Adforma Cont - Servicii contabile, audit Bucuresti Afisari: 6952
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 2565
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Ghe. Sincai , Nr. 15A, Bl 5A, sc 1, et 1, ap 5, int 105, Sector 4,
-------------------------
Phone: Telefon
  0318059085; 0721010203; 0722288971
-------------------------
Web: Internet
  email: office@adforma.ro; bogdan.munteanu@adforma.ro
  site: www.adforma.ro

 
Evidenta Personalului  
Detalii  

Relatia cu Inspectoratul Teritorial de Munca ( ITM ) reprezinta o sarcina deloc usoara pentru o firma mica sau mijlocie datorita deselor si numeroaselor schimbari legislative, a volumului mare de documente necesare si a deselor deplasari la ITM pentru inregistrarea si depunerea diverselor documente. Din acest motiv este mai avantajos sa apelati la serviciile unei firme specializate care sa reprezinte cu profesionalism, corectitudine si eficienta, interesele Dumneavoastra. 

Externalizand aceste servicii, veti putea realiza economii importante de timp, resurse financiare, materiale cat si umane. Indeplinim eficient, rapid si in conformitate cu legislatia in vigoare, toate cerintele legate de activitatea dumneavoastra de evidenta a personalului, oferindu-va siguranta unor servicii profesionale de calitate. 

In plus, ne asumam responsabilitatea in fata organelor de control pe orice tematica legata de evidenta personalului pentru toate documentele intocmite de noi.

Va oferim urmatoarele categorii de servicii:

  • Redactarea si intocmirea contractelor individuale de munca ( CIM );
  • Intocmirea actelor aditionale, a deciziilor de suspendare, sau de incetare a CIM;
  • Inregistrarea in Revisal si depunerea acestor contracte la Inspectoratul Teritorial de Munca;
  • Intocmire state lunare de plata a salariilor precum si a avansurilor;
  • Intocmirea si depunerea lunara a declaratiilor ( ITM, CNPAS, CAS );
  • Evidenta orelor suplimentare si a sistemelor complexe de bonificatii;
  • Eliberarea de adeverinte pentru salariati;
  • Intocmirea documentatiei pentru angajarea somerilor;
  • Intocmirea documentatiei pentru angajarea absolventilor;
  • Intocmirea fiselor de post;
  • Evidenta tichetelor de masa si a tichetelor cadou;
  • Consultanta permanenta privind incadrarea in munca a personalului, a salariilor acestora, precum si consultanta in privinta diverselor situatii specifice ( concedii medicale, concedii fara plata, etc. );

Observatii:

- Serviciile pot fi asigurate integrat sau doar anumite componente care sunt utile pentru compania dumneavoastra;

- Serviciile pot fi asigurate in mare parte sub forma electronica, reducand la maxim timpul necesar deplasarilor dumneavoastra la sediul companiei noastre sau a consultantilor nostrii la sediile dumneavoastra.

