CodeUp Academy - Cursuri programare Afisari: 113
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri operare calculator, informatica Vizitatori: 47
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Nicolae Iorga, nr. 5, sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0737598748; 0726662289
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@codeupacademy.ro
  site: www.codeupacademy.ro
  facebook: codeupacademy

 
Curs de programare Python  
Detalii  
python logo

Ce este Python?

Python este un limbaj de programare consacrat, creat în 1989, care contine o structura simplista, dar care ofera programatorului o paleta larga de posibilitati pentru crearea de aplicatii.

În ultimii 10 ani Python a crescut în popularitate, în acest moment fiind cel mai utilizat limbaj de programare, depasind alte limbaje cunoscute precum C++, C# sau Java.

Ce învatam în Modulul I

Elevii ce parcurg acest curs de programare Python vor aprofunda notiuni de informaticavariabile bucle conditionale si repetitive.

Tot în cadrul Modulului I, cursantii nostri vor învata notiunile de Stringliste , dictionare, tipuri de date (precum int, float, string, bool) si vor aprofunda lucrul cu functii prin structurarea codului functiilor.

La finalul Modulului I, cursantii vor întelege semnatura unei functii, parametrii functiei, modalitati de transmitere a unei informatii într-o functie, dar si din functie catre exteriorul acesteia.

În cadrul lectiilor vom invata sa integram functii si biblioteci externe (libraries) precum Colorama, DateTime sau Math.

În modulul I cursantii vor învata sa dezvolte jocuri si aplicatii cu notiunile de programare dobândite.

Ce învatam în Modulul II

Modulul II se orienteaza pe sedimentarea cunostintelor din Modulul I si completarea cu notiuni complexe noi. Acest modul ofera un focus pe dezvoltarea de aplicatii/jocuri prin interfete vizuale(GUI), intr-un mod structurat, prin împartirea codului in functii, fisiere si clase, urmate de dezvoltarea codului si captarea optima a informatiilor.

Modulul II parcurge, de asemenea, elemente de dezvoltare de algoritmi si modalitati de securizare si depanare (debugging) a aplicatiilor în eventualitatea unor utilizari necorespunzatoare a acestora.

În cadrul Modulului II, cursantii vor dezvolta aplicatii vizuale, dar si structuri care au ca scop eficientizarea codului existent.

Cursantii nostri vor fi introdusi în notiunile de operare cu fisierestructuri de protectie a codului precum Try-Catch-Finally, dar si pe partea de programare orientata pe obiecte precum clase, contructor, destructor, metoda, atribut .

Modulul II ofera punerea în practica a cunostintelor dobândite prin crearea unei aplicatii cu o interfata vizuala, butoane si imagini si un alt proiect final care cuprinde toate cunostintele dobândite.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Alte interfete  |  Aplicatii desktop  |  Circuite elevi  |  Cunostinte de baza   |  Curs engleza  |  Curs interactiv  |  Curs limba engleza  |  Cursuri engleza  |  Cursuri engleza copii  |  Cursuri grafica  |  Cursuri informatica  |  Cursuri internet  |  Cursuri limba engleza online  |  Cursuri online  |  Cursuri prezentare tv  |  Cursuri programare java  |  Cursuri programatori web  |  Cursuri web  |  Deplasarea   |  Dezvoltare aplicatii  |  Dezvoltare web  |  Efecte de lumini  |  Engleza curs  |  Engleza cursuri  |  Instrumente control  |  Jocuri interactive  |  Liceu profil real  |  Limbaje programare cursuri  |  Modulul de curs  |  Motoare electrice  |  Operare cu fisiere  |  Pagini web  |  Panoul de bord   |  Programare web  |  Proiecte iluminare  |  Protectie copii  |  Protectie vizuala  |  Servicii web development  |  Sisteme iluminare  |  Sisteme programare  |  Web development  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.