For Future - Contabilitate de la A la Z, Bucuresti Afisari: 78
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 3
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Alunisului, Nr. 133-135, Sector 4, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0770310390 ; 0723882313
-------------------------
Web: Internet
  email: office@forfuture.ro
  site: www.forfuture.ro
  facebook: p/For-Future-Birou-contabilitate-100065233791159/

 
Inregistrare (inscriere firma) in Seap  
Detalii  

Inregistrarea in sistemul electronic de achizitii publice (SEAP)Licitatiile seap filtrate – zilnicTarife: 120 – 990 lei / 2 ani 0741-688.643

  • Inregistrare (inscriere firma) in Seap (sistemul electronic de achizitii publice)
  • Obtinere si instalare certificat digital pe sistemul informatic folosit la licitatii (in aceeasi zi)
  • Recuperare certificat digital (in aceeasi zi)
  • Reinnoire certificat digital
  • Suport operare seap, ori de cate ori este nevoie, prin telefon si programe de tip acces la distanta, pe toata perioada contractului (2 ani) – un operator se va conecta la calculatorul dumneavoastra, va instala certificatele, va va asista la introducerea de produse/servicii in catalog, finalizarea cumpararilor directe, cautarea tuturor licitatiilor organizate, efectuarea tuturor pasilor necesari in licitatiile cu proceduri online sau offline, si pentru orice alte operatiuni legate de seap.

Va vom oferi asistenta pentru participarea la licitatii, astfel incat sa efectuati toti pasii necesari, si sa depuneti o oferta valida.Pe toata durata valabilitatii contractului (2 ani), ne puteti contacta, ori de cate ori aveti nevoie, pentru orice fel de probleme legate de seap. Specialistii nostri va stau la dispozitie, de luni pana vineri, intre orele 8-23, iar sambata si duminica intre orele 12-22.Certificatul digital are o perioada de valabilitate de 2 ani, dupa care trebuie reinnoit.

 0741-688.643

Inregistrare si suport operare SEAP 2 ani!Program: Luni -Vineri: 8-23, Weekend: 12-22Tarife: 330 – 990 leiLicitatiile seap filtrate, zilnic – detalii

 

Echipa For Future330 LEI / 2 ANIINREGISTRARE

Certificatele va vor fi furnizate pe email, impreuna cu manualele pentru instalare si operarea in sistem.

La acest pachet NU beneficiati de suport pentru operarea in sistem.

Toate licitatiile seap filtrate pe criterii de interes, zilnic – 2 luni

Comanda495 LEI / 2 ANIINREGISTRARE + SUPORT PARTIAL

  • Instalare certificate la distanta, pe oricate dispozitive (Windows, Linux, Android, MacOS)

Suport pentru:

  • Introducere produse/servicii/lucrari in catalog
  • Achizitii directe (finalizarea cumpararilor directe).

Toate licitatiile seap filtrate pe criterii de interes, zilnic – 4 luni

Comanda670 LEI / 2 ANIINREGISTRARE + SUPORT COMPLET

  • Instalare certificate seap la distanta, pe oricate dispozitive (Windows, Linux, Android, MacOS)

Suport pentru:

  • Introducere produse/servicii/lucrari in catalog
  • Achizitii directe (finalizarea cumpararilor directe).
  • Cautarea tuturor licitatiilor postate in SEAP
  • Participarea la orice tip de licitatie cu proceduri online sau offline
  • Orice alte operatiuni legate de seap

In cazul in care nu aveti acces la calculator, si aveti de facut o operatiune urgenta in seap, unul din operatorii nostri o poate face in locul dumneavoastra, daca solicitati acest lucru. – optiune valabila doar la acest tip de contract.Toate licitatiile seap filtrate pe criterii de interes, zilnic – 1 an, sau 2 ani pentru un contract de 990 lei.

ComandaInregistrare SEAP (inscriere firma in SEAP)

 

 

 

 

Certificat de inregistrare fiscala (CUI) 

Carte de identitate administrator (CI) 

Selectare pachetInregistrare + suport complet +licitatii seap 1 an-500 leiInregistrare + suport complet + licitatii seap 2 ani-790 leiInregistrare + suport partial + licitatii seap 4 luni-388 leiInregistrare + licitatii seap 2 luni - 220 lei 

 

 

 

Licitatiile SEAP filtrate

LICITATIILE SEAP FILTRATE PE CRITERII DE INTERES

Pentru testare folositi

utilizator: demo, parola: demo.

Acces licitatii SEAP 

Doriti sa participati la o licitatie, dar nu are cine sa va intocmeasca documentele, sau aveti nevoie de asistenta pentru intocmirea lor? Contactati-ne! Noi va garantam depunerea unei oferte valide.

 0741-688.643Procedura:

Trimiteti pe email la office@forfuture.ro urmatoarele documente (sau completati formularul pentru inregistrare seap):

  • copie dupa certificatul de inregistrare al firmei
  • copie dupa actul de identitate al administratorului societatii
  • mentionati in textul mesajului: numar de telefon, adresa email pentru corespondenta SEAP, cont IBAN, tipul de contract ales.

