ?i opera?iunilor din domeniul imobiliar
  • Taxe locale

    Luând în considerare numărul mare de taxe aplicabile în România sprijinim companiile sa î?i îndeplinească toate obliga?iile fiscale, evitând astfel calcularea de taxe adi?ionale, amenzi si penalită?i.

    Serviciile noastre includ:

  • identificarea tuturor taxelor locale aplicabile afacerii
  • stabilirea sumelor datorate ?i la întocmirea declara?iilor necesare
  • identificarea poten?ialelor facilită?i, pregătirea si transmiterea documenta?iei relevante în scopul de a beneficia de astfel de facilitate
  • monitorizarea modificărilor legislative cu impact asupra activită?ii afacerii si sus?inerea în adoptarea conduitei adecvate.
  • Pre?uri de transfer

    Pre?urile de transfer sunt pre?urile la care se derulează tranzac?iile între companiile care sunt păr?i ale aceluia?i grup. Tranzac?ia între păr?ile afiliate trebuie să fie încheiată la pre? de pia?ă, altfel spus la pre?ul la care ar fi fost încheiată o tranzac?ie similară între păr?i independente, în condi?ii economice comparabile. Dacă pre?ul tranzac?iei între afilia?i nu este în intervalul de pia?ă, se consideră că profiturile ob?inute de păr?i în urma tranzac?iei nu sunt corect reflectate, afectând astfel impozitele ?i taxele plătite.

    Serviciile noastre includ :

  • Asisten?ă la inspec?ia fiscală
  • Realizarea dosarului pre?urilor de transfer.
  • Analize de comparabilitate.
  • Revizuirea pre?urilor de transfer.
  • Documentarea pre?urilor de transfer.
  • Planificarea pre?urilor de transfer.
  • Asisten?ă la solicitarea unui acord de pre? în avans.
  • Analiză „due diligence” privind pre?urile de transfer.
  •  
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    implementare proiecte consultanta  |  inventar mijloace fixe  |  Achizitii publice  |  Acte firma  |  Actele constitutive  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Afaceri de succes  |  Analiza afacerii  |  Analiza de caz  |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analize cost beneficiu  |  Analize economico financiare  |  Analize financiar contabile  |  Asistenta achizitie publica  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Audit calitate  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Bilant anual  |  Bilant semestrial  |  Bilanturi, balante, expertize contabile  |  Bilete la ordin  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Calcul salarii contabilitate  |  Cash management  |  Circuitul documentelor  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Colegii de stat  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Conform contractului  |  Consiliului national de solutionare a contestatiilor   |  Consultanta calitate  |  Consultanta calcul taxe  |  Consultanta contabila  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta management  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta proiect   |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate primara  |  Contabilitatea productiei  |  Contracte de baza  |  Contracte garantie imobiliara notar  |  Control fiscal  |  Cost management  |  Depunerea statelor de plata  |  Dezvoltare profesionala  |  Diverse litigii   |  Dizolvare firma  |  Echipamente industriale  |  Eliminarea riscurilor   |  Evidenta concediilor  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta pontajului  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza financiara  |  Expertiza identificarea persoanelor  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertize financiar-contabile  |  Expertize fiscale  |  Expertize juridice  |  Expertizele contabile  |  Finantari nerambursabile  |  Firma contabilitate  |  Firma specializata servicii   |  Fiscalitate consultanta  |  Fiselor de post   |  Fonduri nerambursabile  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Impozit profit  |  Impozitele si taxele locale  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Instruirea personalului  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Leasing financiar  |  Leasing financiar imobiliar  |  Legislatia aplicabila  |  Lichidare firma  |  Litigii domeniul imobiliar  |  Management calitate  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management proiect  |  Management timp  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectului  |  Managementul riscurilor  |  Mijloace fixe  |  Mijloace juridice specifice  |  Modificarea fiselor de post   |  Modul contabilitate  |  Modul mijloace fixe  |  Nu are sediul social  |  Ordine plata  |  Performanta companiei  |  Permise de munca   |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal intern  |  Planificarea afacerii  |  Plata impozitelor  |  Plata impozitului pe dividende  |  Proceduri achizitii publice  |  Procesarea documentelor  |  Proiect management  |  Proiecte europene  |  Radiere firma  |  Rambursare totala  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte progres  |  Redactare acte   |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Reprezentare control  |  Reprezentare in litigii   |  Reprezentare juridica  |  Reprezentarea clientului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Risc financiar  |  Roi dinate   |  Salarizare personal  |  Sectorul privat  |  Sectorul public   |  Sediul social  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii birou  |  Servicii contabilitate externalizate  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de publicitate  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii full time  |  Servicii industriale  |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii leasing  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Standardele de calitate   |  Standardele internationale  |  State de plata colaboratori  |  Taxe si impozite  |  Tipuri de contracte  |  Tipuri par  |  Valoarea taxelor si cheltuielilor  |  Verificare contabilitate  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.