Pachetul "Organizare all-inclusive" include: PLANIFICARE NUNTA - ORGANIZARE SI COORDONARE: -
Prima intalnire care este gratuita (intalnirea initiala va avea loc la sediul nostru sau online, prin Skype) - Contact nelimitat pe email si la telefon
-
Planificarea bugetului -
Crearea si implementarea conceptului nuntii -
Selectia locatiilor potrivite pe baza conceptului nuntii -
Vizitarea locatiilor selectate impreuna cu mirii -
Negocieri cu furnizorii si revizuirea contractelor cu acestia -
Cautarea furnizorilor potriviti si intalniri cu acestia: -
Restaurante sau firme de catering (inclusiv stabilirea meniului conform conceptului nuntii) -
Florarii si firme de aranjamente -
Muzica si divertisment -
Fotografi -
Cameramani -
Cofetarii sau maestri cofetari -
Lectii de dans -
Preoti sau oficianti de ceremonii -
Transport -
Consiliere in alegerea tinutelor (inclusiv prezenta la probe) -
Selectia invitatiilor, marturiilor, meniurilor, cardurilor de asezare, numerelor de masa -
Selectia decoratiunilor si accesorilor tematice -
Confirmarea prezentei invitatilor -
Organizarea si coordonarea repetitiei nuntii -
Aranjamente pentru invitati -
Transport -
Rezervari la hotel -
Informatii necesare pentru cununia civila, religioasa si schimbarea de nume -
Consiliere legat de eticheta -
Template pentru aranjarea invitatilor la mese -
Crearea calendarului nuntii, itinerariului si cronologiei si pregatirea pentru ziua nuntii ZIUA NUNTII: -
Coordonarea nuntii de catre wedding planner-ul principal si, daca este nevoie, de o asistenta (In functie de complexitatea nuntii pot fi angajati mai multi asistenti) -
Coordonarea furnizorilor conform instructiunilor voastre fie in persoana, fie prin telefon (in functie de situatie), astfel incat sa asistam furnizorii in orice probleme sau intrebari. -
Coordonarea petrecerii -
Coordonarea furnizorilor in aranjarea decorului pentru ceremonie si petrecere -
Organizarea si distributia florilor -
Crearea itinerariului nuntii si impartirea acestuia catre invitati la repetitia nuntii -
Acces la Kit-ul de urgenta -
Verificarea fiecarui obiect necesar pentru oficierea ceremoniei -
Asistenta la aranjatul tinutelor -
Aranjarea numerelor de masa, cardurilor de asezare si marturiilor conform instructiunilor voastre -
Coordonarea divertismentului si a tuturor anunturilor/evenimentelor pe parcursul receptiei -
Plata facturilor finale catre furnizori (si a unei atentii catre ei, daca doriti sa le oferiti) -
Suntem pregatiti sa ne ocupam de orice situatie de urgenta care poate aparea |