DOINEX CONSULTING Afisari: 4887
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 1854
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Lt. Saidac Gheorghe, nr.15, bl 23, ap.3, sc.1, Parter, Sector 6, Zona Crangasi, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0726595065
-------------------------
Web: Internet
  email: anghel.doina@yahoo.com
  site: www.doinex.ro


 
Cenzorat Pret: 20,00 RON per apart.
Detalii  

 Normă metodologică din 19/12/2007de aplicare a Legii nr. 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari

 

Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 43 din 18/01/2008Art. 19. -

(1) Cenzorul sau comisia de cenzori urmăreşte şi asigură respectarea legalităţii în administrarea bunurilor materiale şi a fondurilor financiare ale asociaţiei de proprietari. (2) Comisia de cenzori este formată dintr-un număr impar de membri, care trebuie să aibă cel puţin studii medii.

 (3) Dacă dintre membrii asociaţiei de proprietari nu se poate alege comisia de cenzori, atunci adunarea generală va mandata comitetul executiv pentru angajarea unui cenzor din afara asociaţiei de proprietari, persoană fizică ori juridică de specialitate, pe bază de contract sau convenţie de prestări de servicii.

 (4) Cenzorii aleşi ai asociaţiei de proprietari pot fi remuneraţi pe baza unui contract de mandat, conform hotărârii adunării generale a proprietarilor, la data adoptării bugetului anual de venituri şi cheltuieli.

(5) Cenzorul angajat sau contractat din afara asociaţiei de proprietari poate fi remunerat, conform hotărârii adunării generale a proprietarilor, la data adoptării bugetului anual de venituri şi cheltuieli.

(6) Pentru neîndeplinirea atribuţiilor ce le revin, cenzorul sau cenzorii asociaţiei de proprietari răspund, personal sau solidar, în faţa legii şi a proprietarilor pentru daunele şi prejudiciile cauzate proprietarilor în mod deliberat.

 

Art. 20. - Cenzorul sau comisia de cenzori a asociaţiei de proprietari are, în principal, următoarele atribuţii: a) verifică legalitatea actelor şi documentelor, a hotărârilor, deciziilor, regulilor şi a regulamentelor; b) verifică execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli; c) verifică gestiunea financiar-contabilă; d) cel puţin o dată pe an, întocmeşte şi prezintă adunării generale rapoarte asupra activităţii sale şi asupra gestiunii asociaţiei de proprietari, propunând măsuri.

 
Galerie foto (0)
 
 
infiintari puncte de lucru   |  verificarea bilantului contabil   |  Acte aditionale  |  Activitatea societatii   |  Activitati contabilitate  |  Analiza capitalurilor si a imobilizarilor   |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza fluxului informatic  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Analiza structurilor financiare   |  Aporturi capital social  |  Asigurari angajati  |  Asigurari pentru angajati  |  Asigurari sociale   |  Asigurari societati  |  Asistenta contribuabilului   |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta manageriala  |  Asistenta permanenta  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Calcul salarii contabilitate  |  Capital social  |  Casa de pensii   |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Cifra de afaceri   |  Circuitul documentelor  |  Consolidarea balantelor de verificare  |  Consultanta calitate  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta credite  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta inceperea unei afaceri  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta si asistenta manageriala  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta structuri fiscale  |  Consultanta transport  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate computerizata  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contract de parteneriat  |  Contractelor de munca  |  Declaratii fiscale lunare  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Detectiv verificare personal  |  Documentare tehnica  |  Domeniul juridic  |  Economisirea costurilor  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evenimente companie  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize fiscale  |  Expertize in constructii  |  Expertize juridice  |  Externalizarea serviciilor   |  Externalizarea serviciului financiar-contabil  |  Firma contabilitate  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Informatii clienti  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea cronologica a articolelor contabile  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea lunara a statelor de plata  |  Inregistrari contabile  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Instruirea personalului  |  Instruirea personalului organizatiei  |  Instrument dezvoltarea afacerii  |  Instrument managerial  |  Intalnire de afaceri  |  Intocmire acte  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Legislatia in vigoare  |  Management al organizatiei  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Mediul de afaceri  |  Mic mobilier  |  Mobilier afaceri  |  Mobilier birotica  |  Mobilier comert  |  Mobilier evenimente  |  Mobilier serie  |  Modul contabilitate  |  Obtinerea de credite   |  Oportunitatea inceperii unei afaceri  |  Optimizarea impozitelor  |  Optimizarea impozitelor de plata   |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizare contabilitate  |  Organizare evenimente  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Organizarea fluxului informational  |  Plata impozitelor  |  Procedurile de inregistrare fiscala a societatii  |  Program contabilitate financiara  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportari contabile  |  Reducerea de personal  |  Registrul comertului  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Relatiile de afaceri   |  Riscuri profesionale   |  Schimbare sediu social  |  Servicii personalizate  |  Servicii comunicare  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de management financiar   |  Servicii financiar contabile  |  Servicii personalizate  |  Servicii suplimentare  |  Servicii turism  |  Situatia contului de profit  |  Situatia patrimoniala  |  Societate de consultanta  |  Societati asigurari  |  Soft financiar  |  Soft transport  |  Solutii domeniul it  |  Supervizarea departamentului contabil  |  Transport mobilier  |  Turism afaceri  |  Verificare contabilitate  |  Verificare personal  |  Verificarea lucrarilor contabile  |  Verificarea si certificarea bilantului   | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.