Consultanta-Firma.ro - Cavescu si Asociatii, Bucuresti Afisari: 104
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 40
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Alexandru Borneanu, Nr. 2, Et.3, Sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0790674229; 0217953333; 0217945547
-------------------------
Web: Internet
  email: office@avocat4u.ro
  site: www.consultanta-firma.ro

 
Insolventa si reorganizarea societatii  
Detalii  

Determinam împreuna cu clientii nostri starea de insolventa a societatii si propunem solutii juridice, precum:

  • Prevenirea starii de insolventa. Concordatul preventiv si mandatul ad-hoc;
  • Reorganizarea si administrarea judiciara;
  • Faliment si lichidare judiciara;
  • Lichidare voluntara;
  • Recuperarea creantelor;
  • Administrarea speciala.

Prevenirea starii de insolventa

În cazul în care sunteti în dificultate, fara a va afla în stare de insolventa, este indicat sa solicitati sprijinul pentru prevenirea starii de insolventa, în vederea continuarii activitatii economice, prin:

  • renegocierea directa a creantelor cu creditorii;
  • numirea unui mandatar ad-hoc, existând astfel posibilitatea sa se obtina reesalonari, reduceri de datorii, modificari/denuntare de contracte, restructurari/reduceri de personal;
  • încheierea unui concordat preventiv, prin care se stabilesc masuri de restructurare, modalitati de finantare si sustinere a masurilor de restructurare, etc.

Reorganizarea si administrare judiciara

- continuarea exploatarii dupa deschiderea procedurii;Reorganizarea si administrare judiciara

- depistarea cauzelor insolventei;- analiza modului de conducere a activitatii curente a debitorului aflat în insolventa;- redactarea planului de reorganizare si urmarirea implementarii planului de reorganizare;- analiza contractelor în curs de executie;- modalitati de valorificare a bunurilor;- încheierea de tranzactii;

Lichidarea voluntara

Procedura de lichidare amiabila la initiativa si sub controlul asociatilor persoanei juridice este posibila doar atunci cand societatea nu are datorii catre terti.

Asociatii pot hotarî dizolvarea si lichidarea societatii, atunci când sunt de acord cu privire la repartizarea si lichidarea patrimoniului societatii si când asigura stingerea pasivului sau regularizarea lui în acord cu creditorii.

Asociatii pot hotarî si asupra modului în care activele ramase dupa plata creditorilor vor fi împartite între asociati.

În lipsa acordului asociatilor privind împartirea bunurilor, va fi urmata procedura lichidarii judiciare.

Administrarea speciala

Dupa deschiderea procedurii insolventei, oferim servicii de consultanta si/sau reprezentare, în vederea reprezentarii intereselor societatii si a actionarilor/asociatilor, în actiuni dintre care exemplificam:

  • exprimarea intentiei debitorului de a intra în procedura simplificata sau de reorganizare, conform unui plan;
  • participarea, la judecarea actiunilor deschise pentru anularea actelor frauduloase, a transferurilor cu caracter patrimonial, a unor operatiuni comerciale încheiate de debitor;
  • formularea de contestatii în cadrul procedurii insolventei;
  • propunerea unui plan de reorganizare;
  • administrarea activitatii debitorului, sub supravegherea administratorului judiciar, dupa confirmarea planului;
  • participarea la inventar dupa intrarea în faliment, primirea raportului final si a bilantului de închidere si participarea la sedinta convocata pentru solutionarea obiectiunilor si aprobarea raportului;
  • primirea notificarii închiderii procedurii si comunicarea acesteia clientului.

Dispunem de o echipa de profesionisti specializati în insolventa, cu o îndelungata practica în acest domeniu si sunt capabili sa înteleaga diferitele tipuri de contracte si afaceri, oferind astfel asistenta juridica de specialitate atât debitorilor cât si creditorilor.

Deschiderea/contestarea sau încheierea procedurii insolventei

Asiguram asistenta si reprezentam clientii în legatura cu introducerea cererii de deschidere a procedurii de insolventa si îi consiliem în vederea declararii insolventei. În situatia în care clientii nostri fac obiectul unei cereri de insolventa introdusa de catre creditori, le oferim asistenta juridica în vederea contestarii cererii si a evitarii intrarii în insolventa sau a încheierii procedurii de insolventa.

