Consultanta-Firma.ro - Cavescu si Asociatii, Bucuresti Afisari: 104
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 40
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Alexandru Borneanu, Nr. 2, Et.3, Sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0790674229; 0217953333; 0217945547
-------------------------
Web: Internet
  email: office@avocat4u.ro
  site: www.consultanta-firma.ro

 
Modificari in societate  
Detalii  

1. Cesiune parti sociale

Operatiunea de cesiune de parti sociale reprezinta o forma legala pentru retragere a unui asociat din firma si consta în transferul de parti sociale între asociati (cesiune interna), respectiv catre terte persoane (cesiune externa), care devin noii asociati ai societatii.

În vederea înregistrarii acestei modificari la Oficiul Registrului Comertului teritorial, noi va oferim servici juridice pentru redactarea actelor necesare (contractul de cesiune, decizia asociatului unic sau hotarârea A.G.A., actul constitutiv actualizat – cu datele noilor asociati, declaratia pe propria raspundere a noului asociat, dupa caz, administrator) si reprezentare în fata Oficiului Registrului Comertului teritorial.

2. Schimbare sediul social

Daca doriti schimbarea sediului social al societatii, trebuie sa puteti face dovada unui nou sediu printr-un titlu de proprietate (contract de vânzare, hotarâre judecatoreasca, contract de donatie) sau unui titlu în baza caruia detineti un drept de folosinta asupra imobilului (contract de comodat, contract de închiriere/subînchiriere). Exista si un caz special de stabilire a sediului social, anume încheierea unui contract de asistenta juridica cu un cabinet de avocatura ce are ca obiect exclusiv stabilirea sediului social, însa exista o limitare în timp a acestuia, max. 1 an.

Pentru înregistrarea acestei modificari, noi ne oferim serviciile juridice pentru întocmirea dosarului complet prin consultanta juridica în vederea stabilirii detaliilor necesare pentru înregistrarea schimbarii sediului social, redactarea si semnarea documentelor necesare în dosarul de mentiuni, si reprezentarea în fata Oficiului Registrului Comertului teritorial.

3. Modificarea/Completarea obiectului de activitate

 Completarea obiectului de activitate intervine atunci când se decide desfasurarea unui nou tip de activitate, care nu se regaseste în actul constitutiv al societatii si care nu a fost autorizata.

Prin decizia asociatului unic sau prin hotarârea asociatiilor, se poate dispune schimbarea obiectului de activitate principal daca se poate identifica una dintre urmatoarele situatii, mentionate cu titlu exemplificativ:

  • ponderea activitatilor desfasurate de societate s-a schimbat catre una din activitatile secundare, care reprezinta peste 50% din volumul activitatii societatii;
  • asociatul/asociatii/ actionarii a/au decis desfasurarea unei noi activitati dintr-un anumit domeniu, în care autorizarea în vederea functionarii se acorda sub conditia obiectului principal de activitate.

Pentru anumite obiecte de activitate sintetizate in CAEN Rev.2 este necesara obtinerea prealabila a unor avize/autorizatii.

Pentru a veni în ajutorul clientilor nostri, noi ne oferim cunostintele juridice valorificate în urmatoarele servicii juridice, consultanta juridica în stabilirea concreta a modificarii dorite, actualizarea obiectului de activitate din cadrul actului constitutiv al societatii si reprezentare în fata Oficiului Registrului Comertului teritorial.

4. Majorare/Reducere capital social

Majorarea capitalului social este o operatiune ce poate fi impusa de lege ori poate interveni ca urmare a deciziei asociatului unic sau a hotarârii asociatilor sau a actionarilor societatii. În majoritatea cazurilor, motivul acestei modificari este cresterea credibilitatii societatii în relatiile cu mediul de afaceri. Însa, o alta posibilitate este cea reprezentata de majorarea capitalului social în vederea îndeplinirii unei conditii legale, spre exemplu în cazul transformarii unui S.R.L. în S.A. (capitalul social al unui S.A. are o valoare de minim 25.000 Euro – echivalent in lei).

