V&D Electrosystem Craiova - Service electrocasnice Afisari: 3493
Categorie: REPARATII, SERVICE, INTRETINERE >> Electrocasnice Vizitatori: 1807
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Parangului, nr. 62, Craiova, judetul Dolj
-------------------------
Phone: Telefon
  0251550424; 0724048940; 0788568325
-------------------------
Web: Internet
  email: office@electrosystem.ro
  site: www.electrosystem.ro

 
Service electrocasnice  
Detalii  video  

Domeniul principal de activitate al firmei noastre este asigurarea reparatiilor aparaturii electrocasnice in garantie si post-garantie precum si comercializarea de piese de schimb aferente.Produsele pentru care se asigura reparatiile si piese de schimb sunt: aparate frigorifice (frigidere, frigidere cu doua usi inclusiv no-frost, congelatoare, lazi frigorifice), masini automate de spalat rufe, masini automate de spalat vase, masini de gatit pe gaz, electrice si mixte (atat in varianta de sine statoare cat si build-in), hote, aspiratoare, SDA.In baza instruirilor, documentatiei disponibile si experientei acumulate s-au elaborat si implementat proceduri care s-au dovedit eficace si au avut ca rezultat un real suport pentru clienti. Tehnicienii service au urmat in fiecare an cursuri de instruire organizate in Romania de catre S.C. Micadan Comexim S.R.L.

 

 Service managementProgram

ServiceAgentii Service si Personalul au urmatorul program:Luni-Vineri: 9:00 la 18:00Sambata 9:00 la 13:00Exclusiv Duminicile , Zilele de sarbatoare legalaProgramare interventiiPentru a facilita planificarea si concentrarea de reparatii pe ruta tehnicianului, clientul este rugat sa accepte programarea pe intreaga durata a zilei in care tehnicianului urmeaza sa vina la el.In situatia in care acest aspect constituie un inconvenient pentru client, atunci clientul trebuie sa opteze pentru o alta zi, dandu-i-se tehnicianului un interval de min 4 ore fie dimineata, fie dupa-amiaza pentru vizita.Timpul de interventieToate reclamatiile sunt onorate (prima vizita) in intervalul a doua zile lucratoare (48 ore), conditionat bineinteles de prezenta clientului la domiciliu pentru efectuarea reparatiei.Eforturile sunt orientate pentru a oferi asistenta reclamatiilor primite incepand cu ora 10:00 din ziua urmatoare primirii reclamatiei, dar nu mai tarziu de sfirsitul programului urmatoarei zi de lucru.Exceptie fac zonele indepartate/inaccesibile unde reclamatiile primite trebuie rezolvate pe baza stabilirii unei programari cu clientul in intervalul a patru zile lucratoare. 

 
Galerie foto (4)
[Image #1] [Image #2] [Image #3] [Image #4]
Prezentare video