Crescendo International - aplicatii, solutii IT Bucuresti Afisari: 165
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 109
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Fecioarei, nr. 13, Sector 2,
-------------------------
Phone: Telefon
  0212111858
-------------------------
Web: Internet
  email: crescendo@crescendo.ro
  site: www.crescendo.ro

 
Suport si implementare  
Detalii  

Tehnologia sta la baza inovatiei, creaza valoare si avantaj competitiv. Prin serviciile noastre tehnologice va ajutam sa va pastrati agilitatea in piata, sprijinind in mod proactiv organizatia si sustinang acceerarea realizarii obiectivelor de business.

 

Va asiguram o gama completa de servicii, specifice fiecarei faze a unui proiect. Echipele noastre va asigura expertiza tehnica si operationala solicitata de proiectul agreat, modelat optim pe cerintele specifice afacerii.

    IMPLEMENTARE

Etapa de implementare, de punere in practica a strategiei elaborate in etapa de pre-implementare, acceptata de dumneavoastra, cu implicarea resurselor planificate, cuprinde activitatile:

   INSTALARE

punerea in functiune, la nivel primar, a sistemului solicitat de client. Instalarea produselor hardware este in general precedata de crearea cadrului adecvat instalarii, de regula in sarcina clientului.

 Analiza / consultanta

evaluarea starii curente a sistemelor, cat si a starii viitoare, functie de necesitatile clientilor si consultanta de specialitate privind transferul de la starea curenta la cea viitoare.

 Design / proiectare

activitati care au drept rezultat specificatiile de proiectare ale sistemului solicitat de client (arhitectura, functionalitate, planificarea desfasurii proiectului, etc.).

 Configurare / adaptare

activitati specifice, ce pot fi precedate de actiuni de instalare si au drept rezultat finalizarea punerii in functiune a unui sistem prin aducerea acestuia la parametrii de functionare propusi.

 AUDIT

masurarea obiectiva a conformitatii unui sistem informatic in raport cu anumite standarde, reguli, metodologii, normative sau obiective propuse

 Asistenta tehnica

activitati prin care clientul este asistat in realizarea unor operatiuni specifice asupra propriului sistem informatic.

 Dezvoltare software

activitati specifice ce au drept rezultat crearea/ modificarea unor solutii software pentru a raspunde nevoilor specifice ale clientului.

 Training specific

serviciu care consta in efectuarea de activitati de instruire a personalului clientilor in vederea formarii de abilitati in domeniul IT pentru ariile de interes solicitate.

    POST-IMPLEMENTARE

Etapa de post-implementare, asa cum si denumirea o sugereaza, defineste perioada in care produse implementate (fie echipamente, fie aplicatii software etc.) sunt intrate in productie, fiind acoperite de garantie din partea producatorului sau de contracte cu clauze specifice. Aceasta etapa cuprinte activitati de tipul:

   Asistenta tehnica

la solicitarea beneficiarului, specialistii CRESCENDO pot asigura sprijin tehnic competent de specialitate, referitor la repararea, dezvoltarea, asamblarea sau instalarea, testarea, intretinerea sau orice alt serviciu tehnic sub forma de instruire, perfectionare, transmitere de informatii tehnice de specialitate, aptitudini si servicii de consultanta.

 Mentenanta

servicii de intretinere care acopera o anumita perioada. Se fac proactiv si nu determinat de un eveniment, la initiativa furnizorului, conform unui program prestabilit (reguli prestabilite referitoare la periodicitate, numar de interventii, tarife orare). Pentru componentele software poate include accesul la (service pack-uri) noile variante ale aplicatiei

 Remediere disfunctionalitati

servicii de suport corectiv care acopera o anumita perioada. Se fac la initiativa clientului, fiind generate de aparitia unor incidente neprevazute. De la caz la caz, se poate garanta rezolvarea acestora conform unor reguli prestabilite (SLA – Service Level Agreement).

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
implementare proiecte consultanta  |  Activitati de proiectare  |  Activitati de training   |  Afaceri de succes  |  Analiza afacerii  |  Analiza de caz  |  Analiza garantii afacere  |  Analiza piata  |  Aplicatii erp  |  Arhitectura proiectare  |  Asistenta hardware  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta software  |  Asistenta tehnica software  |  Carti afaceri  |  Carti arhitectura  |  Carti business  |  Carti management  |  Colaborare afaceri  |  Configurare hardware  |  Configurare sistem  |  Configurare software  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta arhitectura  |  Consultanta business  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta imagine  |  Consultanta management  |  Consultanta proiect   |  Consultanta software  |  Contract intretinere  |  Contracte de baza  |  Contracte service  |  Curs project management  |  Cursuri comunicare  |  Cursuri comunicare afaceri  |  Cursuri management comunicare  |  Cursuri management proiect  |  Cursuri microsoft  |  Curtea conturi standarde audit  |  Design eveniment  |  Design tehnic  |  Dezvoltare abilitati  |  Dezvoltare aplicatii  |  Dezvoltare software  |  Echipa dedicata  |  Echipamente lucru  |  Echipamente tehnologice  |  Evaluarea conformitatii produselor  |  Expertiza in consultanta  |  Hardware aplicatii  |  Implementare aplicatii business  |  Implementare hardware  |  Implementare software  |  Implementarea unui sistem  |  Instalare aplicatii  |  Instalare hardware  |  Instruire audit  |  Intretinere asistenta tehnica   |  Intretinere aplicatii  |  Management al organizatiei  |  Management calitate  |  Management comunicare cursuri  |  Management proiect  |  Management proiect cursuri  |  Management timp  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul proiectului  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Mediul de afaceri  |  Mentenanta service  |  Necesitatile companiei  |  Parametrii de functionare  |  Planificarea afacerii  |  Planuri afaceri  |  Post productie  |  Produse intretinere  |  Produse post  |  Proiect management  |  Proiectare hardware,software  |  Proiectul tehnic  |  Punerea in functiune   |  Raport expertiza  |  Recomandari   |  Repararea produselor   |  Rezolvarea problemelor   |  Service post garantie  |  Servicii personalizate  |  Servicii arhitectura  |  Servicii comunicare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii hardware  |  Servicii mentenanta  |  Servicii personalizate  |  Servicii software  |  Sesiuni training  |  Sistem informatii  |  Sistemul de management  |  Software aplicatii  |  Software baza  |  Software instalare  |  Software post productie  |  Software proiectare  |  Solutii dedicate  |  Solutii domeniul it  |  Solutii hardware  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Solutii networking  |  Solutii software  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.