Openvision Data - service computere si solutii IT Bucuresti Afisari: 584
Categorie: REPARATII, SERVICE, INTRETINERE >> Computere si tehnica de calcul Vizitatori: 320
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. George Missail, nr 115B, Et. 2, Sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0212101987
-------------------------
Web: Internet
  email: office@openvision.ro; presales@openvision.ro
  site: www.openvision.ro

 
Helpdesk  
Detalii  

Openvision ofera pachete de asistenta tehnica adresate companiilor mici si mijlocii care nu au un departament IT propriu. De asemenea pachetele se adreseaza si companiilor mari care doresc sa externalizeze mentenanta retelei de calculatoare unei echipe experimentate in domeniul IT&C.

 

Contactati-ne si beneficiati de o estimare gratuita. Unul dintre consultantii nostri va stabili o intalnire cu  dumneavostra  pentru a va analiza necesitatile,  iar pe baza acestora va face o estimare de pret si o sugestie de pachet de servicii IT.

Totodata pot fi generate rapoarte si statistici referitoare la starea echipamentelor, consumabilelor, perioadelor de garantie, precum si a inventarierii echipamentelor si a licentelor software aferente.

Openvision asigura suport atat la sediul clientului cat si de la distanta pentru o solutionare cat mai rapida a problemelor. Nivelul de suport de care este nevoie  este bazat pe nevoile companiei pe care o conduceti.

 

Solutii adresate utilizatorilor finali (enduseri)

Rezolvarea de probleme determinate de utilizator Asigura depanarea problemelor Se pune la dispozitie un sistem de escaladare a problemelor in functie de gradul de dificultate si urgenta Asigura raspunsuri la intrebari tehnice Asigura raspunsuri intr-o baza de cunostinte

Pregatirea utilizatorilor finali (enduseri)

Organizeaza si invata utilizatorii in grupuri de studiu Asigura sesiune de training detaliata cu documentatie pentru utilizatori Asigura training individual Creaza manuale si ghiduri pentru utilizatori

Tipuri de suport IT

1. Suport la sediul clientului – Unul sau mai multi tehnicieni pot fi prezenti la sediul clientului. In functie de nivelul de serviciu (SLA) stabilit, timpul de interventie si timpul de solutionare poate varia. Tehnicienii sunt repartizati cate unul dedicat per client pentru o mai mare eficienta.

2. Suport la distanta (remote) – Tehnicienii au posiblitatea sa asigure suport pentru calculatoare prin interventie la distanta doar cu acordul utilizatorului. Programul open.SUPORT nu contine virusi si nu se instaleaza. Dupa rezolvarea problemei, prin inchiderea programului, se blocheaza orice acces de la distanta al specialistului IT. Prin aceasta metoda tehnicianul poate vedea exact care este problema si o poate remedia intr-un timp mult mai scurt (media este de 15 minute).

3. Suport online – Utilizatorii autorizati pot avea acces la siteul Openvision pentru a vizualiza baza de cunostinte, inventarul IT al firmei si documentatia. Utilizatorii pot inregistra probleme pentru a fi solutionate de catre specialistii nostri in cel mai scurt timp. Daca problemele sunt de natura critica se vor inregistra si, in functie de nivelul serviciilor stabilit (SLA), se vor rezolva conform contractului. Sistemul online permite managerilor sa inregistreze timpul scurs intre semnalare si interventie, ceea ce le ofera o imagine completa asupra eficientei in  solutionarea problemelor.

4. Suport telefonic – Problemele pot fi inregistrate prin apelarea serviciului de Helpdesk la numerele din sectiunea CONTACT, similar cu serviciul de suport online, in cazul in care internetul in locatia respectiva / PC-ul nu functioneaza.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Administrare retele  |  Administrare server  |  Administrare servere  |  Administrare siteuri  |  Analiza afacerii  |  Aplicatii online  |  Asistenta software  |  Asistenta tehnica remote  |  Asistenta tehnica software  |  Audit extern  |  Audit financiar  |  Audit financiar buget  |  Auditul infrastructurii it   |  Cabluri telefonie  |  Colectare date  |  Colectarea de date   |  Computere service  |  Computere si tehnica de calcul  |  Configurare hardware  |  Configurare internet  |  Configurare servere  |  Configurare sistem  |  Configurare software  |  Conform contractului  |  Consultanta implementare infrastructuri it  |  Consultanta investitii  |  Consultanta it  |  Consultanta securitate  |  Consultanta software  |  Consultanta transport  |  Contract tip abonament   |  Cunostinte de baza   |  Design tehnic  |  Dezvoltare site  |  Dezvoltare software  |  Dezvoltare web  |  Dezvoltarea retelei  |  Echipa de profesionisti  |  Echipamente infrastructuri  |  Echipamente retea  |  Echipamente siguranta  |  Echipamente tehnologice  |  Eficienta optica   |  Fibra optica  |  Fibra optica cabluri  |  Furnizori de servicii   |  Hardware aplicatii  |  Implementare aplicatii business  |  Implementare hardware  |  Implementare infrastructuri it  |  Implementare retele  |  Implementare sisteme crm  |  Implementare sisteme management  |  Implementare software  |  Instalare antivirus  |  Instalare configurare sisteme operare  |  Instalare hardware  |  Instalare servere  |  Instruire audit  |  Internet mare viteza  |  Internet mare viteza fibra optica  |  Internet security  |  Internet telefonie  |  Interventie rapida  |  Intretinere computere  |  Iso 27001  |  Management retea  |  Managementul achizitiilor  |  Managementul licentelor  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul proiectului  |  Managementul riscurilor  |  Managementul securitatii  |  Manuale instalare  |  Mentenanta calculatoare  |  Mentenanta periferice  |  Mentenanta retele  |  Mentenanta service  |  Monitorizare imprimante  |  Monitorizare servere  |  Monitorizeaza performanta  |  Necesitatile companiei  |  Operare cu fisiere  |  Pachet servicii  |  Performanta companiei  |  Performantele companiei  |  Politici securitate it  |  Prezentari online  |  Proceduri securitate  |  Proiectare hardware,software  |  Rapoarte evaluare  |  Realizare retele telefonie  |  Realizare web design  |  Recomandari   |  Reconfigurari computere  |  Retea internet  |  Retele computere  |  Retele fibra optica  |  Rezolvarea problemelor   |  Securitatea informatiei  |  Securizare email  |  Securizare internet  |  Server security  |  Service imprimante  |  Servicii de evaluare  |  Servicii hardware  |  Servicii informatice  |  Servicii mentenanta  |  Servicii securitate  |  Servicii software  |  Servicii web  |  Siguranta exploatare  |  Sistem conturi  |  Sistem operare linux  |  Sisteme cabluri  |  Sisteme desktop  |  Sisteme fibra optica  |  Sisteme management  |  Sisteme tehnologice  |  Sisteme transport  |  Software aplicatii  |  Software baza  |  Software instalare  |  Software proiectare  |  Solutii domeniul it  |  Solutii hardware  |  Solutii securitate  |  Solutii software  |  Statistici trafic internet  |  Strategie si planificare  |  Studiu individual  |  Switchuri routere  |  Tehnologii alternative  |  Tipuri de pachete  |  Training open  |  Upgrade software  |  Upgrade hardware   |  Web aplicatii  |  Web hosting  |  Web site realizare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.