COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURARILOR Afisari: 24260
Categorie: SERVICII PUBLICE >> Ministere si institutii de interes public Vizitatori: 9322
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Splaiul Independentei, nr. 15, sector 5,
-------------------------
Phone: Telefon
  0800825627
-------------------------
Web: Internet
  email: office@csa-isc.ro
  site: csa-isc.ro

 
Pregatire profesionala - IMA  
Detalii  

 

Pregătire profesională  În scopul creșterii calității pregătirii profesionale în domeniul asigurărilor, în anul 2009 Comisia de Supraveghere a Asigurărilor înființează Institutul de Management în Asigurări (IMA).

IMA are ca principal obiectiv pregătirea, perfecționarea și specializarea profesională a persoanelor care lucrează în domeniul asigurărilor, precum și atestarea și coordonarea activității de calificare profesională a celor care doresc să lucreze în asigurări, în activităţi conexe asigurărilor şi în domenii similare cu cel al asigurărilor.

NOU:

 Sub egida ”Investește în oameni!”, Institutul de Management în Asigurări a lansat oficial, miercuri 16 februarie 2011, proiectul “Program naţional de formare profesională a specialiştilor şi intermediarilor din asigurări”, care se va derula pe o perioadă de trei ani, începând cu luna ianuarie 2011. Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 și răspunde nevoii de formare a personalului din domeniul asigurărilor. În cadrul acestui proiect, IMA va oferi programele de pregătire profesională cu titlu gratuit. Pentru detalii, vă rugăm să vă adresați direct Institutului ale cărui date de contact le regăsiți mai jos.

 

Scurtă prezentare a Institutului de Management în Asigurări

Înființat ca fundație, IMA capătă o nouă legitimitate prin aprobarea de către Parlament a O.U.G. nr.117/2007 pentru modificarea Legii nr.32/2000, în care se stipulează ca atribuție a Consiliului CSA înființarea şi coordonarea Institutului de Management în Asigurări, persoană juridică de drept privat, non-profit.

Institutul de Management în Asigurări şi-a deschis oficial porțile în data de 9 iunie 2009, dată la care a demarat şi primul program educaţional organizat în colaborare cu Oficiul Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor şi CSA.

Structura departamentală a instituției de educație profesională IMA cuprinde: Centrul de atestare a calificării şi de pregătire profesională continuă a intermediarilor în asigurări şi în domenii similare cu cel al asigurărilor;Centrul de pregătire şi perfecţionare profesională în asigurări, în activităţi conexe asigurărilor şi în domenii similare cu cel al asigurărilor;Centrul de pregătire în management;Centrul de cercetare științifică, documentare şi publicistică în asigurări şi în domenii similare cu cel al asigurărilor.Directorul General al Institutului de Management în Asigurări este domnul Bogdan Andriescu, care a fost numit de către Consiliul CSA și investit oficial în funcție în ianuarie 2011.

„Pregătirea profesională a celor care lucrează în asigurări a constituit întotdeauna o prioritate pentru mine, atât ca președinte al UNSICAR, cât și ca participant direct la activitatea de asigurare. Sunt convins că experiența mea de 20 de ani în relațiile directe cu consumatorii de asigurări mă va ajuta ca, din poziția de director general al IMA, să contribui la profesionalizarea tuturor celor implicați în activitatea de asigurare și intermediere în asigurări”, declară Bogdan Andriescu.

Pentru buna desfășurare a activității, IMA va beneficia de aportul unor specialişti din domeniul asigurărilor şi cel financiar-bancar, cadre didactice din învăţământul superior, experţi din sistemul de perfecţionare profesională, precum și cercetători. De asemenea, institutul va colabora și cu specialişti, experţi, lectori şi cercetători străini, pe baza unor acorduri cu institute similare, organisme internaţionale sau contracte personale.

Prin intermediul Centrului de cercetare, documentare şi publicistică, cu sprijinul unor specialişti din mediul academic, IMA editează Revista Română de Asigurări. Această publicație este editată semestrial, atât în limba română, cât și în limba engleză (Romanian Journal of Insurance).

