CENTRUL DE CALCUL Afisari: 1560
Categorie: SERVICII PUBLICE >> Ministere si institutii de interes public Vizitatori: 809
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd.Regina Elisabeta, nr. 16, sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0213148828 ; 0213142737
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.pmb.ro/institutii/CC/centrul_calcul.php

 
Regulament de functionare  
Detalii

Regulamentul de organizare şi funcţionare al

Centrului de Calcul

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. Centrul de Calcul este instituţie publică în subordinea Consiliului General al Municipiului Bucureşti, cu personalitate juridică. Centrul de Calcul a fost înfiinţat prin Hotărârile C.L.M.B. nr. 72/1992, 66 şi 83/1993, având activităţi de servicii informatice,finanţate de la bugetul local şi din venituri extrabugetare.

Art. 2. Sediul Centrului de Calcul este în Bucureşti, B-dul. Regina Elisabeta nr. 16, sector 3,având contul nr. 50264715105 deschis la Trezoreria Statului sector 3 şi cod fiscal nr.4715105.

Art. 3. Patrimoniul Centrului de Calcul este stabilit pe baza protocolului încheiat în data de07.10.1993 la reorganizarea “RAIAL IMOBILIARA RA” de comisia stabilită prin DispoziţiaPrimarului General nr. 461/07.10.1993, completat cu achiziţiile şi dotările ulterioare conformbugetelor aprobate prin Hotărâri ale Consiliului General al Municipiului Bucureşti;

Art. 4. Prezentul Regulament de Organizare şi Funcţionare al Centrului de Calcul a fostredactat în conformitate cu organigrama propusă spre aprobare din Anexa nr. 1.CAPITOLUL IIObiectul de activitate

Art 5. Obiectul de activitate al Centrului de Calcul îl constituie proiectarea şi construirea aplicaţiilor informatice, acordarea asistenţei tehnice în exploatarea soluţiilor informatice şi afuncţionării reţelelor de calculatoare pentru Primăria municipiului Bucureşti, Consiliul General al municipiului Bucureşti, primăriile de sector, instituţii publice din subordinea CGMB şi alţi agenţi economici, comunicaţii, instruirea în informatică a personaluluiPrimăriei municipiului Bucureşti, a primăriilor de sector şi a altor instituţii publice dinsubordinea CGMB.

În transpunerea în practică a obiectului de activitate Centrul de Calcul este coordonatmetodologic de catre DSI (Direcţia Sisteme Informatice) din cadrul PMB. Centrul de Calcul îşi desfãşoarã activitatea în cadrul strategiei generale de informatizare a administraţiei publicelocale, contribuind la implementarea, exploatarea, dezvoltarea sistemului informatic integratal administraţiei publice locale a municipiului Bucureşti. Centrul de Calcul îşi desfăşoarăactivitatea conform planurilor anuale avizate de DSI. Structura organizatorică

Art. 6. Centrul de Calcul cuprinde în structura sa organizatorică secţii, ateliere şicompartimente funcţionale, repartizate astfel:În subordinea directorului:- Director adjunct (1)- Director adjunct (2)- Atelier strategie- Compartiment juridic, contencios- Birou resurse umane- Serviciul Contabilitate-FinanciarÎn subordinea directorului adjunct(1):- Secţie bancă de date urbane- Secţie proiectare- Secţie internet-intranetÎn subordinea directorului adjunct(2):- Secţie exploatare- Atelier instruire- Birou aprovizionare, administrativ, PSICAPITOLUL IVAtribuţiiA. Atribuţiile generale ale Centrului de Calcul

