Dezvoltarea rapida a cifrei de afaceri si marjelor comercialeStapânirea tehnicilor de vânzareFurnizarea de raspunsuri adecvate obiectiilorFidelizarea clientilor 1. DIRECTORUL DE VÂNZARI LEADER Misiunea departamentului de vânzari este de a vinde produse si servicii la cel mai bun pret posibil, asa ca el trebuie sa fie cât se poate de eficient. O parte din profitabilitatea companiei depinde de aceasta. Îmbunatatirea organizarii departamentului de vânzari pentru a creste cifra de afaceri si marjele de profit ale companiei. 2. PROGRAM DE EXCELENTA VÂNZARI Misiunea consultantilor de vânzari este complexa: vânzarea produselor si serviciilor la cel mai bun pret posibil, reprezentarea cu profesionalism a companiei, fidelizarea clientilor. O parte din profitabilitatea companiei depinde de aceasta. Îmbunatatirea performantelor consultantilor de vânzari pentru a vinde mai mult si la preturi cât mai bune. 3. TRANSACTIONAL SKILLS Cei mai multi consultanti de vânzari folosesc aceleasi tehnici de vânzare, deci, pentru a va diferentia, trebuie sa dea dovada de creativitate. Sporiti-va performantele în vânzari si diferentiati-va fata de concurenta. 4. NEGOCIERE COMERCIALA Negocierea de vânzari se poate transforma rapid într-o lupta în care doar clientul câstiga. Stapânirea tehnicilor de negociere va va permite sa transformati aceasta lupta într-o situatie în care toti vor câstiga. Îmbunatatiti-va tehnicile de negociere pentru a vinde mai bine. 5. CUM SA FACEM FATA OBIECTIILOR ? Toti consultantii de vânzari se confrunta cu obiectiile clientilor, nu întotdeauna usor de înteles si obositoare. Exista totusi exista tehnici eficiente pentru a iesi cu bine din astfel de situatii. Îmbunatatiti-va tehnicile de tratare a obiectiilor pentru a vinde mai repede si mai bine. 6. DYNAMIC SALES Nevoile clientilor sunt în continua schimbare, numai consultantii de vânzari care se pot adapta pot avea succes. Alegeti un stil de lucru dinamic pentru cresterea performantelor si adaptarea la situatia actuala. 7. BRAINSTORMING SALES PERFORMANCE În contextul actual, nu este întotdeauna usor sa raspunzi cu precizie la nevoile clientilor. Vi se poate întâmpla sa pierdeti oportunitati, iar concurentii profita de ele. Si aceasta în conditiile în care compania dvs. are informatiile necesare pentru a raspunde favorabil clientilor si a se demarca de concurenta. Reînnoiti oferta pentru clienti sau creati noi produse pentru a adapta compania la piata actuala si a-i spori vânzarile. 8. DEBT COLLECTION Nerecuperarea banilor de la clienti înseamna costuri financiare, chiar pierderi financiare si poate chiar sa puna compania în pericol. Îmbunatatiti colectarea de creante fara a deteriora relatiile bune cu clientii. 9. GRUPAREA DE INTERESE ECONOMICE Managerul de vânzari este foarte des singur cu responsabilitatile sale. Aceasta singuratate poate fi stresanta, obositoare si îi poate încetini performanta. Acesta este motivul pentru care managerii de vânzari de succes fac parte din GIE Top Commercial – ACADEMY. Serviciile noastre sunt oferite în româna, franceza si engleza. |