PRIM AUDIT Servicii de Audit, Asistenta fiscala si Consultanta in afaceri Bucuresti Afisari: 1422
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 545
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Calea Rahovei , nr. 266-268,Corp 2, Etaj 2, Birou 12B, sector 5,
-------------------------
Phone: Telefon
  0314257030; 0720640077
-------------------------
Web: Internet
  email: office@prim-audit.ro
  site: www.prim-audit.ro

 
Administrare personal si salarizare  
Detalii  

Activită?ile de administrare personal ?i salarizare devin consumatoare de timp ?i resurse pe măsură ce afacerea se dezvoltă. De aceea venim în întâmpinarea dumneavoastră cu servicii externalizate.

Oferim servicii de administrare personal, începând cu intocmirea contractelor de muncă, a fi?elor de post, a diverselor adeverin?e, gestionarea dosarelor, înregistrarea salariatilor în Revisal, asigurarea relatei cu Inspectoratul Teritorial de Muncă, asistenta în cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului, consultan?ă privind legisla?ia muncii.

 

Administrare personal

  • întocmirea dosarelor de personal
  • întocmirea contractelor individuale de muncă
  • întocmirea documenta?iei pentru încetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de muncă
  • întocmirea actelor adi?ionale la contractele individuale de muncă
  • întocmirea adeverin?elor de vechime
  • consultan?ă în probleme de legisla?ia muncii;
  • asistenta în cazul controalelor efectuate de institu?iile statului

Servicii Revisal

  • efectuarea demersurilor la Inspectoratul Teritorial de Muncă în vederea ob?inerii unui user ?i a unei parole utilizate în vederea depunerii online a Registrul general de evidenta a salaria?ilor;
  • intocmirea, completarea ?i transmiterea Registrului General de Evidenta a Salaria?ilor.

Consultan?ă Resurse Umane

  • întocmirea Regulamentului Intern sau consultan?ă privind întocmirea acestuia
  • consultan?ă privind încheierea/modificarea/suspendarea/încetarea contractelor individuale de muncă
  • consultan?ă privind clauzele contractului individual de muncă
  • elaborarea fiselor de post.

Salarizare personal

  • verificarea ?i procesarea pontajului lunar ?i a tuturor datelor necesare calculului salarial
  • verificarea certificatelor de concediu medical
  • calculul salarial
  • transmiterea documentelor rezultate din calculul salarial : statul de plata; flutura?i de salarii; centralizator salarii;ordine de plata privind contribu?iile sociale ?i ale impozitului pe salarii
  • generarea ?i transmiterea declara?iei unice
  • eviden?a concediilor de odihnă
  • întocmirea de rapoarte de salarizare
  • consultan?ă generală în problemele de salarizare.

 

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
implementare proiecte consultanta  |  inventar mijloace fixe  |  Achizitii publice  |  Acte firma  |  Actele constitutive  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Afaceri de succes  |  Analiza afacerii  |  Analiza de caz  |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analize cost beneficiu  |  Analize economico financiare  |  Analize financiar contabile  |  Asistenta achizitie publica  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Audit calitate  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Bilant anual  |  Bilant semestrial  |  Bilanturi, balante, expertize contabile  |  Bilete la ordin  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Calcul salarii contabilitate  |  Cash management  |  Circuitul documentelor  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Colegii de stat  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Conform contractului  |  Consiliului national de solutionare a contestatiilor   |  Consultanta calitate  |  Consultanta calcul taxe  |  Consultanta contabila  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta management  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta proiect   |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate primara  |  Contabilitatea productiei  |  Contracte de baza  |  Contracte garantie imobiliara notar  |  Control fiscal  |  Cost management  |  Depunerea statelor de plata  |  Dezvoltare profesionala  |  Diverse litigii   |  Dizolvare firma  |  Echipamente industriale  |  Eliminarea riscurilor   |  Evidenta concediilor  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta pontajului  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza financiara  |  Expertiza identificarea persoanelor  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertize financiar-contabile  |  Expertize fiscale  |  Expertize juridice  |  Expertizele contabile  |  Finantari nerambursabile  |  Firma contabilitate  |  Firma specializata servicii   |  Fiscalitate consultanta  |  Fiselor de post   |  Fonduri nerambursabile  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Impozit profit  |  Impozitele si taxele locale  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Instruirea personalului  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Leasing financiar  |  Leasing financiar imobiliar  |  Legislatia aplicabila  |  Lichidare firma  |  Litigii domeniul imobiliar  |  Management calitate  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management proiect  |  Management timp  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectului  |  Managementul riscurilor  |  Mijloace fixe  |  Mijloace juridice specifice  |  Modificarea fiselor de post   |  Modul contabilitate  |  Modul mijloace fixe  |  Nu are sediul social  |  Ordine plata  |  Performanta companiei  |  Permise de munca   |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal intern  |  Planificarea afacerii  |  Plata impozitelor  |  Plata impozitului pe dividende  |  Proceduri achizitii publice  |  Procesarea documentelor  |  Proiect management  |  Proiecte europene  |  Radiere firma  |  Rambursare totala  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte progres  |  Redactare acte   |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Reprezentare control  |  Reprezentare in litigii   |  Reprezentare juridica  |  Reprezentarea clientului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Risc financiar  |  Roi dinate   |  Salarizare personal  |  Sectorul privat  |  Sectorul public   |  Sediul social  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii birou  |  Servicii contabilitate externalizate  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de publicitate  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii full time  |  Servicii industriale  |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii leasing  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Standardele de calitate   |  Standardele internationale  |  State de plata colaboratori  |  Taxe si impozite  |  Tipuri de contracte  |  Tipuri par  |  Valoarea taxelor si cheltuielilor  |  Verificare contabilitate  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.