Art. 7. În vederea realizării obiectului său de activitate, Centrul de Calcul are următoareleatribuţii pe ansamblul unităţii:− asigură punerea în practică a strategiei unitare privind informatizarea la niveluladministraţiei locale a municipiului Bucureşti, concepută în colaborare cu specialiştiicompartimentului de resort (DSI) din PMB;− face propuneri compartimentului de specialitate (DSI) din PMB privind strategia deinformatizare a administraţiei publice locale a municipiului Bucureşti;− asigură compatibilitatea între aplicaţiile informatice din cadrul PMB, din punct de vedereal bazelor de date şi al modului de lucru, în conformitate cu soluţia de sistem informaticintegrat adoptatã de PMB.− asigură asistenţă tehnică în implementarea şi exploatarea soluţiei de sistem informaticintegrat adoptată de PMB;− asigură dezvoltarea soluţiei de sistem informatic integrat adoptată de PMB, prinproiectarea şi construirea de noi module;  − asigurã compatibilitatea şi comunicarea între reţelele de calculatoare din sediul Centruluide Calcul şi sediul PMB ;− asigură integrarea sistemelor informatice din administraţia locală a municipiuluiBucureşti în ansamblul informatizării societăţii româneşti, în conformitate cu cerinţelelegale şi de reglementare, necesităţile PMB şi tehnologiile IT existente;− asigură dezvoltarea şi întreţinerea paginii de INTERNET a administraţiei publice locale;− organizează în conformitate cu prevederile legale în vigoare programe de formareprofesională, respectiv cursuri de calificare;− organizează activitatea de instruire, formare şi perfecţionare a personalului propriu, înconformitate cu strategia unitarã de informatizare a administraţiei locale;− asigură instruirea personalului din administraţia publică locală în utilizarea tehnicii decalcul şi a software-ului, la cerere şi în corelare cu programele elaborate de DSI;− asigurã asistenţã tehnicã pentru utilizarea aplicaţiilor informatice din PrimãriaMunicipiului Bucureşti;− asigură asistenţă tehnică pentru utilizarea echipamentelor de calcul din PMB;− gestionează biblioteca juridică privind actele normative în domeniul IT şi o facedisponibilă pe Internet - Intranet;− asigură suportul informatic pentru documentarea şi informarea cetăţenilor privindactivitatea Consiliului General al Municipiului Bucureşti;− întocmeşte şi propune prin intermediul compartimentelor de resort (DSI) din PMB,Consiliului General al Municipiului Bucureşti teme pentru studii, proiecte, analize şisinteze din proprie iniţiativă sau la solicitarea compartimentelor de specialitate aleConsiliului General al Municipiului Bucureşti;− asigură elaborarea împreună cu compartimentele de resort din PMB, a normelormetodologice tehnice şi financiare în domeniul activităţilor specifice, serviciilor,valorificării întreţinerii bunurilor din patrimoniu, precum şi în celelalte domenii care facobiectul său de activitate;− asigură cooperarea tehnico-economică cu alte instituţii publice, ştiinţifice şi deinformatică, regii şi societăţi comerciale din ţară şi cu firme din străinătate inclusiv prinasociere şi contracte de managment conform Hotărârilor Consiliul General al Municipiului Bucureşti şi actelor normative în vigoare;− întocmeşte şi înaintează Ordonatorului principal de credite proiectul bugetului anual devenituri şi cheltuieli; proiectul de buget este avizat de către compartimentul coordonator (Directia Sisteme Informatice) din punct de vedere al integrarii in strategia unitarã deinformatizare a administraţiei locale.− asigură şi răspunde de aprovizionare, pe baza normelor de consum şi de stoc, în raport cuprogramele aprobate şi în limita creditelor bugetare aprobate, pentru buna funcţionare ainstituţiei;− urmăreşte şi verifică realizarea lucrărilor de investiţii, întreţinere dotări şi reparaţii dinpatrimoniul public şi din cel privat din administrare; examinează şi propune spre aprobaredocumentaţiile tehnice necesare obţinerii finanţării, potrivit reglementărilor legale învigoare;− în vederea realizării de venituri extrabugetare prestează către persoane fizice şi juridiceservicii specifice obiectului de activitate şi asigură consultanţă de specialitate;− în acelaşi scop colaborează cu diverse persoane fizice şi juridice dispuse să sponsorizezerealizarea de produse informatice de interes general;− contractele de închiriere sau asociere pentru diferitele spaţii aferente instituţiei vor fiîncheiate în conformitate cu prevederile legale în vigoare şi vor cuprinde clauze de naturăsă asigure exploatarea spaţiilor, potrivit cerinţelor şi în beneficiul instituţiei;− asigură conservarea patrimoniului existent, luând măsuri de paza − asigură păstrarea integrităţii, protejarea şi valorificarea patrimoniului public încredinţat,stimulează şi determină utilizarea eficientă a resurselor umane şi financiare de caredispune;− crează cu aprobarea Consiliul General al Municipiului Bucureşti noi bunuri, proprietatepublică din categoria celor stabilite ca fiind de interes municipal şi după caz, dezafecteazăasemenea bunuri cu asigurarea resurselor financiare, în condiţiile legii;− propune Consiliului General al Municipiului Bucureşti valorificarea către alţi beneficiaria capacităţilor rămase disponibile după asigurarea serviciilor informatice la tarife stabilitepe criterii economice;− realizează achiziţiile de echipamente informatice, dotări şi instalaţii pentruretehnologizarea şi modernizarea activităţilor şi serviciilor prestate; propunerile deachiziţii sunt avizate de compartimentul coordonator (Direcţia Sisteme Informatice) dinpunct de vedere al integrarii in strategia unitarã de informatizare a administraţiei locale.− analizează şi propune spre aprobare listele lucrărilor de investiţii proprii, asigură avizareadocumentaţiei tehnico-economice, urmăreşte modul de realizare al lucrărilor şi asigurăcondiţiile necesare punerii în funcţiune la termen a obiectivelor spre investiţii proprii;− stabileşte şi răspunde de aplicarea măsurilor privind protecţia şi securitatea muncii;− raportează compartimentelor de resort din PMB, datele operative, indicatorii specifici deactivitate, rapoartele de activitate periodice şi alte date solicitate de aceasta;B. Atribuţiile directorului şi ale compartimentelor coordonate de acesta:

