Florescu si Asociatii - Societate Civila de Avocati Bucuresti Afisari: 2321
Categorie: AFACERI >> Avocati, juristi Vizitatori: 1074
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
B-dul Libertatii , nr.18, sector 5,
-------------------------
Phone: Telefon
  0314216628; 0746380352
-------------------------
Web: Internet
  email: office@birou-avocat.com
  site:

 
Onorariile Societatii civile de avocati  
Detalii  

Onorariile Societatii civile de avocati “Florescu si Asociatii”   

Relatia contractuala de durata pe care o stabilim cu clientii nostri este supusa unor Conditii generale de afaceri, grup de reguli ce stabilesc cadrul general al colaborarii cu avocatii nostri.

Fiecare relatie contractuala este specifica, necesitand o abordare nuantata si comprehensibila, astfel incat intre noi si clienti sa existe o relatie de incredere reciproca.

Incercam permanent sa fim perceputi ca un sprijin al clientului si nu ca un “sac fara fund” care consuma resurse financiare.

Subsumat scopului nostru declarat, de a fi un adevarat partener al clientului, se afla modul de derulare a relatiei contractuale; fiecare client va beneficia de un set de Conditii specifice ajustate dupa urmatoarele criterii:

-complexitatea problemelor la a caror solutionare suntem chemati sa contribuim;

-bugetul propus pentru operatiune;

-durata perioadei de colaborare sau a activitatii ce urmeaza sa fie prestata.

Conditiile specifice pot deroga de la conditiile generale prezentate mai jos:

Conditiile generale de afaceri

1. Contractul de asistenta juridica se incheie pentru o perioada de minim 6 luni de la data semnarii.

2. Contractul poate fi prelungit fie prin semnarea unui nou contract fie prin achitarea onorariului stabilit. Dupa expirarea perioadei initiale, in functie de rezultatul colaborarii, contractul poate fi prelungit fara alte formalitati, pentru o noua perioada de 6 luni.

3. Onorariul va putea fi renegociat la sfarsitul perioadei initiale precum si la sfarsitul fiecarei perioade de prelungire.

4. Toate platile se efectueaza prin virament bancar sau in numerar, eliberandu-se documentele care atesta plata (factura, chitanta).

5. Onorariul orar este valabil in intervalul orar 08.00 – 17.00, in zilele lucratoare, acesta reprezentand programul normal de lucru . In afara orelor de mai inainte sau in zilele nelucratoare, onorariul orar se majoreaza cu o cota de 50% daca prin Conditiile speciale nu se prevede altfel;

6. Activitatea de consultanta si reprezentare juridica se desfasoara, de regula, la sediul biroului de avocat. Orele incluse in onorariile fixe lunare se considera a fi efectuate in cadrul programului normal de lucru, orele efectuate in afara acestuia fiind supuse majorarii cu o cota de 50% din onorariul orar, daca prin conditiile speciale nu se prevede altfel ;

7. Plata onorariului lunar se efectueaza in lei (RON), la cursul BNR din data facturarii (in cazul onorariilor stabilite in alte valute) in termen de 5 zile de la data semnarii contractului, ziua semnarii devenind zi de referinta in calculul lunii contractuale; Neutilizarea orelor incluse in onorariul lunar nu poate constitui temei pentru returnarea acestuia;

8. Plata operatiunilor juridice efectuate in luna incheiata se face in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data primirii facturii si a desfasuratorului de activitati. Factura reprezentand plata orelor lucrate se emite si se comunica clientului in prima zi lucratoare a lunii contractuale consecutive si va fi insotita de desfasuratorul de activitati.

9. Onorariul pentru deplasarile efectuate la client nu sunt incluse in onorariul orar in afara cazului in care in oferta sunt prevazute alte conditii.

10. Deplasarile in afara Bucurestiului vor face obiectul decontarii, fiind considerate cheltuieli in interesul clientului si vor presupune achitarea unui onorariu separat si negociat distinct.

11. Deplasarile efectuate in afara Bucurestiului cu autoturismele apartinand avocatilor sau ale biroului de avocat vor fi decontate astfel :-Echivalentul a 8l combustibil/100km pe distanta dintre punctul de plecare si cel de destinatie ; Durata de timp este calculata luand in considerare timpul de sosire la destinatie si cel de plecare de la destinatie, la care se adauga timpul necesar parcurgerii distantei dintre punctul de plecare si cel de destinatie cu o viteza medie de 50km/h.

12. Cheltuielile efectuate in interesul clientului vor putea fi avansate de Cabinetul de avocat si fi evidentiate in desfasuratorul prezentat la sfarsitul lunii. Achitarea acestora se va face separat, in baza documentelor justificative (chitante si facturi) emise pe numele clientului.

13. In situatiile in care, pentru solutionarea unor sarcini juridice este necesara angajarea unor cheltuieli semnificative, acestea vor fi, in prealabil, relevate, evaluate si supuse aprobarii clientului.

14. Contractarea de servicii de alta specialitate in vederea indeplinirii sarcinilor juridice (ex: evaluari, servicii financiare etc) va supusa aprobarii prealabile a clientului.

15. Documentatia se redacteaza in limba romana. Pentru traducerea intr-o alta limba se taxeaza distinct cu onorariul traducatorului autorizat sau neautorizat si a onorariului notarial in cazul traducerilor legalizate, dupa caz.

16. Corespondenta va putea fi purtata si prin mijloace electronice daca acestea permit identificarea cu certitudine a expeditorului si a destinatarului precum si a datei de primire de catre destinatar.

