| Marketingul prin e-mail este bun si este înca în viata, dar necesita abilitati de nivel înalt pentru a reusi. Doriti o campanie de email marketing care sa va aduca rezultate prin conversii? Fiecare detaliu trebuie realizat la perfectiune. Publicul dvs. tinta va raspunde la indiciile potrivite - si analizam raspunsul utilizatorilor ca parte a procesului nostru. Nu pierdeti timp si bani pe o campanie de marketing prin e-mail care are o rata de raspuns minima. Permiteti-ne sa va ajutam cu abordarea noastra bazata pe analiza marketingului online – functioneaza ca un ceas. Programe de marketing prin e-mail care obtin rezultate Marketingul prin e-mail continua sa aduca profituri mari companiilor care îl folosesc corect. Întelegem utilizatorii si la ce vor raspunde ei -- lasati-ne sa va ajutam sa creati un program de marketing prin e-mail care sa îndemne la actiune. ÎI FACEM SA VA IUBEASCA O campanie de marketing prin e-mail ofera un nivel mai ridicat de recunoastere a marcii. Cresteti încrederea, implicarea clientilor si conduceti-va publicul direct acolo unde doriti ca acesta sa ajunga cu o campanie de marketing prin e-mail dezvoltata corect. Cunoasterea publicului, obiceiurile, comportamentele, aprecierile si displacele acestuia face diferenta în rata de raspuns. O CALE USOARA SPRE CONVERSIE La ROCOM Paradise Agency, întelegem oamenii si modul în care acestia raspund la diverse indicii. Profita de cunostintele noastre despre tehnologie si design, astfel încât campania ta de marketing prin e-mail sa fie realizata corect. Raspunsul utilizatorilor la indicii înseamna ca parcurg o cale usoara catre conversie, fara confuzie sau complexitate care ar putea sa-i alunge. Stim ce este nevoie! ANALIZAREA COMPORTAMENTULUI UTILIZATORILOR ADUCE MAI MULTE CONVERSII Audienta dvs. are nevoie de inspiratie pentru a privi mai în profunzime campania dvs. de marketing. Îi ajutam sa usureze sa analizeze mai în profunzime oferta ta si sa-i îndrumam direct catre punctul de conversie. Cunostintele interne ale echipei noastre despre comportamentul utilizatorilor online va ofera avantajul de care aveti nevoie pentru ca programul dvs. de marketing prin e-mail sa functioneze pentru dvs. TOTUL ESTE DESPRE ROI, NU? Rentabilitatea investitiei într-o campanie de marketing prin e-mail conceputa strategic este destul de uluitoare. Concluzia este ca trebuie facuta corect pentru a performa. Va putem ajuta sa creati o campanie care genereaza trafic direct catre site-ul dvs. de unde clientii dvs. pot cumpara. Stim cum gândesc si cum raspund utilizatorii online – si face o mare diferenta în ceea ce priveste performanta unei campanii. Câteva dintre specialitatile noastre de marketing prin e-mailNEWSLETTER Mail-urile sunt cel mai simplu mod de a ramâne în mineta clientiilor si de a construi recunoasterea marcii în rândul consumatorilor. Trimiterea de continut web relevant nou, cu actualizari de produse si promotii de vânzari sunt doar câteva din modalitatiile garantate de a ramâne conectat cu consumatorii interesati si de a stimula vânzarile. COS ABANDONAT, WISHLIST, RECENZII DE PRODUSE - EMAILURI AUTOMATE Daca doriti sa faceti site-ul dvs. de comert electronic sa functioneze pentru dvs., acestea sunt e-mailurile de care aveti nevoie. Daca înca nu sunteti convins, consultati informatiile de mai jos: - Ratele cosurilor de cumparaturi abandonate sunt între 70-80% pentru majoritatea magazinelor de comert online, iar configurarea unui e-mail pentru cosul abandonat pentru a recupera chiar si un mic procent din acestea ar putea însemna o crestere serioasa a vânzarilor si a veniturilor pentru dvs.
- E-mailurile de reamintire a listei de dorinte (wishlist) sunt o modalitate perfecta de a le reaminti consumatorilor sa revina pe site-ul dvs. Deoarece si-au exprimat deja interesul fata de produsele dvs. adaugându-le la o lista de dorinte, sunt sanse sa fi uitat de asta si sa aiba nevoie doar de un memento blând si de un ghiont pentru a deveni un client care se conversie.
- Recenziile sunt din ce în ce mai importante pentru vânzarile online. De fapt, 88% dintre consumatori au încredere în recenziile online la fel de mult ca în recomandarile personale! Cea mai buna modalitate de a creste numarul de recenzii de produse de pe site-ul dvs. este sa le solicitati. Care este locul unde intervin e-mailurile de recenzii ale produselor dvs.?
MARKETING PRIN PICURARE Alcatuite dintr-o serie bine planificata de e-mailuri automate, campaniile de tip DRIP folosesc e-mailul pentru a ghida clientii potentiali prin pâlnia de vânzari într-o pozitie în care consumatorul este gata sa cumpere. Aceste e-mailuri foarte bine directionate au rate de succes mai bune (când sunt facute corect) decât e-mailurile generale, partial pentru ca pot fi trimise atunci când clientii potentiali sunt proaspeti si oamenii înca se implica activ si partial pentru ca sunt directionate catre persoanele care si-au exprimat deja interesul fata de produsul sau serviciul dvs. Marketingul prin picurare este o strategie de comunicare care trimite, sau „picura”, un set pre-scris de mesaje catre clienti sau potentiali de-a lungul timpului. Aceste mesaje iau adesea forma de marketing prin e-mail, desi pot fi folosite si alte medii. Marketingul prin picurare se deosebeste de tipuri marketing pe email în doua moduri: 1 - calendarul mesajelor urmeaza un curs prestabilit; si 2 - mesajele sunt picurate într-o serie aplicabila unui anumit comportament sau statut al destinatarului. De asemenea, este de obicei automatizat. EMAILURI TRANZACTIONALE Totul sta în detalii, iar e-mailurile tranzactionale ale site-urilor web pot fi diferenta dintre dvs. si nenumaratii concurenti de acolo. E-mailurile tranzactionale sunt mesajele care sunt trimise ori de câte ori un consumator efectueaza o actiune pe site-ul dvs. si reprezinta o oportunitate incredibila de a va implica în continuare, de a va construi marca si de a oferi încântare publicului tinta. Acestea sunt câteva tipuri de e-mailuri tranzactionale pe care le recomandam: - E-mailuri de bun venit pentru cont nou
- E-mailuri de confirmare a înscrierii la newsletter
- E-mailuri de confirmare a trimiterii formularelor
- E-mailuri de confirmare a vânzarilor
- E-mailuri de distribuire a continutului
- E-mailuri de resetare a parolei uitate
|