Pentru depunerea dosarul complet de mentiuni la institutia abilitata, noi ne oferim serviciile juridice concretizate în consultanta juridica privind modificarile dorite, redactarea actelor necesare pentru întocmirea dosarului si reprezentare juridica în fata Oficiului Registrului Comertului teritorial.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Achizitii de societati   |  Achizitii publice  |  Acord de mediere  |  Actiuni comerciale  |  Activitatea societatii   |  Actul constitutiv al societatii  |  Actul de proprietate al imobilului  |  Administrare personal  |  Afaceri de succes  |  Ajutorul unei terte persoane   |  Alegerea formei societatii  |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza de caz  |  Analiza financiara  |  Analiza pietei  |  Anularea actelor frauduloase  |  Aporturi capital social  |  Asigurarea asistentei juridice  |  Asistenta achizitie publica  |  Asistenta executie  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica persoane juridice  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta legala  |  Asistenta permanenta  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Asociatii si fundatii  |  Avize persoane juridice  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Cerere finantare  |  Cererea debitorului   |  Cererea pietei  |  Cereri cu caracter patrimonial   |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Completarea capitalul social  |  Comunicarea actelor de procedura  |  Comunicarea cu clientii  |  Concordatul preventiv  |  Conflicte concurenta comerciala  |  Consilieri juridici   |  Consiliului national de solutionare a contestatiilor   |  Consultanta calitate  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta executie  |  Consultanta financiara  |  Consultanta finantare  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta proiect   |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabili autorizati  |  Contestatii diverse  |  Contract de donatie  |  Contracte colective de munca  |  Contracte de baza  |  Contractelor de munca  |  Controlul preventiv  |  Creante comerciale  |  Creditorii debitorului   |  Criza financiara  |  Cursuri deschise management  |  Depistarea   |  Dificultati comerciale   |  Dificultati economice majore  |  Dificultati financiare   |  Diminuarea patrimoniului   |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Domeniul insolventei  |  Drept comercial  |  Drept de proprietate  |  Durata societatii  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa specialisti  |  Elaborarea actelor juridice  |  Evaluarea debitorilor  |  Evaluarea patrimoniului societatii  |  Executarea silita  |  Experti contabili  |  Expertiza in consultanta  |  Faza de reorganizare  |  In vederea modificarii   |  Infiintare societate  |  Insolventa debitorului  |  La cererea debitorului   |  Lichidare judiciara  |  Lichidare voluntara  |  Majorare/reducere capital social  |  Management al calitatii  |  Management proiect  |  Mediul de afaceri  |  Modificarea actelor unei asociatii  |  Modificari societati comerciale  |  Negociere contracte  |  Negocierea contractelor comerciale   |  Negocierii   |  Nu are sediul social  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Oficiul registrului comertului  |  Oficiului registrului comertului  |  Parti sociale   |  Patrimoniului societatii   |  Persoana juridica   |  Plan afaceri  |  Plata datoriilor societatii  |  Practician in insolventa  |  Practicieni in insolventa  |  Procedura concordatului preventiv  |  Procedura de insolventa   |  Procedura falimentului  |  Procedura insolventei  |  Procedura reorganizarii judiciare   |  Procedura simplificata   |  Procedura somatiei de plata  |  Procedura somatiei recuperari creante  |  Procedura speciala   |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Proceduri achizitii publice  |  Proceduri executare silita  |  Proceduri judecatoresti  |  Proceduri mediere conflicte  |  Proceduri somatie plata  |  Procedurii falimentului  |  Proiect management  |  Protectia muncii  |  Raporturile juridice  |  Realizarea concordatului preventiv   |  Recuperare a creantelor   |  Recuperare cale amiabila creante  |  Recuperare creante comerciale  |  Recuperarea cheltuielilor judecata  |  Redactare contracte comerciale  |  Redactare actiuni  |  Redactare cereri si actiuni  |  Redactare contracte comerciale  |  Redactarea contractelor juridice  |  Redactarea actului constitutiv  |  Reglementarile legii   |  Relatiile de afaceri   |  Reorganizare judiciara  |  Reprezentare instanta  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare procedura insolventei  |  Reprezentarea clientului  |  Reprezentarea societatii   |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rezervare denumire societate  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Sediul social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de lichidare  |  Servicii drept comercial  |  Servicii specifice de lichidare  |  Servicii specifice insolventei  |  Servicii suplimentare  |  Situatiile de criza  |  Situatiile financiare  |  Societate de avocatura  |  Societate de consultanta  |  Societatea insolventa   |  Societati cu raspundere limitata  |  Solutii domeniul it  |  Solutii finantare  |  Stabilire sediu social  |  Stare de faliment   |  Stare de insolventa  |  State membre ale uniunii europene   |  State membre ue  |  Stingerea datoriilor  |  Supravegherea activitatii societatii   |  Supravegherea administratorului judiciar   |  Supravegherea calitatii  |  Supravegherea permanenta  |  Taxe si onorarii   |  Tipuri de contracte  |  Tipuri de onorarii  |  Titlu de proprietate  |  Tranzactii comerciale  |  Urmarire penala  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.