| Concurenta dvs. face unele lucruri corect si puteti învata din ele. Pentru ca marca dvs. sa iasa în evidenta cu capul deasupra celorlalti, are nevoie de avantaj. O evaluare completa a pietei dumneavoastra si a ceea ce face concurenta ne ofera posibilitatea de a folosi ceea ce au învatat în avantajul dumneavoastra. Culegem beneficiile întelegerii tacticilor concurentilor dvs. si trecem la nivelul urmator tacticile online de succes. Sunteti gata sa obtineti conversii? Sa începem sa lucram la cercetarea de piata si la o analiza competitiva ca prima ordine a afacerii. Cercetam preturile, standardele din industrie si ceea ce face concurenta pentru a va oferi avantajul de care aveti nevoie pentru a va conecta cu piata tinta. ANALIZA PIETEI ADUCE REZULTATE Ne dorim ca produsele noastre online sa fie performante pentru clientii nostri – si nu doar pentru câteva luni. Întelegerea ciclului de viata al produsului, a cererii si a concurentei va dezvalui potentiala rentabilitate, puterea pietei si o strategie de succes aici si acum si în viitor. CÂSTIGATORI SI INVINSI – CE AU FACUT? Echipa noastra va cerceta atât câstigatorii, cât si învinsii din industria dvs. De ce sa faceti gafe inutile, când toate faptele sunt disponibile pentru a fi luate în considerare? Va ajutam sa evitati capcanele prin cercetarea perdantilor SI a câstigatorilor din industria dvs. Este nevoie de niste cercetari dedicate. STRATEGII ONLINE DE SUCCES Orice competitor care prospera a dezvoltat o strategie de succes. Ne angajam într-o analiza completa a prezentei lor online pentru a dezvalui faptele despre ceea ce functioneaza pentru ei – si încorporam aceste cunostinte atunci când va dezvoltam site-ul, aplicatia sau produsul online. CREATI O MASINA DE CONVERSIE Totul este despre achizitionarea de clienti – si, de fapt, nimic altceva nu conteaza. Echipa noastra va aplica datele învatate de la altii în procesul nostru de proiectare si dezvoltare si în strategia de marketing. Scopul nostru este succesul dvs. în afaceri - iar noi mergem la distanta în procesul de cercetare. |