| | | Detalii | | | | Pentru interventii si reparatii ce tin de Mecanica si Electrica, s-a gandit si configurat un atelier cu echipament tehnic de ultima generatie, conform standardelor europene, menit sa ofere suport tehnic pentru maxima calitate si servicii rapide. Aceste reparatii se desfasoara intr-un atelier cu o suprafata de 400 mp, care permite efectuarea acestor activitati pe 8-9 autoturisme si/sau autoutilitare concomitent. Suntem pregatiti pentru interventii si reparatii pe parte mecanica si electrica atat pentru autoturisme produse in strainatate, cum ar fi Mercedes, BMW, Alfa Romeo, Volkswagen, Opel, Renault, Citroen, Fiat, etc., dar nu ne propunem sa neglijam nici marcile interne Dacia sau Daewoo. Stim ca in relatia cu clientul, rapiditatea, flexibilitatea si profesionalismul fac diferenta, si mai stim ca autoturismul a incetat sa fie un lux, devenind, am indrazni sa spunem un partener chiar in activitatea de fiecare zi a oricaruia dintre noi, astfel incat personalul nostru se concentreaza pe timpi de reparatie redusi si pe servicii de un nivel calitativ excelent. Departamentul mentionat anterior, prin intermediul echipei noastre si a dotarilor tehnice se focalizeaza pe intervenţii la sistemele de propulsie, de alimentare, de transmisie, de suspensie, de direcţie şi de franare. Inlocuirea anvelopelor pentru autoturisme, la schimbarea de sezon cat si din cauza uzurii este tot responsabilitatea acestui departament. Se urmareste ca in viitorul apropiat sa se construiasca in apropierea halei propriuzise, pe terenul de 2000 mp al serviceului, un depozit propriu, de aproximativ 100 mp, care sa permita oferirea catre clienti a serviciului de pastrare a anvelopelor de sezon. In cadrul atelierului de Tinichigerie si Vopsitorie, ca de altfel in orice departament al serviceului, se utilizeaza echipamente, piese si accesorii de foarte buna calitate si foarte bine cotate in piata auto. Zonele de pregatire, vopsire si uscare au fost dotate tinand cont de cei mai buni furnizori din domeniu existenti pe piata in acest moment, de calitatea produselor si de cota de incredere pe care acestia o inspirau participantilor la cercetarea de marketing pe care am desfasurat-o precedent alegerii facute si semnarii contractelor de furnizare. Astfel cei 300 mp alocati acestui department, permit pe parte de tinichigerie, reparatii la structura metalica si de rezistenta a autovehiculelor cat si fixarea in coordonate a daunelor care au afectat sasiul masinii. Sudura se realizeaza cu ajutorul aparatului de sudura in argon, pentru a proteja metalul neincalzind o suprafata mare in jurul sudurii. Ne propunem sa folosim pentru vopsirea autovehiculelor cele mai moderne si ecologice metode tehnice. Avem convingerea ca pentru oferirea unor servicii de calitate superioara curatenia este o necesitate si de aceea folosim pentru vopsire statii speciale, dotate cu filtre si grup de aspiratie. Caroseria este protejata impotriva gazarii cu fuller prin conectarea echipamentelor de slefuit direct la grupul central de aspiratie. Folosim lampi cu unde infrarosii pentru a usca chitul si fullerul in profunzime si rapid. Pentru a mentine standardele de calitate la nivelul propus izolam complet autovehicolul in timpul vopsirii si filtram aerul uscat folosit la uscare. Vopsea pe baza de apa. Vopsitorii nostri sunt acceptati pentru a absolvi cursuri si a obtine atestate de calificare de la furnizorul standului de vopsire - DuPont. Pentru ca de la primul si pana la ultimul membru al echipei noaste suntem pasionati de automobile si de servicii de calitate, una dintre preocuparile noastre fundamentale este siguranta clientului si implicit a traficului. Periodic, orice posesor de autovehicul trebuie sa solicite efectuarea geometriei rotilor. Neglijarea acesteia poate duce la evenimente neplacute in trafic dar si la cheltuieli mai mari decat cele presupuse de periodicitatea acestei activitati. Legat de roti, oferim deasemenea, servicii de montare anvelope, echilibrare roti, reglare computerizata a directiei dar si umflare anvelope. Linia ITP va fi acreditata RAR si va asigura verificarea tehnica periodica obligatorie tuturor autoturismelor cat si verificarea tehnica finala a autoturismelor reparate in cadrul serviceului nostru. Standul de frane, analizorul de gaze si opacimetrul deservesc motorizari pe benzina si motorina, pentru turisme si SUV cu inaltimea max. 2.70 m si masa max. 7 tone. Periodic, in functie de marca si tipul autovehiculului revizia tehnica este o obligatie. Echipa noastra pune un accent deosebit pe respectarea periodicitatii stabilite de producator, pentru a se evita neplaceri tehnice sau financiare. In sprijinul clientilor venim si cu un serviciu de Evaluare Pre-Vanzare. Astfel, acest serviciu se concretizeaza prin verificarea motorului, si anume compresie motor pentru motoare benzina, pierderi ulei/ lichid racire, diagnosticare zgomote motor, etanseitate sistem alimentare combustibil, etanseitate sistem admisie/evacuare gaze motor, noxe, verificarea trenului de rulare, si anume joc roti, profil anvelope cu stare presiune, uzura, adancime, stare anvelope, verificare sistem de franare, si anume etanseitate circuite frana, uzura discuri, placute, starea si fixarea furtunelor, conductelor, componentelor, verificarea instalatiei electrice si de iluminare, semnalizare si auxiliara, verificarea caroseriei si anume stabilirea existentei unor urme de lovituri, rugina, revopsire, schimbari de piese neconforme tehnic. Ni se pare fair-play si de bun simt fata de clientul nostru sa verificam daca seria de motor de pe masina corespunde cu cea din acte. Nu vom face nici o apreciere in privinta pretului. | | | | | | |