1. Administrare personal: Intocmirea contractelor individuale de munca; Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca; Intocmirea documentatiei pentru incetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de munca; Consultanta in pastrarea evidentei privind prezenta salariatilor; Consultanta in privinta planificarii si evidentei concediilor de odihna; Consultanta in toate problemele de legislatia muncii; Suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului. 2. Revisal: Completarea in Registrul de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor contractelor individuale de munca; Transmiterea acestuia catre Inspectoratul Teritorial de Munca, conform prevederilor legale. 3. Salarizare: Calculul salarial; Livrarea documentelor rezultate din calculul salarial: statul de salarii, fluturasi de salarii, nota contabila; Generarea si transmiterea la ANAF a declaratiei unice; Evidenta concediilor de odihna; Intocmire de adeverinte de salariat (salariu, tip general pentru angajat, stagiu cotizare CAS, pentru spitalizare, de vechime, etc.) Consultanta in problemele de salarizare; 4. Alte servicii de consultanta: Auditul activitatii de administrare personal; Elaborare fise de post, criterii de evaluare a performantei angajatilor, Regulament intern; Consultanta in procesul de negociere a Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate. |