Art. 8. Conducerea Centrului de Calcul se asigură de către un director numit prin HotărâreaConsiliului General al Municipiului Bucureşti;

Art. 9. Directorul Centrului de Calcul îşi desfăşoară activitatea pe baza actelor normative învigoare (Legi, Hotărâri şi Ordonanţe ale Guvernului, Hotărâri ale Consiliului General alMunicipiului Bucureşti, alte acte normative, etc.).

Art.10. Directorul Centrului de Calcul conduce activitatea curentă a acestuia, reprezintăCentrul de Calcul în relaţiile cu autorităţile publice, cu alte persoane juridice, precum şi cupersoane fizice în limitele de competenţă stabilite prin Hotărâri ale Consiliului General alMunicipiului Bucureşti sau alte acte normative.

Art. 11. Directorul Centrului de Calcul are următoarele atribuţii, răspunderi şi competenţe:− conduce şi coordonează întreaga activitate a Centrului de Calcul;− răspunde de adminstrarea legală şi eficientă a întregului patrimoniu;− propune investiţiile şi dotările ce urmează a fi realizate din surse proprii;− fundamentează şi propune potrivit reglementărilor legale, investiţiile a căror aprobare esteîn competenţa Consiliului General al Municipiului Bucureşti;− fundamentează şi supune spre aprobare Consiliului General al Municipiului Bucureştibugetul de venituri şi cheltuieli;− fundamentează şi supune spre aprobare Consiliului General al Municipiului Bucureştiplanul de cheltuieli pentru administrarea, protejarea, întreţinerea, conservarea şivalorificarea eficientă a patrimoniului;− aprobă încheierea contractelor pentru derularea de activităţi curente cu terţi agenţieconomici cu respectarea legislaţiei în vigoare;− controlează activitatea privind auditul intern şi controlul financiar preventiv;− verifică modul de întrebuinţare a fondurilor băneşti, a materiilor prime, materialelor,stocurilor şi a tuturor valorilor băneşti   − ia măsurile necesare pentru recuperarea creanţelor prin obţinerea de titluri executorii şisprijină organele abilitate în executarea acestora;− exercită controlul direct asupra tuturor actelor şi formularelor prin care se centralizeazăveniturile şi cheltuielile instituţiei;− verifică şi răspunde de organizarea licitaţiilor publice pentru achiziţionarea de bunuri şiservicii, conform prevederilor legale;− ia măsurile necesare pentru aprovizionarea ritmică a unităţii cu materiale, necesaredesfăşurării obiectului de activitate al instituţiei;− în exercitarea atribuţiilor sale, directorul emite dispoziţii;− emite dispoziţii de recuperare a pagubelor aduse unităţii;− face propuneri privind înstrăinarea bunurilor mobile şi imobile din patrimoniul aflat înadministrare, cu respectarea prevederilor legale;− propune ordonatorului principal de credite preţuri, taxe şi tarife pentru prestaţiile şiprodusele realizate în conformitate cu prevederile legale în vigoare;− propune Consiliului General al Municipiului Bucureşti colaborarea, cooperarea sauasocierea cu persoane fizice sau juridice din ţară sau din străinătate;− aprobă regulamentul intern şi măsurile de protecţia şi securitatea muncii, în conformitatecu legislaţia în vigoare;− propune spre aprobare organigrama, statul de funcţii, regulamentul de organizare şifuncţionare;− aprobă măsuri, potrivit legii, pentru imputarea şi recuperarea pagubelor rezultate dinculpa angajaţilor;− urmăreşte creşterea calităţii serviciilor realizate de Centrul de Calcul;− coordonează activitatea de personal, asigură respectarea disciplinei muncii, îndeplinireaatribuţiilor de serviciu şi a prevederilor legale, de către personalul său;− organizează activitatea de formare şi perfecţionare profesională a salariaţilor urmărindpregătirea specifică şi reorientarea unor categorii de salariaţi în contextul mutaţiilorintervenite în obiectul de activitate al Centrului de Calcul, potrivit cerinţelor demodernizare a acestuia;− organizează, îndrumă şi controlează activitatea de adminstrare, întreţinere şi pază ainstituţiei;− numeşte prin dispoziţie un responsabil cu protecţia muncii în instituţie;− ia măsuri de respectare a dispoziţiilor legale cu privire la aprobarea şi conservareapatrimoniului, a drepturilor şi intereselor legitime ale personalului, analizând cauzele caregenerează infracţiuni şi litigii;− adoptă orice alte hotărâri şi dispune măsuri privind activitatea Centrului de Calcul încondiţiile legii şi conform Hotărârilor Consiliului General al Municipiului Bucureşti;− în lipsa directorului din unitate, atribuţiile acestuia sunt delegate unui director adjunct.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