Recuperarea datoriilor în cadrul procedurii de insolventa

Pe parcursul procedurii de insolventa, oferim clientilor nostri care se afla în ipostaza de creditori asistenta juridica necesara în vederea declararii creantelor la cererea lichidatorului si a sustinerii acestora în caz de contestare.

Asistenta pe parcursul procedurii de insolventa

Asistenta oferita clientului presupune printre altele consilierea clientului în orice faza a procedurii insolventei, oferirea de consultanta cu privire la drepturile specifice si evaluarea nivelului posibilul de implicare în derularea procedurii de insolventa. Asistam si reprezentam clientii la toate nivelurile si în fata tuturor autoritatilor competente.

Societatile care au dificultati financiare majore si sunt în situatia de incapacitate de plata trebuie sa ceara intrarea în insolventa, pentru a se proteja de toate pretentiile pe care creditorii le emit.

Societatile ajung în stare de insolventa din diverse motive, precum caderea pietei, fara nici un fel de vina din partea managementului, însa, din pacate, de cele mai multe ori, societatile ajung în stare de insolventa din cauza unui management defectuos.

În cele mai multe cazuri, insolventa este folosita de catre unii creditori cu scopul de a-si recupera mai repede datoriile existente.

Experiensa noastra acumulata prin prestarea activitatilor specifice gestionarii procedurilor din domeniul insolventei comerciale a permis asigurarea unui nivel profesional remarcabil în domeniul de referinta.

Societatea beneficiaza de prestatiile unui colectiv de lucru compus din 10 persoane, precum si de colaborarea permanenta cu un grup de practicieni în insolventa, avocati, consilieri juridici si experti colaboratori care au experienta acumulata prin practica îndelungata.

Pentru fiecare proiect în parte, societatea desemneaza personal specializat în functie de complexitatea si de volumul de munca necesar.

Scopul urmarit în gestionarea procedurilor aflate în portofoliu consta în diminuarea efectelor economice determinate de starea de insolventa, aplicarea unei strategii de lucru apta sa gestioneze situatiile de criza si sa accelereze procedurile economice legale, astfel încât recuperarea creantelor sa fie rapida si integrala.

Servicii:

  • Consultanta, asistenta juridica si reprezentarea debitorilor aflati în dificultate, fara a fi în stare de insolventa: redactarea cererii de numire a mandatarului ad-hoc în procedura concordatului preventiv; negocierea, elaborarea si realizarea concordatului preventiv;
  • Elaborarea si completarea cererii privind deschiderea procedurii de insolventa;
  • Redactare cerere de înregistrare a creantelor în procedura insolventei;
  • Redactare contestatie la tabelul preliminar/definitiv al creantelor;
  • Redactare contestatie la cererea de deschidere a procedurii de insolventa;
  • Asistenta juridica privind anularea actelor frauduloase;
  • Acordarea asistentei juridice pe întreaga durata a procedurii insolventei în etapa reorganizarii judiciare si în etapa falimentului;
  • Redactare cerere – privind actiunea de atragere a raspunderii membrilor organelor de conducere, culpabile de starea de insolventa a debitorului persoana juridica.

