BIA Human Capital Solutions - Consultanta pentru resurse umane, Bucuresti Afisari: 1010
Categorie: SERVICII DIVERSE >> Oficii forta de munca, plasare de personal Vizitatori: 444
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Horia Macelariu, Nr. 61-81, corp B, et. 1, Sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0372132431; 0213193582
-------------------------
Web: Internet
  email: biaoffice@bia.ro
  site: www.bia.ro
  facebook: bia.human.capital.solutions/

 
BIA Human Capital Solutions - detalii firma  
Detalii  

Brandul BIA a fost creat in anul 1992 si apartine uneia dintre primele companii de resurse umane din Romania care a inceput activitatea prin a oferi servicii de executive search si s-a dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania.

Ulterior, in portofoliul nostru au fost adaugate servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal si consilierea in tranzitie de cariera.

In calitate de pionier al serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, suntem alaturi de managerii de HR de peste doua decenii.  Partenerii nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate care au ales sa lucreze cu noi, au beneficiat de cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si de beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

Din momentul intrarii in vigoare a GDPR-ului, BIA a luat toate masurile necesare pentru a asigura respectarea noilor standarde privind protectia datelor si continua sa trateze cu un interes crescut acest aspect. In acest sens investim constant in cresterea nivelului de securitate a sistemelor de prelucrare date si in instruirea propriilor angajati. Pe langa aspectul legal implicat, acest demers a presupus implementarea de masuri tehnice suplimentare in vederea protectiei datelor, dar si o eficienta operationala mai mare. Respectarea GDPR-ului a crescut increderea si loialitatea partenerilor nostri si a adus satisfactie propriilor angajati.

Increderea pe care partenerii nostri ne-au acordat-o atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa oferim mereu servicii de inalta calitate. Valorile dupa care ne ghidam – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – sunt realitati de care cei care ne-au ales beneficiaza odata cu semnarea fiecarui parteneriat.

Profesionalismul

Experienta acumulata in urma colaborarilor cu companii de diverse marimi si din industrii variate ne-a transformat in specialisti cu un inalt nivel de pregatire in aria de activitate pe care o acoperim. Ne mandrim cu faptul ca de peste doua decenii oferim solutii care se pliaza cu succes tuturor tipurilor de clienti. Recomandarile partenerilor nostri reprezinta dovada ca nu i-am dezamagit de-a lungul colaborarii noastre.

Pasiunea

Suntem convinsi ca orice afacere trebuie sa aiba la baza si foarte multa dedicare, nu doar un plan bine pus la punct. Acesta este si motivul pentru care le acordam partenerilor nostri toata atentia si le dedicam timpul si calitatea muncii pe care o prestam, traind pentru ceea ce facem zi de zi si asigurandu-ne ca beneficiaza de cele mai bune servicii.

Parteneriatul

Prin incredere si printr-o comunicare eficienta putem stabili legaturi reciproc avantajoase, iar asa punem bazele fiecarui nou parteneriat. Timpul ne-a dovedit ca aceasta este o reteta care aduce asocieri de lunga durata si colaborari de succes.

 

 
Galerie foto (2)
[Image #1] [Image #2]
 
