Procedura de dizolvare voluntara, radiere si lichidare a unei societati cu raspundere limitata, este formata din doua etape. Prima dintre etape consta in dizolvarea societatii comerciale, realizandu-se prin depunerea la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde entitatea cu personalitate juridica isi are sediul social, al dosarului constituit din urmatoarele documente: Actele necesare pentru inregistrarea desfiintarii voluntare a societatii sunt: Etapa 1 – dizolvarea si lichidarea voluntara - Cerere de inregistrare a mentiunii
- Hotararea AGA sau decizia asociatului unic
- Imputernicirea persoanei care depune mentiunea, daca este cazul
- Dovada achitarii taxelor.
Etapa 2 – de radiere (voluntara) - Cerere de radiere
- Certificatul de inregistrare si anexele
- Situatia financiara de lichidare
- Hotararea de repartizare a activelor
- Certificat de la Administratia Financiara din care rezulta ca societatea nu are datorii la bugetul de stat si la contributiile sociale
- Imputernicirea persoanei care depune mentiunea, daca este cazul
- Dovada achitarii taxelor.
|