| | | Detalii | | | | REPARATII MECANICE Operaţiunile de reparaţii şi întreţinere sunt realizate de personal specializat şi cu experienţă în domeniu, astfel încât timpii de reparaţie sunt reduşi iar rezultatele sunt la un înalt nivel calitativ. Dotările tehnice permit realizarea de intervenţii la sistemele de propulsie, de alimentare, de transmisie, de suspensie, de direcţie şi de frânare. SUDURA ARGON / SUDURA ALUMINIU Procedeul MIG/MAG (in argon) este o imbunatatire a procesului de sudare clasic. Cu toate ca procesul de sudare este asemanator, totusi aparatele de sudare precum si pistoletul de sudare se deosebesc semnificativ. Diferenta majora o consta introducerea de gaz protector la locul sudarii. Gazul protector, cum reiese si din denumirea lui, are rolul de a proteja zona de sudare efectiva (baia). Deoarece majoritatea metalelor reactioneaza cu aerul formandu-se oxizi, care ingreuneaza trecerea curentului, este necesar ca in imediata vecinatate a procesului de sudare sa nu fie aer. Acest lucru se realizeaza prin intermediul gazului protector. Acest gaz poate fi de doua tipuri MIG (Metal Inert Gas) sau MAG (Metal Active Gas). Gazele inerte, de exemplu Argonul sau Heliul, se folosesc la sudarea aliajelor de cupru, de aluminiu sau cu magneziu. Gazele active se folosesc la sudarea otelurilor obisnuite, de constructii. In cazul proceselor de sudare MIG/MAG electrodul folosit este asa-numita sarma de sudura. Aceasta este impinsa in baie de catre un sistem de avans. In vecinatatea baii, inainte de contactul mecanic ea trece printr-o diuza de curent de la care preia energia electrica necesara creerii arcului si topirii materialului. Diuza de curent este pozitionata in interiorul diuzei de gaz. Astfel prin orificiul dintre cele doua diuze va curge gazul protector. REVIZII PERIODICE ( schimburi consumabile ) Verificarea amortizoarelor si a sistemului de suspensie Dupa cum se stie, scopul amortizorului este acela de a asigura o tinuta de drum buna in timpul deplasarii autovehiculului si de a prelua socurile transmise in caroserie de imperfectiunile caii de rulare. Defectiunile amortizoarelor pot conduce la fenomene care au drept rezultat instabilitatea autovehiculului la efectuarea de viraje sau in timpul depasirilor. De asemenea, in cazul unor conditii meteo nefavorabile (vant puternic din lateral), amortizorul are rolul de a mentine stabilitatea vehiculului, prin temperarea miscarii imprimate caroseriei de catre arc. Utilizarea vehiculului in conditiile unui sau a ambelor amortizoare defecte produce efecte negative atat asupra sigurantei pasagerilor cat si in privinta uzarii premature a caroseriei, anvelopelor si a sistemului de directie in general. In situatia in care se constata defectiuni doar la unul dintre amortizoarele autovehiculului ca urmare a uzurii acestuia, se recomanda inlocuirea ambelor amortizoare. Explicatia consta in faptul ca, in momentul aparitiei unei defectiuni ca urmare a uzurii, amortizorul pereche inregistreaza la randul lui o uzura in proportie de peste 50%. In cazul inlocuirii unui singur amortizor, amortizorul nou va prelua mult mai corect socurile si va exista un dezechilibru intre cele doua amortizoare, dezechilibru care conduce in final la uzura accelerata a amortizorului nou. COMERTUL DE PIESE AUTO Atât prin reţeaua proprie de magazine, cât şi prin intermediul distribuitorilor săi, ClimatizareAuto vă pune la dispoziţie o gamă variată de piese auto de schimb. Dacă nu găsiţi o anumită piesă auto, sau doriţi să aflaţi mai multe informaţii, vă rugăm să ne contactaţi. Amortizoare Acumulatoare Garnituri şi accesorii Filtre Caroserie Elemente electrice Elemente de frânare Transmisie ? Distribuţie | | | | | | |