Cere chiar acum o oferta personalizata de pret la telefon 0721.01.02.03

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
auditor intern   |  corectitudine  |  Abordare strategica a afacerii  |  Absorbant natural  |  Achizitii, vanzari, productie  |  Actelor de incadrare  |  Actiuni comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Activitati de certificare  |  Activitati referitoare la gestiune  |  Adeverinte medicale  |  Adeverinte pentru salariati  |  Alimentatie publica  |  Analiza afacerii  |  Analiza financiara  |  Aparatura medicala  |  Atingerii obiectivelor strategice  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Calculul costurilor de productie  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul numarului de parti sociale  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Case amanet  |  Case de expeditii  |  Cash management  |  Centre cost  |  Certificare acte identitate mostenitori  |  Certificatele de atestare fiscala  |  Cifra de afaceri   |  Clinici medicale  |  Clinici private  |  Codul procedura civila  |  Concedii medicale  |  Concedii medicale si adeverinte medicale  |  Confectii aluminiu  |  Confidentialitatea informatiilor  |  Confidentialitatea informatiilor   |  Constientizarea derapajelor  |  Constructii case  |  Constructii civile case  |  Constructii locuinte  |  Constructii magazine  |  Consultanta calitate  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta business  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta juridica  |  Consultanta optimizare afaceri  |  Consultanta permanenta   |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea productiei  |  Contabilitatea romaneasca  |  Contracte individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Control audit performanta  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Controlling reglare in mers  |  Controlling sistem  |  Controlling strategic  |  Controlul intern  |  Cost management  |  Costurilor de productie  |  Credibiltatea raportarii financiare  |  Decizia manageriala  |  Declararea impozitelor si taxelor  |  Declaratii cont  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Documente financiare justificative  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Efectuarea partajului activului net  |  Eliminarea riscurilor   |  Enterprise resource planning  |  Evaluarea riscurilor potentiale  |  Evaluarea societatilor comerciale  |  Evenimente private  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta economica  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta stocurilor  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertizele contabile  |  Firma contabilitate  |  Fiselor de post   |  Fuziune prin absorbtie  |  Fuziune prin contopire  |  Fuziuni societati comerciale  |  Gestiune declaratii  |  Gestiune, trezorerie, achizitii, vanzari, productie  |  Ghidul serviciilor  |  Hotarari aga  |  Implementare sisteme crm  |  Implementare software  |  Implementarea unui sistem  |  Implementari erp  |  Import export  |  Incadrarea personalului  |  Incaltaminte constructii  |  Indicatori strategici  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrarea contabila a fuziunii  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Institutii financiare nebancare  |  Instrument managerial  |  Integritatea activelor   |  Intermedieri transporturi  |  Intocmire contracte  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmire state plata  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea actelor aditionale la cim  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea rapoartelor contabile de sinteza  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Investitii financiare  |  Legislatia in vigoare  |  Lichidare societate  |  Lichidari - fuziuni de societati  |  Lichidari de societati  |  Lucrari si servicii  |  Management al organizatiei  |  Management financiar  |  Management strategic  |  Managementul proiectului  |  Materiale tiparite  |  Mobilier aluminiu  |  Mobilier comert  |  Mobilier evenimente  |  Mobilier locuinte  |  Mobilier magazine  |  Mobilier magazine alimentare   |  Modul contabilitate  |  Monitorizeaza performanta  |  Natura juridica  |  Naturiste alimente  |  Obiectivul unui audit  |  Obligatiile salariale  |  Obligatiilor fiscale  |  Operatiunile derulate  |  Organele de control fiscal  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Organizarea contabilitatii productiei  |  Pachet servicii  |  Parti sociale   |  Patrimoniului societatii   |  Performanta companiei  |  Performantele companiei  |  Persoana juridica   |  Planificare strategica  |  Planificarea afacerii  |  Planuri afaceri  |  Planuri financiare   |  Planuri financiare periodice  |  Plata electronica  |  Prestari servicii medicale  |  Prima inregistrare  |  Proba in justitie  |  Proces juridic, economic si financiar   |  Productie film tv  |  Produse mobilier  |  Produse naturiste  |  Programe contabilitate  |  Programe gestiune  |  Proiectarea sistemului de management   |  Rapoartele contabile de sinteza  |  Raportare contabila  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Reglarea datoriilor fiscale  |  Reglementare a relatiilor de munca  |  Regularizarea impozitelor  |  Regularizarea impozitelor si taxelor  |  Relatia cu itm  |  Rentabilitatea produselor  |  Reprezentarea in justitie  |  Reprezentarea societatii   |  Respectarea reglementarilor legale  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Resursele umane ale societatii  |  Salarizare personal  |  Segment de activitate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii amanet  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de evidenta a personalului  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii informatice  |  Servicii masa  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Servicii specializate resurse umane  |  Servicii specializate pe resurse umane  |  Servicii suplimentare  |  Sinteza contabila  |  Sistem informatii  |  Sistem integrat de controlling   |  Sistem integrat erp  |  Sisteme management  |  Sistemul de gestiune  |  Sistemul de management  |  Situatii financiare  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societatea absorbanta  |  Soft gestiune  |  Software contabilitate  |  Software evidenta mijloacelor fixe  |  Software imobilizari   |  Software salarii   |  Solutiile furnizate  |  Solutionarea de litigii  |  Standardizarea fluxurilor  |  Standardizarea fluxurilor de activitati   |  State, declaratii, acte de reglementare a relatiilor de munca  |  Tamplarie aluminiu  |  Tamplarie constructii  |  Valoarea unitara  |  Valoarea unitara a partilor sociale  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.