Avand in vedere conditiile impuse de Ministerul Finantelor prin OUG nr. 28/1999 articolul 5, HG477/1999 ( Normele de aplicare ale OUG nr.28/1999) cap. 5 cu privire la acreditarea unitatilor de service si la completarea Registrului Special la instalarea casei de marcat fiscale si in momentul efectuarii unei interventii, HG479/2003 art.107 alin.4 si 5, este necesara existenta unui contract de asistenta tehnica in perioada de garantie si postgarantie pe baza de abonament lunar sau trimestrial care va cuprinde si efectuarea unei intretineri periodice a casei de marcat. Prin efectuarea intretinerii periodice se va reduce defectarea sau blocarea imprimantei datorita prafului de hartie, mizeriei sau a ribbonului uzat etc.In cazul semnalarii de catre utilizator a unor defectiuni la casa de marcat se asigura interventia prompta in cursul aceleiasi zile in care se anunta defectul. De asemenea, se asigura furnizarea consumabilelor necesare casei (hartie, ribbon), precum si subansamble si piese de schimb la preturi preferentiale. |