Asigurarea unui flux fluid de informatii în cadrul companiei este vitala pentru dezvoltarea acesteia si pentru dezvoltarea tuturor angajatilor 1. COMUNICARE ÎNTRE DEPARTAMENTE Managementul comunicarii interne a companiei favorizeaza schimburile între departamente si angajati, ajuta la transmiterea valorilor companiei si încurajeaza partajarea de informatii si munca în colaborare. 2. COMUNICARE INTERPERSONALA Vi se pare dificil sa comunicati cu anumite persoane? Unele persoane va impresioneaza sau va irita si va trezesc o atitudine de neîncredere, superioritate sau agresivitate? Cu toate acestea, doriti sa controlati mai bine mesajele verbale si mai ales non-verbale pe care le transmiteti si sa comunicati mai eficient cu ei. Dezvoltati-va abilitatile de comunicare pentru a: va consolida impactul în contactele profesionale; va adapta mai bine la oameni si situatii. 3. COMUNICARE PRIN EMAIL Comunicarea prin e-mail a devenit o parte integranta a dialogului într-o companie, fie ca este vorba de comunicare interna sau externa. Angajatii companiei trebuie sa stapâneasca acest instrument pentru a proiecta o imagine pozitiva si profesionista. |