DOINEX CONSULTING Afisari: 4887
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 1854
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Lt. Saidac Gheorghe, nr.15, bl 23, ap.3, sc.1, Parter, Sector 6, Zona Crangasi, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0726595065
-------------------------
Web: Internet
  email: anghel.doina@yahoo.com
  site: www.doinex.ro


 
Despre noi  
Detalii  

DOINEX CONSULTING este o societate ce ofera servicii de cea mai buna calitate in domeniul contabil , salarizarii ,  consultanta economico-financiara, cu o bogata experienta, prin colaborarea cu firme de profile diferite: Comert,  organizare evenimente, IT, comert cu ridicata, transport, comert cu amanuntul, etc. Experienta acumulata si profesionalismul companiei noastre face posibila oferirea de servicii de calitate in domeniul financiar-contabil. Oferim clientilor nostrii servicii personalizate in cadrul unei comunicari interactive permanente. Ne adresam tuturor entitatilor juridice care doresc externalizarea serviciului financiar-contabil si eficientizarea in acest fel a costurilor cu pana la 50%, si care au nevoie de sprijin profesionist. SC DOINEX CONSULTING SRL este membru C.E.C.C.A.R. Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania – Filiala Bucuresti, Misiunea noastra: sa oferim clientilor informatii realiste si operative privind Situatia patrimoniala si Situatia contului de profit si pierderi, precum si solutii concrete ce le vor permite luarea celor mai bune decizii in afaceri sa ajutam pe clienti sa depaseasca problemele consumatoare de timp si resurse, folosind cunostintele si experienta acumulate de expertii nostri sa asiguram partenerului nostru siguranta in relatiile cu autoritatile fiscale in conditii de servicii profesionale si confidentialitate Deviza noastra: Solutii concrete pentru decizii in propria afacere, bazata pe informatii operative si reale. Noi va ajutam sa stiti unde va aflati. Avantajele firmei de contabilitate Fie ca sunteti un mic întreprinzator sau o companie dezvoltata, apeland la serviciile unei firme de contabilitate beneficiati de o serie de avantaje de ordin economic, financiar si managerial. Evidenta contabila nu mai este o obligatie ci va deveni un instrument in dezvoltarea propriei afaceri Noi suntem cei care avem grija ca activitatea de intocmire a evidentei contabile sa fie intotdeauna in ordine, sa reflecte realitatea, sa va ajute sa vedeti cu precizie incotro va indreptati si care sunt pasii de urmat, degrevandu-va de exercitarea activitatii financiar-contabile, depunerea multiplelor declaratii si raportari locale, castigati timp si va puteti concentra eforturile in vederea realizarii propriilor obiective Clientii sunt acoperiti de raspunderea contractuala, societatea de expertiza contabila si contabilitate este asigurata pentru riscuri profesionale Societatea de expertiza contabila si contabilitate acumuleaza experienta din diverse medii de activitate, acest lucru ducand la acumularea de experienta, la crearea unor contacte (din mediul fiscal si juridic), care contribuie in mod decisiv la o activitate fluenta, eficace si lipsita de probleme a societatilor aflate in parteneriat cu noi , experienta pe care o pune in slujba dumneavoastra Firma de contabilitate este la curent cu noutatile legislative pe probleme specifice ,informadu-va operativ si pe dumneavoastra Costurile serviciilor noastre pot fi cu pana la 50% mai mici decat costurile efectuarii evidentei contabile la sediul societatii Puteti beneficia de serviciile noastre chiar si pe perioade limitate de timp fara a va lovi de complicatiile unui contract individual de munca Ne dedicam succesului fiecarui client: Castigati timp si va puteti concentra mai bine asupra afacerii pe care o aveti; Clientii nostri sunt acoperiti de raspundere contractuala; Factura emisa de societatea de contabilitate este deductibila in totalitate; Economisiti bani in comparatie cu optiunea de a angaja permanent sau pe perioada determinata un contabil; Eliminarea costurilor salariale si a impozitelor pe care le presupune angajarea de personal specializat; Reducerea completa a costurilor necesare deplasarilor catre autoritati; Amortizarea cheltuielilor pentru spatiu, mobilier, tehnica de calcul si birotica; Eliminarea costurilor aferente programelor specializate de contabilitate; Economisirea fondurilor necesare actualizarii constante a resurselor legislative; Evitarea amenzilor si penalitatilor ce pot surveni din lipsa de profesionalism; Timpul si fondurile necesare achizitionarii unui program de evidenta sunt economisite; Riscul de a alege un soft ineficient este complet eliminat; Fondurile destinate trainingului in utilizarea programului sunt economisite; Actualizarea periodica a softului este suportata integral de catre prestator; Conexiunea la Internet faciliteaza o documentare si comunicare eficienta; Beneficiati de asistenta noastra permanenta in cazul controalelor financiare;

