Contabilitate: - Organizarea si conducerea contabilitatii in partida simpla - intocmirea listei de plata prin intermediul aplicatiei Bloc Manager NET conform legislatiei in vigoare; -Intocmirea Registrului de casa; -Intocmirea Registrului de Banca si cont colector; -Intocmirea Registrului jurnal; -Intocmirea Registrelor de: Fond de rulment, fond de reparatii, fond chirii sau alte fonduri ale asociatiei; -Intocmirea si depunerea situatiei elementelor de activ si pasiv la compartimantele specializate in sprijinirea si indrumarea Asociatiilor de Proprietari; -Plata facturilor, in termen, emise de catre furnizorii de utilitati si de catre prestatorii de servicii; -Predarea catre Cenzorul/Comisia de Cenzori a Asociatiei de Proprietari a documentelor contabile lunare pentru verificare si avizare; -Intocmirea statelor de salarii pentru personalul angajat de catre Asociatia de Proprietari; -Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la asigurarile sociale pentru remuneratiile personalului angajat de catre Asociatia de Proprietari; -Intocmirea op-urilor si efectuarea platii impozitului si contributiilor datorate de Asociatia de Proprietari pentru remuneratiile personalului angajat;