Crescendo International - aplicatii, solutii IT Bucuresti Afisari: 165
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 109
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Fecioarei, nr. 13, Sector 2,
-------------------------
Phone: Telefon
  0212111858
-------------------------
Web: Internet
  email: crescendo@crescendo.ro
  site: www.crescendo.ro

 
Contact Center  
Detalii  

Serviciul de Contact Center este parte a eforturilor noastre de a oferi servicii integrate, pentru a facilita clientior nostri colaborarea cu noi. Mai mult decat un mod profesionist de livrare a serviciilor, Contact Center-ul permite gestionarea eficienta a proiectelor complexe din punct de vedere al serviciilor de asistenta si suport tehnic.

 

Totodata, implementat in propia noastra organizatie ne permite atat sa sporim calitatea si sa integram eficient mare parte din celelalte servicii specifice pe care le oferim pentru a minimiza timpii de nefunctionare a echipamentelor hardware sau a aplicatiilor software detinute de clientii nostri, cat si sa verificam si sa testam toate noile functionalitati, noi fiind furnizor de solutii de contact center.

 

Putem realiza acest lucru bazandu-ne pe:

  • Profesionalismul si promptitudinea personalului de la Contact Center;
  • Stoc permanent de echipamente de back-up si de piese de schimb;
  • Echipa certificata de partenerii nostri de renume mondial.

     

Oferim clientilor nostri, prin intermediul Centrului de Contact:

   Disponibilitate maxima

Contact Center este operational 24/7. Gestionam operativ solicitarile clientilor care obtin astfel un plus de valoare in activitatea de intretinere a solutiei si rezolvarea proactiva a problemelor.

 Promptitudine

Contact Center-ul asigura automatizarea procesarii apelurilor, alertarea specialistilor si monitorizarea continua a cazurilor inregistrate. Serviciul este disponibil in limba romana si in limba engleza.

 Calitate si profesionalism

Solicitarile clientilor sunt tratate profesionist in functie de tipul de contract semnat, care prevede parametrii serviciului (SLA), printre care: intervalul de acoperire, timpul de raspuns, timpul de remediere, modalitatea de rezolvare;

 Raportare in timp real

Sistemul flexibil de rapoarte asigurat de Microsoft Dynamics CRM permite o buna urmarire a indeplinirii obligatiilor contractuale pe care ni le-am asumat fata de clientii nostri.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
implementare proiecte consultanta  |  Activitati de proiectare  |  Activitati de training   |  Afaceri de succes  |  Analiza afacerii  |  Analiza de caz  |  Analiza garantii afacere  |  Analiza piata  |  Aplicatii erp  |  Arhitectura proiectare  |  Asistenta hardware  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta software  |  Asistenta tehnica software  |  Carti afaceri  |  Carti arhitectura  |  Carti business  |  Carti management  |  Colaborare afaceri  |  Configurare hardware  |  Configurare sistem  |  Configurare software  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta arhitectura  |  Consultanta business  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta imagine  |  Consultanta management  |  Consultanta proiect   |  Consultanta software  |  Contract intretinere  |  Contracte de baza  |  Contracte service  |  Curs project management  |  Cursuri comunicare  |  Cursuri comunicare afaceri  |  Cursuri management comunicare  |  Cursuri management proiect  |  Cursuri microsoft  |  Curtea conturi standarde audit  |  Design eveniment  |  Design tehnic  |  Dezvoltare abilitati  |  Dezvoltare aplicatii  |  Dezvoltare software  |  Echipa dedicata  |  Echipamente lucru  |  Echipamente tehnologice  |  Evaluarea conformitatii produselor  |  Expertiza in consultanta  |  Hardware aplicatii  |  Implementare aplicatii business  |  Implementare hardware  |  Implementare software  |  Implementarea unui sistem  |  Instalare aplicatii  |  Instalare hardware  |  Instruire audit  |  Intretinere asistenta tehnica   |  Intretinere aplicatii  |  Management al organizatiei  |  Management calitate  |  Management comunicare cursuri  |  Management proiect  |  Management proiect cursuri  |  Management timp  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul proiectului  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Mediul de afaceri  |  Mentenanta service  |  Necesitatile companiei  |  Parametrii de functionare  |  Planificarea afacerii  |  Planuri afaceri  |  Post productie  |  Produse intretinere  |  Produse post  |  Proiect management  |  Proiectare hardware,software  |  Proiectul tehnic  |  Punerea in functiune   |  Raport expertiza  |  Recomandari   |  Repararea produselor   |  Rezolvarea problemelor   |  Service post garantie  |  Servicii personalizate  |  Servicii arhitectura  |  Servicii comunicare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii hardware  |  Servicii mentenanta  |  Servicii personalizate  |  Servicii software  |  Sesiuni training  |  Sistem informatii  |  Sistemul de management  |  Software aplicatii  |  Software baza  |  Software instalare  |  Software post productie  |  Software proiectare  |  Solutii dedicate  |  Solutii domeniul it  |  Solutii hardware  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Solutii networking  |  Solutii software  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.