NNC Services - consultanta in marketing si management Bucuresti Afisari: 917
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 463
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Constantin Aricescu, nr. 15, sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0213135685
-------------------------
Web: Internet
  email: office@nnc-services.com
  site: www.nnc-services.com

 
Inovatie in PR: "PR as a Service"  
Detalii  

Agentiile si companiile isi pot reduce costurile de PR

cu peste 50%

 

Compania de consultanţă în marketing NNC Services lansează un serviciu nou pe piaţa din România - "PR la cerere"

 

Bucureşti, 23 iunie 2010 – NNC Services, companie românească de consultanţă în marketing şi management, lansează, în premieră pe piaţa românească, serviciile de „PR as a Service”. Acestea se adresează în primul rând agenţiilor de publicitate full-service, web, creaţie sau comunicare, de orice dimensiuni, care au astfel posibilitatea de a reduce costurile de PR cu peste 50%. Un target secundar al noilor servicii este reprezentat de clienţii finali, mai ales companii medii şi mici care îşi pot permite astfel servicii de calitate, rapid şi eficient. Crearea „PR as a Service” vine ca răspuns la frecventele solicitări pe care le primesc agenţiile din partea clienţilor de a oferi elemente specifice de PR, spre deosebire de contractele costisitoare şi angajante care nu sunt mereu eficiente de ambele părţi. Mai mult, acest mod de a aborda serviciile de PR reprezintă o noutate şi la nivel mondial, putând fi considerat o consecinţă a nevoilor de reducere a costurilor, pe fondul situaţiei economice dificile.Realizarea internă a serviciilor de PR presupune alocarea unui om specializat sau chiar a unei echipe, dar şi costuri adiţionale precum taxe sau cheltuieli cu personalul. Cu astfel de costuri, multe companii renunţă la serviciile de PR, o decizie greşită pentru performanţa companiei. Prin alegerea „PR as a Service”, costurile de PR sunt reduse cu peste 50%, fără a afecta calitatea serviciilor, dar şi fără contracte solicitante şi costuri ascunse.  „Am observat această tendinţă a clienţilor de a solicita agenţiilor elemente specifice de PR. Un comunicat de presă, un raport de monitorizare media, conţinut pentru un website sau pentru o broşură. Tocmai de aceea, NNC vine în întâmpinarea acestor agenţii care doresc să subcontracteze serviciile punctual pentru eficientizarea procesului, dar mai ales a costului aferent producerii, distribuirii şi monitorizării acestor elemente de presă. Avem experienţa şi specialiştii pentru a oferi cele mai bune servicii de PR la cerere, la preţuri competitive pentru piaţa locală”, declară Loredana Niculae, Managing Partner NNC Services.Agenţiile pot solicita serviciile de Relaţii Publice atât sub formă de pachete, cât şi ca elemente individuale, în funcţie de solicitările clientului.Mai mult, serviciile de „PR la Cerere” pot fi furnizate şi companiilor care doresc punctual anumite elemente de PR. Specialiştii NNC Services se transformă în echipa virtuală de PR a companiei, dar fără a fi necesar un contract pe termen lung sau un angajament costisitor din partea clientului. Astfel, orice companie, de orice dimensiune, îşi poate permite scrierea, trimiterea şi monitorizarea unui comunicat de presă, de exemplu, lucru care, până în prezent, era disponibil doar în cadrul unor contracte pe termen lung, stufoase şi costisitoare şi, de cele mai mute ori, neadaptate la dimensiunea şi la necesităţile companiei-client.NNC Services propune o abordare pragmatică a serviciilor de PR, bazată pe experienţa sa în consultanţa de marketing, management şi vânzări. Compania este specializată în servicii de comunicare pentru companii B2B. Datorită acestei specializări, principalul beneficiu câştigat de companiile care aleg serviciile de “PR la Cerere” oferite de NNC este obţinerea de rezultate concrete cu investiţii reduse.

Pentru mai multe detalii despre noile servicii de „PR la Cerere” ale NNC, citiţi prezentarea serviciilor aici.