17. Conditiile speciale oferite sunt valabile pentru o durata de 5 zile lucratoare de la primirea lor de catre client.

18. Prin acceptarea lor de catre client, conditiile Generale si Conditiile speciale devin clauze contractuale ;

19. Desfasuratorul care se comunica clientului si insoteste factura va contine onorariile cumulate in luna avuta in vedere, defalcate pe operatiuni efectuate.

* Onorariul orar perceput de avocatii societatii este :

* Senior lawyer – la cerere ;

* Junior lawyer – la cerere;

* Consilier juridic – la cerere;

* Referent/Aspirant – la cerere.

 

Onorariul orar este doar o modalitate de retribuire a activitatilor prestate de avocatii si colaboratorii nostri. Sunt situatii in care onorariul se stabileste forfetar, prin negociere, pentru intreaga activitate.

Pentru aceste situatii, data fiind varietatea lor, onorariul se va stabili in urma unei intalniri in cursul careia avocatii nostri vor putea evalua, pe baza documentelor, complexitatea cazului.

Pentru ca ne dorim sa fim alaturi de clientii nostrii care trec prin situatii dificile, suntem deschisi si variantelor de onorarii achitate la succesul operatiunii in care suntem solicitati sa intervenim. De asemeni, exista facilitatea achitarii onorariului in rate, pe parcursul colaborarii cu clientul.

Av. coordonator Adrian Florescu

 
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
litigii comerciale   |  riscul in asigurari  |  sfaturi,sugestii   |  Achizitii creante  |  Achizitii de societati   |  Achizitii publice  |  Acte constitutive  |  Acte constitutive societati comerciale  |  Acte societati comerciale  |  Actiuni in instanta  |  Activitatea societatii   |  Analiza bonitate parteneri afaceri  |  Analiza garantii afacere  |  Analiza piata  |  Analiza pietei  |  Asigurari bunuri  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari de transport  |  Asigurari malpraxis  |  Asigurari munca  |  Asigurari private  |  Asigurari societati  |  Asistenta civila  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica domeniul medical  |  Asistenta juridica executari silite  |  Asistenta juridica impozite expat  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta juridica malpraxis  |  Asistenta juridica persoane fizice  |  Asistenta juridica repatriere  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta litigii comerciale  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Audit legal operatiuni fuziune  |  Audit societati  |  Autorizatii mediu  |  Avocat societati comerciale  |  Avocati juristi  |  Bilete la ordin  |  Cabinet medical  |  Clauze contractuale  |  Colaborare afaceri  |  Colectare creanå³e  |  Colectare date  |  Colectarea de date   |  Comisia monitorizare cazuri malpraxis  |  Concilieri prelitigioase  |  Consilier juridic  |  Consiliere asigurari  |  Consiliere cumparare pc  |  Consiliere juridica dreptul muncii  |  Consiliere juridica sistemul pensiilor private  |  Consiliere juridica succesorala  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta civila  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta drept societar  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fonduri pensii private  |  Consultanta imobiliara  |  Consultanta juridica avocat  |  Consultanta operatorii date personale  |  Consultanta piata capital reglementata  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta transport  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contract rate  |  Contracte garantie imobiliara  |  Contracte management imobiliar  |  Contractelor de munca  |  Creanå³e colectare  |  Creante comerciale  |  Debite recuperare  |  Deseuri bio-hazard  |  Documente justificative  |  Drept penal  |  Drept societar   |  Dreptul contractelor  |  Dreptul muncii  |  Durata societatii  |  Electronice rate  |  Evaluari afaceri  |  Evenimente corporate  |  Evenimente personale  |  Evenimente private  |  Executari silite  |  Falimente societati comerciale  |  Finantari nerambursabile  |  Fond pensii administrat privat  |  Fonduri pensii  |  Furnizori pensii private  |  Garantie reala mobiliara  |  Hotararea judecatoreasca  |  Impozitul pe venit   |  Infiintare societate  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Infractiuni economice  |  Intalniri afaceri  |  Intalniri de afaceri  |  Lichidare judiciara  |  Lichidare voluntara  |  Litigii comerciale  |  Litigii de munca   |  Litigii derivate  |  Litigii domeniul imobiliar  |  Litigii munca  |  Locul de munca  |  Managementul documentelor  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Materie de taxe si impozite   |  Mijloace fixe  |  Mijloace juridice specifice  |  Modificari acte constitutive  |  Modul mijloace fixe  |  Negociere contracte  |  Negociere contracte comerciale bancare  |  Numerar operatiuni  |  Onorariile avocatilor  |  Onorariul orar  |  Onorariului de plata  |  Operatiuni patrimoniale   |  Operator date caracter personal  |  Pensii private  |  Perioada medie   |  Permise de munca   |  Piata de capital  |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Proceduri achizitii publice  |  Programe europene  |  Programe finantare  |  Programe phare romania  |  Proiecte de fuziune  |  Proiecte europene  |  Rate lunare  |  Recuperare creante comerciale  |  Recuperare creante extrabilantiere  |  Recuperare date  |  Recuperare debite  |  Redactare acte   |  Relatii contractuale   |  Reorganizare judiciara  |  Reprezentare dreptul muncii  |  Reprezentare in litigii   |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare juridica litigii munca  |  Reprezentare litigii comerciale  |  Servicii bancare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de lichidare  |  Servicii juridice  |  Sesizari malpraxis  |  Sfera juridica  |  Situatii financiare  |  Situatiile financiare  |  Societate civila  |  Societate civila avocati  |  Societate de consultanta  |  Societati asigurari  |  Societati asigurari transport  |  Surse finantare  |  Taxe si impozite  |  Urmarirea imobiliara a creantelor  |  Urmarirea mobiliara a creantelor  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.