lucrul in echipa  |  Achizitii, vanzari, productie  |  Acte normative  |  Activitati de training   |  Activitatile de marketing   |  Administrare baza date  |  Administrare eficienta  |  Administrare infrastructura rutiera  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Afaceri de succes  |  Analiza de caz  |  Analiza evolutiei familiilor romania  |  Animale de companie  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta legala  |  Asistenta permanenta  |  Asistenta software  |  Audit extern  |  Audit intern  |  Auditul dosarelor de personal  |  Calatorii afaceri  |  Calatorii tara  |  Candidati baza de date   |  Cariera de succes  |  Carti afaceri  |  Carti straine  |  Carton ondulat  |  Cheltuieli cu personalul  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Companie animale  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Concedii medicale  |  Confidentialitatea informatiilor  |  Confidentialitatea datelor   |  Confidentialitatea informatiilor   |  Conform contractului  |  Consilier juridic  |  Consiliere cariera  |  Consultanta calitate  |  Consultanta baza date  |  Consultanta branding  |  Consultanta business  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta executive search  |  Consultanta financiara  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta leasing  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta marketing  |  Consultanta organizationala  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta proiect   |  Consultanta recrutare  |  Consultanta securitate  |  Consultanta software  |  Consumabile birotica  |  Consumabile medicale  |  Contract de parteneriat  |  Contracte de baza  |  Contracte individuale de munca  |  Contractele de munca  |  Contractelor de munca  |  Contractul de munca  |  Contractul individual de munca   |  Cost management  |  Costuri aditionale  |  Costurile de marketing  |  Cunostinte de baza   |  Curs reprezentanti vanzari  |  Detalii tehnice  |  Dezvoltare organizationala  |  Dezvoltare software  |  Director de marketing   |  Domeniul juridic  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Domeniul resurselor umane  |  Dreptul familiei  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa dedicata  |  Echipa specialisti  |  Echipamente birotica  |  Echipamente birou  |  Echipamente lucru  |  Echipamente medicale  |  Echipamente ridicat  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta economica  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Evidenta pontaje  |  Experiente de peste ani   |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Externalizare recrutare personal  |  Externalizarea serviciilor   |  Fiselor de post   |  Functia de resurse umane  |  Human resources  |  Impozit chirii  |  Informatii parteneri afaceri  |  Inregistrare domenii  |  Instrumente medicale  |  Interpretarea clauzelor  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea organigramei societatii   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea notelor lichidare  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Leasing financiar  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare companii   |  Management resurse umane  |  Management al mediului  |  Management al organizatiei  |  Management calitate  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management general  |  Management operational  |  Management programe  |  Management proiect  |  Management timp  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul proiectului  |  Manager de proiect  |  Manager de vanzari   |  Manager resurse umane   |  Marketing vanzari  |  Marketing online  |  Medicina muncii  |  Munca temporara  |  Negocierii   |  Obtinerea cetateniei  |  Obtinerea vizei de munca  |  Oficii forta de munca, plasare personal  |  Opticii medicale  |  Partenerilor de afaceri  |  Parti sociale   |  Permanent lung  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Piata de capital  |  Piata romaneasca  |  Plan afaceri  |  Plasare personal  |  Pontaj angajati  |  Pontaj electronic  |  Portofoliul nostru   |  Prelucrare peste  |  Principii in evaluare  |  Procesarea documentelor  |  Productie carte  |  Produse carton  |  Produse horeca  |  Produse post  |  Produse top  |  Programe salarizare  |  Proiect management  |  Proiecte acte normative  |  Proiecte constructii  |  Proiecte europene  |  Protectia datelor   |  Protectia mediului  |  Protectia muncii  |  Provocare de marketing  |  Recrutare domeniul juridic  |  Recrutare entry level  |  Recrutare personal   |  Recrutare si selectie  |  Recrutare specialisti marketing  |  Recrutare specialisti productie  |  Recrutare specialisti resurse umane  |  Recrutare specialisti vanzari  |  Recrutare temporara  |  Recrutare top management  |  Redactare regulamente norme interne  |  Reducerea de personal  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Relatii de munca   |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Retineri din salariu   |  Salariile angajatilor  |  Salarizare personal  |  Securitate si pontaj  |  Selectie personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii birou  |  Servicii comunicare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de recrutare si selectie de personal  |  Servicii de salarizare  |  Servicii externalizare personal  |  Servicii externalizare salarizare  |  Servicii full time  |  Servicii leasing  |  Servicii masa  |  Servicii medicale  |  Servicii outsourcing  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii software  |  Servicii specializate resurse umane  |  Servicii specializate pe resurse umane  |  Servicii specifice de lichidare  |  Servicii suplimentare  |  Servicii viza  |  Software baza  |  Software resurse umane  |  Software salarii   |  Software salarizare  |  Solutii domeniul it  |  Solutii horeca  |  Solutii securitate  |  Solutii software  |  Specialist resurse umane  |  Strategii marketing  |  Team building  |  Testare personal  |  Tichete masa  |  Verificarea angajatilor  |  Vize rezidenta temporara  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.