Pentru întrebări şi informaţii de presă, vă rugăm contactaţi:  

 

Oana BurgheleaSenior Marcom Consultant, NNC Services

PR & Communication Unit NNC Services

oana.burghelea@nnc-services.com

P: + 4 07 53 08 82 69

F: + 4 (021) 313 56 85

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
implementare proiecte consultanta  |  Abordare pragmatica   |  Acces la canale de promovare  |  Acces presa locala  |  Activitati marketing b2b   |  Activitatile de marketing   |  Afaceri de succes  |  Agentie de creatie - publicitate  |  Agentie publicitate  |  Agentie servicii  |  Agentii publicitate full-service  |  Agentii media  |  Analiza piata  |  Asistent manager   |  Asistent marketing   |  Asociatia consultantilor de management din romania  |  Audit de marketing b2b  |  Business analyst   |  Business development consultant   |  Calificarea leadurilor   |  Campanii marketing  |  Canale promovare vanzare  |  Cheltuieli cu personalul  |  Coaching pre-vanzari   |  Companii de servicii profesionale si it  |  Companiile b2b  |  Comunicare new media  |  Comunicat de presa  |  Comunicate presa  |  Comunitati de afaceri   |  Consultant marketing si comunicare  |  Consultanta calitate  |  Consultanta marketing management  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta business  |  Consultanta in marketing si management  |  Consultanta investitii  |  Consultanta management  |  Consultanta marketing  |  Consultanta proiect   |  Consultanta software  |  Consultanta taxe  |  Consultanta web  |  Continut website   |  Contract pe termen lung   |  Contracte service  |  Coordonator de marketing  |  Costuri aditionale  |  Costuri ascunse  |  Costurile de marketing  |  Creatie web  |  Curs project management  |  Date concrete piata  |  Departament de marketing virtual   |  Departament marketing  |  Departamentul intern de marketing   |  Departamentul intern de vanzari  |  Derularea campaniilor de marketing   |  Dezvoltarea bazei de clienti  |  Director departament   |  Director de marketing   |  Echipa virtuala   |  Economisirea costurilor  |  Evenimente companie  |  Evenimente open  |  Expertiza in consultanta  |  Externalizarea functiilor  |  Externalizarea generarii de lead-uri   |  Externalizarea serviciilor   |  Externalizarea serviciilor de marketing  |  Furnizori de servicii   |  Generare de leaduri   |  Generare de leaduri b2b  |  Generare leaduri b2b   |  Human resources  |  Human resources executive   |  Inbound marketing   |  Industria de software  |  Industria it b2b  |  Industria it b2b locala  |  Informatii de presa  |  Instrument dezvoltarea afacerii  |  Junior marketing executive   |  Luarea deciziilor  |  Management al afacerilor  |  Management calitate  |  Management interimar de marketing  |  Management programe  |  Management proiect  |  Management strategic  |  Managementul leadurilor   |  Managementul proiectelor it  |  Manager marketing,comunicare   |  Managing partner   |  Marketing vanzari  |  Marketing online  |  Marketing online si seo   |  Marketing outsourcing  |  Mass marketing  |  Mediul de afaceri  |  Monitorizare media  |  Monitorizare publicitate  |  Necesitatile companiei  |  Obinerea de leaduri   |  Oportunitati de business  |  Outbound marketing   |  Performanta companiei  |  Piata nord-americana  |  Piata romaneasc de it  |  Planificare si strategie evenimente  |  Planificarea afacerii  |  Planuri afaceri  |  Planuri de extindere  |  Pr comunicare copywriter   |  Pr si comunicare b2b  |  Profilarea clientilor   |  Proiect management  |  Proiecte de marketing si comunicare   |  Prospectare coaching   |  Prospectare piata  |  Prospectarea pietei   |  Provocare de marketing  |  Publicitate agentii  |  Publicitate web  |  Publicul tinta   |  Rapid service  |  Raport monitorizare media  |  Raportul investitie rezultate  |  Rationamente de marketing   |  Relatii media  |  Rezultate marketing b2b  |  Rezultate de business  |  Sectorul b2b  |  Sectorul it b2b  |  Seo analytics   |  Servicii comunicare  |  Servicii de publicitate  |  Servicii outsourcing  |  Servicii software  |  Servicii web  |  Servicii web development  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Social media   |  Solutii dedicate  |  Solutii dedicate sectorului b2b  |  Solutii dezvoltare companii b2b  |  Solutii externalizate de marketing   |  Solutiile si strategiile de crestere a afacerii   |  Specialist inbound marketing  |  Strategie si planificare  |  Strategii comunicare  |  Strategii marketing  |  Studii marketing  |  Tehnici audit  |  Tehnici de management   |  Timpul de lansare pe piata a produselor   |  Timpului de lansare a produselor   |  Verticale de piata  |  Web development  |  Web marketing  |  White paper  |  Ziua copilului  |  Zone de expertiza  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.