Dupa ce vom receptiona de la dumneavoastra cele enumerate mai sus, va vom trimite pe email contractul si factura. Detalii suplimentare la 0723-882.313

* Contract personalizat – se pot incheia contracte personalizate, tinand cont de eventualele cerinte suplimentare ale beneficiarului (intocmire documente pentru licitatii, introducere pachet de produse sau servicii in catalog, alocarea unui operator care sa efectueze toate procedurile necesare in cadrul unei licitatii, etc).

Aveti cont seap, dar aveti nevoie de asistenta pentru participarea la licitatii?

Suport operare SEAP 2 ani + licitatiile SEAP filtrate 1 an – 670 lei

Semnatura electronica – daca nu aveti semnatura electronica pentru a semna documentele din cadrul unei licitatii, vi le vom semna noi. In cazul in care doriti, va putem obtine semnatura electronica + asistenta instalare si operare pe toata perioada de valabilitate (1 an) – detalii semnatura electronica seap.

Licitatiile seap filtrate pe criterii de interes – astfel incat sa puteti gasi ceea ce va intereseaza in cel mai scurt timp. – detalii licitatii seap filtrate.

Tarifele sunt finale, nu se mai adauga TVA, se plateste o singura data pentru un contract pe 2 ani.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  Accident de munca  |  Achizitii publice  |  Actele de identitate ale proprietarilor   |  Actiuni comerciale  |  Activitati comerciale  |  Analiza capitalurilor si a imobilizarilor   |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza de caz  |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Analiza structurilor financiare   |  Antreprenor general  |  Arhivare servicii  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta hardware  |  Asistenta permanenta  |  Asistenta psi  |  Asistenta software  |  Asistenta tehnica software  |  Auditori calitate  |  Balanta contabila  |  Bilanturi anuale  |  Bilanturi semestriale  |  Calculul amortizarii  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Certificare produse  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Certificat fiscal   |  Cluburi sportive  |  Cod caen  |  Comert electronic  |  Configurare hardware  |  Configurare software  |  Conform contractului  |  Constructii hale industriale   |  Constructii apartamente  |  Constructii case  |  Constructii comerciale  |  Constructii hale  |  Constructii hale industriale  |  Constructii spatii comerciale  |  Constructii vile  |  Consultanta calitate  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta notariala  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta software  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate informatizata cursuri  |  Contabilitate primara  |  Contabilitatea capitalurilor  |  Contabilitatea imobilizarilor  |  Contabilitatea notelor intrare receptie  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea stocurilor  |  Controale periodice  |  Control fiscal  |  Cursuri autorizate   |  Cursuri contabilitate  |  Cursuri contabilitate informatizata  |  Cursuri contabilitate primara  |  Cursuri informatica  |  Cursuri online  |  Cursuri resurse umane  |  Cursuri tehnoredactare  |  Datele de identificare   |  Declaratii venit  |  Depanare software  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Dispozitive de acces   |  Dispozitive lucru  |  Documentele de licitatie  |  Domeniul resurselor umane  |  Durata societatii  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluari imobile  |  Evaluari risc  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta stocurilor  |  Experti contabili  |  Experti evaluatori  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Factura fiscala  |  Firma contabilitate  |  Fise fiscale  |  Format electronic   |  Furnizori de servicii   |  Hale industriale  |  Identitate firma  |  Imbolnavire profesionala  |  Import export  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe venit   |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintari firme  |  Infiintari intreprinderi familiale  |  Infiintari ong  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inscriere cursuri  |  Inspector resurse umane  |  Instalare hardware  |  Instalare programe  |  Instalari de programe  |  Intocmire contracte  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Intreprinderi familiale  |  Leasing financiar  |  Legislatia in vigoare  |  Licitatii online  |  Lucrari si servicii  |  Modulul de curs  |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinere prelungire viza straini  |  Obtinerea autorizatiei de munca  |  Operare calculator windows  |  Operatiuni depozitare  |  Operatorii economici   |  Pachet servicii  |  Permise de munca   |  Permise sedere  |  Personal intern  |  Personal part time  |  Plata datoriilor societatii  |  Plata impozitelor  |  Pret promotional  |  Proceduri achizitii publice  |  Procedurile de inregistrare fiscala a societatii  |  Produse casa  |  Produse finite  |  Program si in weekend  |  Programe contabilitate  |  Programe europene  |  Programe gestiune  |  Programe personalizate  |  Programe weekend  |  Protectia datelor   |  Protectia datelor caracter personal  |  Protectia muncii  |  Rapoarte evaluare  |  Raportari contabile  |  Recuperari date  |  Registru de casa  |  Relatia cu itm  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Risc incendiu  |  Riscul de imbolnavire profesionala  |  Salarizare personal  |  Sediul social  |  Semnatura electronica  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii full time  |  Servicii hardware  |  Servicii industriale  |  Servicii leasing  |  Servicii mentenanta  |  Servicii part time  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Sistem operare linux  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatii financiare semestriale  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati infiintari  |  Soft gestiune  |  Software analiza financiara  |  Software arhivare  |  Software contabilitate  |  Software evidenta mijloacelor fixe  |  Software instalare  |  Software resurse umane  |  Solutii hardware  |  Solutii software  |  Tehnica calcul leasing  |  Tehnica de calcul vanzari  |  Tehnoredactare cursuri  |  Tipuri de constructii  |  Transport national  |  Transport platforma  |  Vanzari leasing  |  Verificare contabilitate  |  Verificarea registrului casa  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.