NNC Services - consultanta in marketing si management Bucuresti Afisari: 918
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 464
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Constantin Aricescu, nr. 15, sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0213135685
-------------------------
Web: Internet
  email: office@nnc-services.com
  site: www.nnc-services.com

 
30 de milioane de euro în 2009  
Detalii  

Consultanţa de marketing pentru industria de software şi servicii IT poate fi evaluată la 30 de milioane de euro în 2009  

 

Serviciile de marketing pentru industria de software şi servicii IT vor ajunge la un volum de aproximativ 30 de milioane de euro în 2009. Suma reprezintă 5% din volumul acestei pieţe, care este estimată la 590 de milioane de euro în 2009, anunţă NNC Services, compania românească de consultanţă în marketing şi management. De asemenea, din totalul de 30 de milioane de euro, aproximativ 25% vor proveni din externalizarea serviciilor de marketing.

Externalizarea acestor servicii către o companie specializată poate duce la obţinerea de vânzări mai mari în medie cu 50% comparativ cu marketingul intern, pentru aceeaşi investiţie, estimează consultanţii NNC Services.Conform aceleiaşi companii – singura din România specializată în consultanţa de marketing pentru industria IT B2B - investiţia în externalizarea serviciilor de marketing poate fi recuperată în 6-12 luni, datorită rezultatelor mult mai bune de vânzări care se obţin. Astfel, dacă un angajat din departamentul intern de marketing al unei companii aduce venituri anuale de aproximativ 100-150.000 de euro cu costuri de 24.000 de euro, un departament externalizat de marketing va aduce, la aceleaşi costuri, venituri anuale de 200-300.000 de euro.Externalizarea serviciilor de marketing atrage tot mai multe comapnii de pe piata locala datorita multiplelor avantaje printre care:

  • Acces la canale de promovare şi vânzare, care determină scăderea timpului de lansare pe piaţă a produselor cu 6-12 luni;
  • Rezultate concrete, măsurabile, în funcţie de care sunt plătiţi furnizorii de servicii externalizate de marketing: achiziţia de noi clienţi, creşterea vânzărilor etc.
  • Optimizarea întregului ciclul de marketing - de la prospectare la coaching pre-vânzări - , nu doar a anumitor etape.

 

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
implementare proiecte consultanta  |  Abordare pragmatica   |  Acces la canale de promovare  |  Acces presa locala  |  Activitati marketing b2b   |  Activitatile de marketing   |  Afaceri de succes  |  Agentie de creatie - publicitate  |  Agentie publicitate  |  Agentie servicii  |  Agentii publicitate full-service  |  Agentii media  |  Analiza piata  |  Asistent manager   |  Asistent marketing   |  Asociatia consultantilor de management din romania  |  Audit de marketing b2b  |  Business analyst   |  Business development consultant   |  Calificarea leadurilor   |  Campanii marketing  |  Canale promovare vanzare  |  Cheltuieli cu personalul  |  Coaching pre-vanzari   |  Companii de servicii profesionale si it  |  Companiile b2b  |  Comunicare new media  |  Comunicat de presa  |  Comunicate presa  |  Comunitati de afaceri   |  Consultant marketing si comunicare  |  Consultanta calitate  |  Consultanta marketing management  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta business  |  Consultanta in marketing si management  |  Consultanta investitii  |  Consultanta management  |  Consultanta marketing  |  Consultanta proiect   |  Consultanta software  |  Consultanta taxe  |  Consultanta web  |  Continut website   |  Contract pe termen lung   |  Contracte service  |  Coordonator de marketing  |  Costuri aditionale  |  Costuri ascunse  |  Costurile de marketing  |  Creatie web  |  Curs project management  |  Date concrete piata  |  Departament de marketing virtual   |  Departament marketing  |  Departamentul intern de marketing   |  Departamentul intern de vanzari  |  Derularea campaniilor de marketing   |  Dezvoltarea bazei de clienti  |  Director departament   |  Director de marketing   |  Echipa virtuala   |  Economisirea costurilor  |  Evenimente companie  |  Evenimente open  |  Expertiza in consultanta  |  Externalizarea functiilor  |  Externalizarea generarii de lead-uri   |  Externalizarea serviciilor   |  Externalizarea serviciilor de marketing  |  Furnizori de servicii   |  Generare de leaduri   |  Generare de leaduri b2b  |  Generare leaduri b2b   |  Human resources  |  Human resources executive   |  Inbound marketing   |  Industria de software  |  Industria it b2b  |  Industria it b2b locala  |  Informatii de presa  |  Instrument dezvoltarea afacerii  |  Junior marketing executive   |  Luarea deciziilor  |  Management al afacerilor  |  Management calitate  |  Management interimar de marketing  |  Management programe  |  Management proiect  |  Management strategic  |  Managementul leadurilor   |  Managementul proiectelor it  |  Manager marketing,comunicare   |  Managing partner   |  Marketing vanzari  |  Marketing online  |  Marketing online si seo   |  Marketing outsourcing  |  Mass marketing  |  Mediul de afaceri  |  Monitorizare media  |  Monitorizare publicitate  |  Necesitatile companiei  |  Obinerea de leaduri   |  Oportunitati de business  |  Outbound marketing   |  Performanta companiei  |  Piata nord-americana  |  Piata romaneasc de it  |  Planificare si strategie evenimente  |  Planificarea afacerii  |  Planuri afaceri  |  Planuri de extindere  |  Pr comunicare copywriter   |  Pr si comunicare b2b  |  Profilarea clientilor   |  Proiect management  |  Proiecte de marketing si comunicare   |  Prospectare coaching   |  Prospectare piata  |  Prospectarea pietei   |  Provocare de marketing  |  Publicitate agentii  |  Publicitate web  |  Publicul tinta   |  Rapid service  |  Raport monitorizare media  |  Raportul investitie rezultate  |  Rationamente de marketing   |  Relatii media  |  Rezultate marketing b2b  |  Rezultate de business  |  Sectorul b2b  |  Sectorul it b2b  |  Seo analytics   |  Servicii comunicare  |  Servicii de publicitate  |  Servicii outsourcing  |  Servicii software  |  Servicii web  |  Servicii web development  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Social media   |  Solutii dedicate  |  Solutii dedicate sectorului b2b  |  Solutii dezvoltare companii b2b  |  Solutii externalizate de marketing   |  Solutiile si strategiile de crestere a afacerii   |  Specialist inbound marketing  |  Strategie si planificare  |  Strategii comunicare  |  Strategii marketing  |  Studii marketing  |  Tehnici audit  |  Tehnici de management   |  Timpul de lansare pe piata a produselor   |  Timpului de lansare a produselor   |  Verticale de piata  |  Web development  |  Web marketing  |  White paper  |  Ziua copilului  |  Zone de expertiza  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.