For Future - Contabilitate, infiintari firme, gazduire sediu social Constanta si Bucuresti Afisari: 74
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 63
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Alunisului, nr. 133-135, sector 4
-------------------------
Phone: Telefon
  0770310390
-------------------------
Web: Internet
  email: office@forfuture.ro
  site: www.forfuture.ro

 
Infiintare firma  
Detalii  

Doriti sa va infiintati o firma si nu stiti cum? Doriti sa infiintati o firma, dar considerati ca este prea mult de umblat? Contactati-ne, si problema este rezolvata!
V-ati infiintat firma, dar aveti nevoie de un punct de lucru pentru a va putea desfasura activitatea? Contactati-ne si ne vom ocupa de deschiderea unui punct de lucru pentru firma dumneavoastra.
De asemeni, pe langa societati comerciale, infiintam si societati pe actiuni, cluburi sportive, pfi-uri, pfa-uri, ong-uri, intreprinderi familiale, societati in comandita simpla, sau comandita pe actiuni.
In cazul in care veti apela la noi pentru infiintari firme, veti primi 2 luni servicii contabile gratuite, daca incheiati cu noi un contract pentru servicii de contabilitate.

In cazul in care v-ati hotarat sa va infiintati firma, va oferim consultanta gratuita pentru alegerea celor mai bune decizii, in functie de ceea ce doriti sa faceti (impozit pe profit sau pe venit, platitor sau neplatitor de TVA, societate comerciala sau persoana fizica autorizata, etc.).

Daca nu aveti un spatiu pentru sediu social va putem oferi si servicii de gazduire sediu social pentru o perioada de cel putin 6 luni.

Trebuie sa aveti in vedere ca vom avea nevoie de la dumneavoastra de urmatoarele:

copie dupa actele de identitate ale asociatilor si ale administratorilor
copie a contractului de spatiu in care firma va avea sediul social + datele de identificare ale proprietarilor, sau, in cazul unui spatiu inchiriat, copie dupa contractul de inchiriere
acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor (doar in cazul in care sediul social va fi la bloc)
procura notariala prin care ne veti imputernici pe noi sa ne ocupam de toate cele necesare pentru infiintarea firmei
sa va ganditi la minim 3 variante de denumire a firmei (in ordinea preferintelor)

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Actele de identitate ale proprietarilor   |  Actiuni comerciale  |  Analiza capitalurilor si a imobilizarilor   |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza de caz  |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Analiza structurilor financiare   |  Arhivare servicii  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta hardware  |  Asistenta software  |  Asistenta tehnica software  |  Bilanturi anuale  |  Bilanturi semestriale  |  Calculul amortizarii  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Certificare produse  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Cluburi sportive  |  Cod caen  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta leasing  |  Consultanta notariala  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta software  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitatea capitalurilor  |  Contabilitatea imobilizarilor  |  Contabilitatea notelor intrare receptie  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea stocurilor  |  Datele de identificare   |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta stocurilor  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Firma contabilitate  |  Firme infiintare  |  Fise fiscale  |  Furnizori de servicii   |  Identitate firma  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintari firme  |  Infiintari intreprinderi familiale  |  Infiintari ong  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspector resurse umane  |  Instalare hardware  |  Instalare programe  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intreprinderi familiale  |  Leasing financiar  |  Legislatia in vigoare  |  Obligatiilor fiscale  |  Personal intern  |  Personal part time  |  Plata datoriilor societatii  |  Plata impozitelor  |  Produse casa  |  Produse finite  |  Programe contabilitate  |  Programe gestiune  |  Protectia datelor   |  Protectia datelor caracter personal  |  Protectia muncii  |  Rapoarte evaluare  |  Raportari contabile  |  Registru de casa  |  Relatia cu itm  |  Resurse umane   |  Salarizare personal  |  Sediul social  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii hardware  |  Servicii leasing  |  Servicii mentenanta  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatii financiare semestriale  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati infiintari  |  Soft gestiune  |  Software analiza financiara  |  Software arhivare  |  Software contabilitate  |  Software evidenta mijloacelor fixe  |  Software instalare  |  Solutii hardware  |  Solutii software  |  Tehnica calcul leasing  |  Tehnica de calcul vanzari  |  Vanzari leasing  |  Verificare contabilitate  |  Verificarea registrului casa  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.