C&P Consulting & Procurement - Contabilitate, consultanta fiscala, juridica si afaceri, Bucuresti Afisari: 284
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 135
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Sos. Iancului, Nr.41, bl. 102D, Sc. B, et. 8, ap. 82, Sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0212569163 ; 0372750285; 0212569152
-------------------------
Web: Internet
  email: office@cpconsulting.ro
  site: www.cpconsulting.ro

 
Audit  
Detalii  

Perfectiunea isi are radacinile in felul in care facem lucrurile: cu pasiune pentru munca desfasurata.

 

Cand facem lucrurile astfel, cand obiectivele voastre sunt in prim planul muncii noastre, totul functioneaza mai bine.Oferim audit al situatiilor financiare, fondurilor structurale, proceduri convenite, audit intern, activitati de raportare catre asociati, indeplinirea dispozitiilor legale legate de mandatul de cenzor.

Viziunea noastra nu este doar de a va ajuta sa fiti informati, este de a face ca informatiile sa va ajute cu adevarat.

  • Audit financiar – Auditarea situatiilor financiare anuale individuale si consolidate;
  • Auditul fondurilor structurale – verificarea eligibilitatii cheltuielilor efectuate in cadrul proiectului si confirmarea eligibilitatii sumelor solicitate la rambursare; recomandari privind modul de imbunatatire a activitatii in cadrul proiectului.
  • Auditul unei parti/ciclu din activitatea companiei;
  • Compilarea situatiilor financiare;
  • Servicii conexe de audit, Angajamente pentru proceduri convenite privind informatiile financiare;
  • Due diligence (fuziuni si achizitii);
  • Audit de conformitate cu cerinte speciale;
  • Organizarea de cursuri de pregatire profesionala continua pentru stagiari si auditori (autorizate de CAFR);
  • Audit intern:
    • Servicii de planificare si consultanta in aplicarea sistemelor de control intern;
    • Verificarea sistemelor de control intern;
  • Activitati de raportare catre asociati, Directorat, Comitetul de audit;
  • Indeplinirea tuturor dispozitiilor legale legate de mandatul de cenzor la societati comerciale.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Achizitii de societati   |  Activitati comerciale  |  Activitati conexe  |  Analiza afacerii  |  Analiza economica, financiara si fiscala   |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Analize statistice  |  Arhivare servicii  |  Asigurari munca  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta civila  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Audit societati  |  Centre medicale  |  Certificate atestare  |  Consiliere credit  |  Consultanta marketing management  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta civila  |  Consultanta financiara  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta in marketing si management  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta marketing  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta securitate  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Consultanta web  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabilitate financiara  |  Contractelor de munca  |  Control si audit intern  |  Cursuri audit  |  Cursuri auditori  |  Cursuri autorizate   |  Cursuri control financiar  |  Cursuri individuale  |  Declaratii venit  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea statelor de plata  |  Dezvoltare web  |  Drepturi autor  |  Drepturi de autor   |  Echipa tanara   |  Evaluare a muncii  |  Evidenta personalului  |  Expertize fiscale  |  Fuziuni si achizitii   |  Fuziuni societati comerciale  |  Gestionarea bazei de date  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Inalta competenta  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea lunara a statelor de plata  |  Inregistrarea unei organizatii   |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Managementul documentelor  |  Medicina muncii  |  Munca si asigurari sociale   |  Obligatiilor fiscale  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Performantele companiei  |  Plan afaceri  |  Plan marketing  |  Planul control  |  Procesarea documentelor  |  Protectie civila  |  Protectie foc  |  Recomandari   |  Registrului de evidenta a personalului  |  Relatia cu itm  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Securitate si protectie  |  Servicii resurse umane  |  Servicii conexe  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii informatice  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii web  |  Sisteme management  |  Sisteme sanatate  |  Sisteme securitate  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatiilor financiare  |  Solutii domeniul it  |  Standardele internationale  |  Studii fezabilitate  |  Studii marketing  |  Taxe si impozite  |  Traduceri contabile  |  Traduceri generale  |  Traduceri medicale  |  Web marketing  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.