Datorita calitatii de practician în insolventa detinuta de avocatii nostrii si datorita aptitudinilor de negociere si conciliere, societatea noastra va poate sustine afacerea în perioade dificile prin consultanta juridica si financiara.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Achizitii de societati   |  Achizitii publice  |  Acord de mediere  |  Actiuni comerciale  |  Activitatea societatii   |  Actul constitutiv al societatii  |  Actul de proprietate al imobilului  |  Administrare personal  |  Afaceri de succes  |  Ajutorul unei terte persoane   |  Alegerea formei societatii  |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza de caz  |  Analiza financiara  |  Analiza pietei  |  Anularea actelor frauduloase  |  Aporturi capital social  |  Asigurarea asistentei juridice  |  Asistenta achizitie publica  |  Asistenta executie  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica persoane juridice  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta legala  |  Asistenta permanenta  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Asociatii si fundatii  |  Avize persoane juridice  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Cerere finantare  |  Cererea debitorului   |  Cererea pietei  |  Cereri cu caracter patrimonial   |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Completarea capitalul social  |  Comunicarea actelor de procedura  |  Comunicarea cu clientii  |  Concordatul preventiv  |  Conflicte concurenta comerciala  |  Consilieri juridici   |  Consiliului national de solutionare a contestatiilor   |  Consultanta calitate  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta executie  |  Consultanta financiara  |  Consultanta finantare  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta proiect   |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabili autorizati  |  Contestatii diverse  |  Contract de donatie  |  Contracte colective de munca  |  Contracte de baza  |  Contractelor de munca  |  Controlul preventiv  |  Creante comerciale  |  Creditorii debitorului   |  Criza financiara  |  Cursuri deschise management  |  Depistarea   |  Dificultati comerciale   |  Dificultati economice majore  |  Dificultati financiare   |  Diminuarea patrimoniului   |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Domeniul insolventei  |  Drept comercial  |  Drept de proprietate  |  Durata societatii  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa specialisti  |  Elaborarea actelor juridice  |  Evaluarea debitorilor  |  Evaluarea patrimoniului societatii  |  Executarea silita  |  Experti contabili  |  Expertiza in consultanta  |  Faza de reorganizare  |  In vederea modificarii   |  Infiintare societate  |  Insolventa debitorului  |  La cererea debitorului   |  Lichidare judiciara  |  Lichidare voluntara  |  Majorare/reducere capital social  |  Management al calitatii  |  Management proiect  |  Mediul de afaceri  |  Modificarea actelor unei asociatii  |  Modificari societati comerciale  |  Negociere contracte  |  Negocierea contractelor comerciale   |  Negocierii   |  Nu are sediul social  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Oficiul registrului comertului  |  Oficiului registrului comertului  |  Parti sociale   |  Patrimoniului societatii   |  Persoana juridica   |  Plan afaceri  |  Plata datoriilor societatii  |  Practician in insolventa  |  Practicieni in insolventa  |  Procedura concordatului preventiv  |  Procedura de insolventa   |  Procedura falimentului  |  Procedura insolventei  |  Procedura reorganizarii judiciare   |  Procedura simplificata   |  Procedura somatiei de plata  |  Procedura somatiei recuperari creante  |  Procedura speciala   |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Proceduri achizitii publice  |  Proceduri executare silita  |  Proceduri judecatoresti  |  Proceduri mediere conflicte  |  Proceduri somatie plata  |  Procedurii falimentului  |  Proiect management  |  Protectia muncii  |  Raporturile juridice  |  Realizarea concordatului preventiv   |  Recuperare a creantelor   |  Recuperare cale amiabila creante  |  Recuperare creante comerciale  |  Recuperarea cheltuielilor judecata  |  Redactare contracte comerciale  |  Redactare actiuni  |  Redactare cereri si actiuni  |  Redactare contracte comerciale  |  Redactarea contractelor juridice  |  Redactarea actului constitutiv  |  Reglementarile legii   |  Relatiile de afaceri   |  Reorganizare judiciara  |  Reprezentare instanta  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare procedura insolventei  |  Reprezentarea clientului  |  Reprezentarea societatii   |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rezervare denumire societate  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Sediul social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de lichidare  |  Servicii drept comercial  |  Servicii specifice de lichidare  |  Servicii specifice insolventei  |  Servicii suplimentare  |  Situatiile de criza  |  Situatiile financiare  |  Societate de avocatura  |  Societate de consultanta  |  Societatea insolventa   |  Societati cu raspundere limitata  |  Solutii domeniul it  |  Solutii finantare  |  Stabilire sediu social  |  Stare de faliment   |  Stare de insolventa  |  State membre ale uniunii europene   |  State membre ue  |  Stingerea datoriilor  |  Supravegherea activitatii societatii   |  Supravegherea administratorului judiciar   |  Supravegherea calitatii  |  Supravegherea permanenta  |  Taxe si onorarii   |  Tipuri de contracte  |  Tipuri de onorarii  |  Titlu de proprietate  |  Tranzactii comerciale  |  Urmarire penala  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.