MCR Consult Partners - Consultanta in afaceri si management, Bucuresti Afisari: 1064
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 568
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Viesparilor, Nr. 26, Ap. 4, Sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0212429080; 0721415991
-------------------------
Web: Internet
  email: office@mcrconsult.ro
  site: www.mcrconsult.ro

 
Gazduire Sediu Social  
Detalii  

Gazduire sediu social este optiunea prin care o entitate isi poate asigura sediul social la infiintare dar si pe parcursul derularii activitatii in conditiile in care aceasta sau asociatii, actionarii, membri fondatori sau alte persoane interesate din entitate nu dispun de un spatiu care sa devina sediu social declarat la Registrul Comertului.

Atat la infintare firma, infiintare PFA, infiintare intreprindere individuala sau infiintare intreprindere familiala, infiintare ONG adica infiintare asociatie sau infiintare fundatie cat si ulterior pe parcursul functionarii acestor entitati, sunt situatii in care apar dificultati in gasirea unui spatiu pentru gazduire sediu social al acestor entitati ce se doresc infiintate sau continuate de dumneavoastre.

In aceste situatii orice firma, PFA, ONG poate apela cu incredere la societatea noastra care are posibilitatea si disponibilitatea sa va asigure gazduire sediu social pentru societatea dumneavoastre pe o perioada de la minim 6 luni la maxim 12-18 luni, pentru un onorariu avantajos.

Pe langa gazduire sediu social, societatea noastra poate sa va mai ofere si alte servicii conexe care sunt indispensabile desfasurarii unei activitati normale:

– puteti dispune de un birou elegant in centrul Bucurestiului pentru intalniri in scop de afaceri, intr-un cadru prietenos si profesional, cu o programare anticipata cu cel putin 1-2 zile.

– aveti la dispozitie un numar de telefon la care clientii si furnizorii dvs pot apela pentru diverse oferte si informatii.

– aveti la dispozitie un numar de fax in scopul primirii si redirectionarii corespondentei de la/catre client si furnizori.

– puteti primi corespondenta dvs. care va fi ulterior redirectionata conform instructiunilor dvs.

– puteti apela la servicii de contabilitate profesionale pentru entitatea dvs.

De asemenea odata cu gazduire sediu social putem sa va oferim si servicii specializate pentru asigurarea reprezentarii societatii dvs in fata organelor fiscale, la Registrul Comertului, la primarii, etc.

Societatea noastra acorda consultanta de afaceri si management, consultanta juridica si consultanta fiscala la infintare firma, infiintare PFA, infiintare intreprindere individuala sau familiala, infiintare ONG adica infiintare asociatie sau infiintare fundatie punandu-si toata experienta in slujba dvs. in schimbul unor tarife foarte avantajoase dvs. si va ofera deasemenea si posibilitatea gazduire sediu social pe perioada determinata la inceputurile activitatii sau pe parcursul derularii activitatii la preturi fara concurenta.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
infiintari puncte de lucru   |  intreprindere individuala  |  modificare de denumire societate  |  Acte aditionale  |  Acte aditionale societati comerciale  |  Acte firma  |  Acte societati comerciale  |  Actiuni comerciale  |  Activitati comerciale  |  Activitati conexe  |  Activitati contabilitate  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administratia finantelor  |  Administratia finantelor publice sector  |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analize economico financiare  |  Asociatii si fundatii  |  Audit calitate  |  Audit contabilitate  |  Audit extern  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Autorizare punct lucru  |  Autorizare sediu social  |  Autorizari societati comerciale  |  Balanta contabila  |  Bilanturi, balante, expertize contabile  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Capital social  |  Certificare bilant  |  Certificare bilant contabil  |  Certificate atestare  |  Cesiuni firme  |  Cesiuni societati comerciale  |  Consultanta calitate  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta credite  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta management  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Consultanta utilaje  |  Consulting sportiv  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Curtea conturi standarde audit  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Diagnosticare sistem  |  Directia impozite si taxe locale  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Dizolvari societati  |  Evidenta contabila  |  Expertize contabile  |  Firma contabilitate  |  Firme infiintare  |  Fonduri financiare  |  Furnizori de servicii   |  Implementarea unui sistem  |  Impozitele si taxele locale  |  Impozitul pe profit   |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare fundatie  |  Infiintare puncte lucru  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Infiintari asociatii  |  Infiintari asociatii familiale  |  Infiintari firme  |  Infiintari fundatii  |  Infiintari intreprindere individuala  |  Infiintari intreprinderi familiale  |  Infiintari ong  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare domenii  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Intalniri afaceri  |  Intalniri de afaceri  |  Intocmire contracte  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intreprinderi familiale  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Leasing financiar  |  Lichidare firma  |  Lichidare societate  |  Lichidari de societati  |  Majorare/reducere capital social  |  Management al mediului  |  Management financiar  |  Management sportiv  |  Management timp  |  Managementul riscului  |  Medierea conflictelor munca  |  Modificare act constitutiv  |  Modificare de sediu  |  Modificari societati comerciale  |  Note contabile  |  Note plata  |  Nu are sediul social  |  Obtinerea avizelor de functionare  |  Obtinerea certificatului atestare fiscala  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de credite sau leasing   |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Persoana juridica   |  Produse casa  |  Produse finite  |  Radiere firma  |  Radieri puncte lucru  |  Radieri societati  |  Rapoarte financiare  |  Raportare contabila  |  Refacere contabilitate  |  Registru de casa  |  Registrul comertului  |  Resurse umane   |  Rezervare denumire societate  |  Salarizare personal  |  Schimbare sediu social  |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul social  |  Servicii bancare  |  Servicii birou  |  Servicii conexe  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii leasing  |  Servicii salarizare  |  Servicii specifice de lichidare  |  Sistemul de management  |  Situatii financiare  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati infiintari  |  Solutii domeniul it  |  Standarde audit internationale  |  Standardele de calitate   |  Standardele internationale  |  Standardele romanesti  |  Suspendari activitate  |  Taxe si impozite  |  Tipizate  |  Utilaje vanzari  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.