Indiferent de motivele care v-au determinat sa luati decizia de a radia firma noi va oferim tot suportul pentru radierea firmei in cel mai scurt timp. Prevederile legale pot parea dificile de inteles pentru persoanele fara o pregatire specializata in domeniu. Prin urmare, pe scurt radierea firmei presupune parcurgerea a 2 etape: dizolvarea si lichidarea.Serviciul nostru de radieri firme este complet si include atat serviciile juridice cat si cele contabile. PROCEDURA DE DIZOLVARE SI RADIERE A SOCIETATIILOR Societatile comerciale se pot dizolva in situatiile de mai jos: - depasirea timpului stabilit pentru durata societatii
- imposibilitatea realizarii obiectului de activitate al societatii sau realizarea acestuia
- declararea nulitatii societatii
- hotararea adunarii generale/ decizia asociatului unic
- hotararea Tribunalului, la cererea oricarui asociat, pentru motive intemeiate, cum ar fi conflictele si lipsa de comunicare dintre asociati, fapt ce impiedica functionarea societatii
- alte cauze prevazute de lege sau de actul constitutiv al societatii.
In cazul in care se opteaza pentru actiunea de radiere firma, exista o lista de documente necesare, esentiale in pregatirea documentatiei de radiere: - Copie dupa cartea de identitate a asociatului. In cazul in care firma are mai multi asociati, toti trebuie sa depuna copii dupa actul de identitate.
- Ultimul act constitutiv al societatii
- Certificat de inregistrare si certificate constatatoare in original
- Certificat fiscal de la administratia financiara in care se precizeaza ca firma nu are datorii la statul roman.
- Bilant de lichidare intocmit de un expert contabil.
In echipa EXPERT MIND avem si experti contabili cu experienta, astfel ca putem livra noi ultimul serviciu din lista de mai sus, cel de bilant de lichidare. |