litigii comerciale   |  Acte normative  |  Administrare a patrimoniului propriu  |  Administrare baza date  |  Administrare calculatoare  |  Administrare firme  |  Administrare imobile  |  Administrare patrimoniu public  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrarea bazelor date  |  Administrarea domeniului public  |  Agenti paza  |  Agenti economici  |  Aprovizionarea cu materiale  |  Asigurarea asistentei juridice  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Atelier reparatii  |  Ateliere de reparatii  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Bunuri materiale  |  Bunuri mobile  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculatoare noi  |  Calificare agenti paza  |  Categorii de produse  |  Cheltuieli cu personalul  |  Comunicatii mobile  |  Contencios administrativ  |  Contencios administrativ fiscal  |  Contracte de baza  |  Controlul intern  |  Controlul preventiv  |  Credite investitii  |  Cursuri agenti aprovizionare  |  Cursuri calculatoare  |  Cursuri calificare  |  Cursuri cod fiscal  |  Cursuri contabilitate  |  Cursuri contencios administrativ  |  Cursuri internet  |  Cursuri legislatia muncii   |  Cursuri perfectionare  |  Cursuri persoane juridice  |  Cursuri resurse umane  |  Directia venituri buget local sector  |  Diverse litigii   |  Domeniul juridic  |  Domeniul resurselor umane  |  Echipamente birou  |  Echipamente de comunicatii  |  Echipamente lucru  |  Echipamente protectia muncii  |  Elaborarea actelor juridice  |  Implementarea unui sistem  |  Informatizarea imobiliara  |  Infractiuni economice  |  Institutii de interes public  |  Instruirea personalului  |  Instruirea salariatilor  |  Intereselor legitime  |  Internet reparatii  |  Investitii financiare  |  Legislatia imobiliara  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Limitele bugetului  |  Litigii comerciale  |  Litigii domeniul imobiliar  |  Litigii in contencios  |  Litigii in contencios administrativ   |  Litigii investitii imobiliare  |  Ministere si institutii de interes public  |  Mobile reparatii  |  Modul contabilitate  |  Modul de administrare  |  Module diverse tv  |  Module diverse tv reparatii  |  Obtinerea de credite   |  Organele administratiei publice  |  Organele competente  |  Organizare contabilitate  |  Orice alte bunuri mobile  |  Paza bunuri  |  Paza obiectivelor  |  Paza persoane  |  Paza personal  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Programe contabilitate  |  Programe creare locuri munca  |  Programe de formare   |  Programe informatice  |  Proiectare imobiliara  |  Proiectare spatii comerciale  |  Proiecte acte normative  |  Proiecte spatii comerciale  |  Proiecte tehnice  |  Proiectul tehnic  |  Protectia muncii  |  Protectia muncii cursuri  |  Protectia persoane  |  Protejarea retelelor de date  |  Punerea in functiune   |  Realizare contracte  |  Recuperare a creantelor   |  Recuperare bunuri  |  Recuperare date  |  Recuperare de credite  |  Reparatii diverse  |  Reparatii software  |  Resurse financiare sector public  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Securitatea muncii  |  Servicii resurse umane  |  Servicii birou  |  Servicii de reparatii  |  Servicii informatice  |  Servicii intranet  |  Servicii software  |  Serviciul juridic contencios  |  Sisteme comunicatii  |  Sisteme comunicatii mobile  |  Sisteme protectia muncii  |  Software baza  |  Software contabilitate  |  Software proiectare  |  Software reparatii  |  Software resurse umane  |  Specialisti administratie publica  |  Surse calculatoare  |  Surse calculatoare reparatii  |  Titluri executorii  |  Titluri executorii materie fiscala  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.