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
infiintari puncte de lucru   |  verificarea bilantului contabil   |  Acte aditionale  |  Activitatea societatii   |  Activitati contabilitate  |  Analiza capitalurilor si a imobilizarilor   |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza fluxului informatic  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Analiza structurilor financiare   |  Aporturi capital social  |  Asigurari angajati  |  Asigurari pentru angajati  |  Asigurari sociale   |  Asigurari societati  |  Asistenta contribuabilului   |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta manageriala  |  Asistenta permanenta  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Calcul salarii contabilitate  |  Capital social  |  Casa de pensii   |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Cifra de afaceri   |  Circuitul documentelor  |  Consolidarea balantelor de verificare  |  Consultanta calitate  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta credite  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta inceperea unei afaceri  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta si asistenta manageriala  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta structuri fiscale  |  Consultanta transport  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate computerizata  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contract de parteneriat  |  Contractelor de munca  |  Declaratii fiscale lunare  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Detectiv verificare personal  |  Documentare tehnica  |  Domeniul juridic  |  Economisirea costurilor  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evenimente companie  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize fiscale  |  Expertize in constructii  |  Expertize juridice  |  Externalizarea serviciilor   |  Externalizarea serviciului financiar-contabil  |  Firma contabilitate  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Informatii clienti  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea cronologica a articolelor contabile  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea lunara a statelor de plata  |  Inregistrari contabile  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Instruirea personalului  |  Instruirea personalului organizatiei  |  Instrument dezvoltarea afacerii  |  Instrument managerial  |  Intalnire de afaceri  |  Intocmire acte  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Legislatia in vigoare  |  Management al organizatiei  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Mediul de afaceri  |  Mic mobilier  |  Mobilier afaceri  |  Mobilier birotica  |  Mobilier comert  |  Mobilier evenimente  |  Mobilier serie  |  Modul contabilitate  |  Obtinerea de credite   |  Oportunitatea inceperii unei afaceri  |  Optimizarea impozitelor  |  Optimizarea impozitelor de plata   |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizare contabilitate  |  Organizare evenimente  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Organizarea fluxului informational  |  Plata impozitelor  |  Procedurile de inregistrare fiscala a societatii  |  Program contabilitate financiara  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportari contabile  |  Reducerea de personal  |  Registrul comertului  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Relatiile de afaceri   |  Riscuri profesionale   |  Schimbare sediu social  |  Servicii personalizate  |  Servicii comunicare  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de management financiar   |  Servicii financiar contabile  |  Servicii personalizate  |  Servicii suplimentare  |  Servicii turism  |  Situatia contului de profit  |  Situatia patrimoniala  |  Societate de consultanta  |  Societati asigurari  |  Soft financiar  |  Soft transport  |  Solutii domeniul it  |  Supervizarea departamentului contabil  |  Transport mobilier  |  Turism afaceri  |  Verificare contabilitate  |  Verificare personal  |  Verificarea lucrarilor contabile  |  Verificarea si certificarea bilantului   | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.