Contab Secure Solutions - Firma contabilitate Bucuresti Afisari: 83
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 48
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Calea Vitan, nr. 221, sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0723514125
-------------------------
Web: Internet
  email: office@contabss.ro
  site: www.contabss.ro
  facebook: contabss.ro

 
Alte servicii  
Detalii  

Întocmire dosare personal la angajare conform legislatiei

- Ne ocupam de întocmirea tuturor documentelor necesare pentru angajarea noului personal, cum ar fi: contracte individuale de munca, fise ale postului, adeverinte medicale, declaratii pe propria raspundere etc.

Adeverinte solicitate de catre salariati

- Scriem si eliberam documentelor solicitate de catre salariatii dumneavoastra, cum ar fi:
• adeverinte de salariu,
• adeverinte de vechime,
• adeverinte pentru credite bancare,
• adeverinte pentru medic de familie etc.

Audit activitate administrare personal

- Realizam o analiza a situatiei actuale a personalului dumneavoastra, identificam punctele forte si punctele slabe, propunem solutii de îmbunatatire si optimizare a proceselor si procedurilor legate de administrarea personalului.

Consultanta legislatie Codul Muncii

- Va oferim informatii si sfaturi privind aplicarea corecta a legislatiei muncii în relatiile dintre angajator si angajati, va tinem la curent cu modificarile legislative si va asistam în cazul unor eventuale controale sau litigii.

Înregistrari în Registrul de Evidenta a Salariatiilor - Revisal

- Ne ocupam de înregistrarea tuturor modificarilor intervenite în contractele individuale de munca (angajare, modificare, suspendare, încetare etc.) în Registrul General de Evidenta a Salariatilor (REVISAL), folosind un software pentru resurse umane performant si securizat.

 
 

Întocmire documente pentru modificarea / suspendarea / încetarea contractului individual de munca

- Realizam actele aditionale, deciziile sau alte documente necesare pentru modificarea, suspendarea sau încetarea contractului individual de munca al angajatilor dumneavoastra, în functie de situatiile aparute (concediu medical, concediu fara plata, concediu parental, demisie, pensionare etc.).

 
 

Întocmire note lichidare

- Elaboram notele de lichidare pentru angajatii care îsi înceteaza raporturile de munca cu dumneavoastra, calculându-le drepturile salariale si celelalte drepturi banesti cuvenite la data încetarii contractului individual de munca.

 
 

Indemnizatie crestere si îngrijire copil pâna la 2 ani

- Întocmim si depunem documentatia necesara pentru obtinerea indemnizatiei pentru cresterea si îngrijirea copilului pâna la vârsta de 2 ani (sau 3 ani în cazul copilului cu handicap) pentru angajatii dumneavoastra care beneficiaza de acest drept.

 
 

Indemnizatie de somaj

- Ne ocupam de întocmirea si depunerea documentatiei necesare pentru obtinerea indemnizatiei de somaj pentru angajatii dumneavoastra care îsi pierd locul de munca din motive neimputabile lor (restructurare, faliment etc.).

 
 

Notificari evenimente viitoare legate de activitatea de personal

- Va notificam cu privire la evenimentele viitoare care pot avea impact asupra activitatii dumneavoastra de personal, cum ar fi: expirarea contractelor individuale de munca, expirarea termenelor de preaviz, expirarea termenelor de transmitere a declaratiilor sau a altor documente obligatorii etc.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Activitatea de lichidare  |  Activitati contabilitate  |  Adeverinte angajati  |  Adeverinte medicale  |  Adeverinte pentru salariati  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Analiza afacerii  |  Analiza costurilor productie  |  Analiza financiara  |  Arhivare servicii  |  Asigurari medicale  |  Asigurari munca  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta controale fiscale   |  Asistenta fiscala  |  Asistenta permanenta  |  Asistenta psi  |  Audit calitate  |  Audit contabilitate  |  Audit intern  |  Avantaje sisteme management  |  Balanta contabila  |  Balanta lunara  |  Balanta verificare  |  Bunuri materiale  |  Cabinet veterinar sector 3  |  Calcul salarii contabilitate  |  Casa de pensii   |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Clinica veterinara sector 3  |  Comert electronic  |  Concedii medicale  |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta arhitectura  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contabila  |  Consultanta credite  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta imobiliara  |  Consultanta investitii  |  Consultanta psi  |  Consultanta securitate  |  Consultanta software  |  Consultanta ssm  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contracte individuale de munca  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Controale medicale angajare   |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Costurilor de productie  |  Cresterea copilului  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Dezvoltare imobiliara  |  Dezvoltare profesionala  |  Echipa specialisti  |  Echipamente protectie  |  Echipamente psi  |  Echipamente siguranta  |  Economisirea costurilor  |  Erori materiale  |  Evenimente familie  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta stocurilor  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Firma contabilitate  |  Formare profesionala  |  Format electronic   |  Furnizori de servicii   |  Fuziuni si achizitii   |  Identificarea oportunitatilor de finantare  |  Implementarea strategiilor  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Incetarea contractelor de munca  |  Industria alimentara  |  Industria textila  |  Informatii utile  |  Inginerie   |  Intocmire balanta contabila  |  Intocmire contracte  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Investitii financiare  |  Investitii imobiliare  |  Investitii restructurari  |  Legislatia in vigoare  |  Litigii de munca   |  Litigii munca  |  Locul de munca  |  Luarea deciziilor  |  Management resurse umane  |  Management al mediului  |  Management programe  |  Materiale auxiliare  |  Materiale protectie  |  Materiale psi  |  Mobilier birotica  |  Mobilier cabinete  |  Mobilier comert  |  Mobilier restaurante  |  Modificarea contractelor de munca  |  Monitorizarea starii de sanatate   |  Munca si asigurari sociale   |  Note de lichidare  |  Note lichidare  |  Note plata  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de finantari  |  Optimizare cunostinte  |  Organele competente  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Personal intern  |  Planificarea afacerii  |  Planuri evacuare incendiu  |  Plata impozitelor  |  Politici securitate firma  |  Politici securitate it  |  Prevenirea incendiilor  |  Prevenirea si stingerea incendiilor  |  Prezentare firma  |  Programe formare profesionala  |  Programe de formare   |  Proiectarea documentatiei  |  Protectie incendiu  |  Protectie situatii urgenta  |  Rapoarte financiare  |  Recomandari   |  Reducerea costurilor de productie  |  Reducerea de personal  |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Relatia cu itm  |  Relatiile de familie  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rol esential  |  Salarizare personal  |  Securitate si protectie  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii arhitectura  |  Servicii bancare  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de publicitate  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii inspectie  |  Servicii medicale  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Servicii veterinare  |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Sisteme constructii  |  Sisteme management  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatia patrimoniala  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Software medical  |  Software resurse umane  |  Solutii domeniul it  |  Solutii finantare  |  Solutii software  |  Standardele de calitate   |  Stingerea incendiilor  |  Suspendarea activitatii   |  Taxele vamale  |  Verificare balanta contabila  |  Verificare contabilitate  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.