 

Comisia de monitorizare a calității profesionale

În vederea implementării legislației referitoare la pregătirea profesională unitară a personalului din asigurări, prin Ordinul nr.2/2011, CSA a stabilit componenţa Comisiei de monitorizare a calităţii pregătirii profesionale, astfel:

Conf.univ.dr. Daniela Popa – PreședinteAnabella Ruse – MembruDoina Neagu – MembruObiectivele şi atribuţiile Comisiei de monitorizare sunt cele prevăzute de Normele privind activitatea entităţilor care organizează cursuri de pregătire profesională unitară a personalului din asigurări, puse în aplicare prin Ordinul CSA nr.6/2010 - norme care reglementează condițiile de atestare a furnizorilor de cursuri de calificare profesională, specializare/perfecţionare profesională sau pregătire profesională continuă.

Comisia de monitorizare are drept obiectiv evaluarea programelor de pregătire profesională şi a modului de aplicare a acestora, având următoarele atribuții principale:

Analizează documentaţiile depuse de entităţile care doresc să devină furnizori de programe educaţionale în domeniul asigurărilor şi formulează propuneri către Consiliul CSA;Atestă lectorii pentru programele de pregătire profesională în domeniul asigurărilor;Monitorizează furnizorii de programe educaţionale, în sensul respectării condiţiilor sub care au fost aprobate programele pe pregătire profesională. 

INSTITUTUL DE MANAGEMENT ÎN ASIGURĂRI

Str. Louis Blanc nr. 1, sector 1, Bucureşti

Tel: 021.230.51.20;

Fax: 021.230.51.22

office@ima-imi.ro

www.ima-imi.ro

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
litigii comerciale   |  Ace par  |  Acte normative  |  Activitatea de brokeraj  |  Agent asigurari  |  Analiza de caz  |  Aplica exterior  |  Aplice exterior  |  Asigurari auto  |  Asigurari casco  |  Asigurari rca  |  Autorizare persoane fizice  |  Avize persoane juridice  |  Broker asigurare  |  Broker leasing  |  Brokeraj asigurari  |  Brokeri de asigurare  |  Brokerilor de asigurare   |  Brokerilor de asigurare / reasigurare   |  Calitatea de administrator  |  Conform contractului  |  Constatare deces  |  Contract leasing  |  Contracte de baza  |  Contractul de asigurare  |  Controale periodice  |  Cursuri acreditate  |  Cursuri calificare  |  Cursuri calificare acreditate  |  Cursuri de formare profesionala  |  Cursuri deschise management  |  Cursuri formare profesionala  |  Cursuri individuale  |  Cursuri management financiar  |  Cursuri management proiect  |  Cursuri perfectionare  |  Cursuri persoane juridice  |  Cursuri prezentare tv  |  Cursuri specializare  |  Datele de identificare   |  Deplasarea   |  Domeniul resurselor umane  |  Drept bancar  |  Drept financiar   |  Evaluari daune  |  Evolutia pietei  |  Fonduri financiare  |  Formare profesionala  |  Furnizori pensii private  |  Institutie publica interes national  |  Institutii de interes public  |  Investigatii supraveghere persoane   |  Investigatii persoane  |  Investigatii si supraveghere persoane  |  Leasing auto  |  Legislatia muncii  |  Lichidare societate  |  Lichidari daune  |  Litigii comerciale  |  Litigii de munca   |  Litigii munca  |  Management calitate  |  Management financiar  |  Management financiar cursuri  |  Management general  |  Management operational  |  Management programe  |  Management proiect  |  Management proiect cursuri  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul riscurilor  |  Materiale acoperire  |  Membru superior  |  Ministere si institutii de interes public  |  Normele europene in vigoare  |  Nu are sediul social  |  Organizatii , institutii publice  |  Pensii private  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plan afaceri  |  Polita de asigurare  |  Prima de asigurare  |  Primele de asigurare  |  Programe formare profesionala  |  Programe de formare   |  Proiect management  |  Proiecte europene  |  Protectia datelor   |  Protectia persoane  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Relatii comerciale internationale  |  Relatii media  |  Risc financiar  |  Roi dinate   |  Sediul social  |  Servicii suplimentare  |  Sistemul de management  |  Situatii financiare  |  Situatiilor financiare  |  Solutionarea litigiilor de munca  |  State membre ale uniunii europene   |  State membre ue  |  Supraveghere persoane  |  Supraveghere prudentiala  |  Tematica cursurilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.