AttoSOFT, Bucuresti - Solutii software ERP, programe de contabilitate Afisari: 1335
Categorie: COMERT >> Computere si tehnica de calcul Vizitatori: 804
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Alexandru Moruzzi Voievod, Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0749233600; 0236470000
-------------------------
Web: Internet
  email: office@attosoft.ro; sugestii@attosoft.ro
  site: www.attosoft.ro

 
Modul DataLight Trezorerie  
Detalii  

Criza financiara a demonstrat ca fluxul de numerar este un element vital din “viata” unei companii; lipsa de lichiditati a pus in dificultate firme mari, prin intreruperea fluxurile de business principale si crearea de tensiuni intre firme si furnizorii, respectiv angajati. Modulul DataLight Trezorerie este gandit sa gestioneze in mod proactiv finantele companiei, automatizand toate operatiunile asociate avansurilor, soldurilor la clienti/furnizori, raportarilor aferente. Modulul dispune si de instrumente active de tipul limitare/blocare la facturare, pentru a limita riscurile la care este supusa compania in parteneriatul cu firme cu probleme financiare. Beneficile modulului DataLight Trezorerie

  • Automatizarea operaţiunilor financiare - Modulul preia in mod automat informatiile despre solduri si avansuri de la modulele Achizitii, si Vanzari, astfel incat inregistrarea platii / incasarii coincide cu stingerea soldului si completarea situatiei reale despre sold pentru partenerii companiei. De asemeni, aceste informatii sunt partajate cu modulul Cash Flow, pentru a se obtine previziuni valoroase privind lichiditatile.
  • Minimizarea si deblocarea creditului la clienti - Prin mecanismul de limitare / blocare la facturare se actioneaza in mod activ pentru deblocarea capitalului blocat in piata sub forma creditelor la clienti. Se elimina riscul financiar al companiei si se creaza o contravaloare care amortizeaza rapid investitia in sistemul informatic.

Funcţionalităţi

  • Gestioneaza in mod automat toate operatiunile de trezorerie; prin asocierea cu documentele emise in celelalte module (Achizitii, Vanzari) se obtine imaginea corecta, imediata, a soldurilor pe fiecare partener, la nivel de document, precum si a valorilor de incasat / platit
  • Permite realizarea de compensari clienti – furnizori, intre facturi si facturile de stornare
  • Permite inregistrarea si evidenta efectelor de incasat / de platit, tinand cont de stadiul decontarii acestora
  • Permite operatiuni specifice OP-urilor si CEC-urilor, cum ar fi girarea acestora de la un partener financiar la altul
  • Repartizarea incasărilor şi platilor pe facturi se poate realiza atat manual cat si automat, dupa diverse criterii (vechimea soldului, valoarea soldului, tipul de produse de pe factura etc.
  • Realizeaza managementul avansurilor incasate de la clienti, prin generarea facturilor de avans, precum si inchiderea automata a acestora la livrarea de marfa / servicii
  • Permite realizarea de viramente interne intre diverse entitati financiare ale companiei (case ale punctelor de lucru diferite, conturi bancare, etc)
  • Permite realizarea de deconturi pentru angajatii firmei si urmarirea sumelor nedecontate
  • Intocmeste in mod automat rapoartele financiare aferente (Registrul de casa, Registrul de banca) pentru fiecare locatie/punct de lucru si pentru fiecare cont bancar
  • In rapoarte afiseaza soldurile financiare ale partenerilor cu si fara aportul efectelor ("sold comercial" si "sold neacoperit")
  • Ofera toate rapoartele necesare pentru evaluari financiare: Fise de client/furnizor, Facturi de incasat / platit, facturi scadente de incasat / platit, Balante clientilor/furnizorilor, Centralizatoare de solduri pe vechimi, grupate dupa diverse criterii, Situatia efectelor decontate / nedecontate, Situatia avansurilor, Incasari / Plati pe o factura, Sume nerepartizate pe facturi, etc.
  • Permite crearea de noi sub-tipuri de instrumente de trezorerie ca metode de incasare / plata (de ex. vouchere specifice)
  • Parte integrantă a unei soluţii ERP Business şi management financiar, concepută sa răspundă exigenţelor unei firme medii şi mari, integrată cu toate modulele aferente.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Accesul la finantare   |  Achizitii, vanzari, productie  |  Active financiare  |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Administrare baza date  |  Administrare salarizare  |  Analiza costurilor productie  |  Analiza financiara  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Analiza structurilor financiare   |  Analize de piata  |  Analize financiar contabile  |  Analize piata  |  Anvelope auto  |  Aplicatii contabilitate  |  Aplicatii erp  |  Aplicatii gestiune  |  Articole securitate  |  Asigurari de transport  |  Auto vanzari leasing  |  Automatizare acces  |  Auxiliare ambalaje  |  Balanta verificare  |  Baza logistica  |  Business line  |  Business restaurant  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Cantare electronice vanzari  |  Case de schimb valutar  |  Cash management  |  Centralizatoare incasari si plati  |  Centre cost  |  Centre medicale  |  Chei fixe  |  Chei lucru  |  Cititoare coduri bare  |  Coduri de raportare  |  Comanda si automatizare  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea veniturilor  |  Contracte de baza  |  Controlling sistem  |  Cost management  |  Costuri depozitare date  |  Costurilor de productie  |  Cresterea in greutate   |  Criza financiara  |  Curs valutar  |  Cursul de asigurari   |  Cursuri electrician electronist auto  |  Declaratii cont  |  Depozitare marfa  |  Descarcare de gestiune  |  Dispozitive automatizare  |  Dispozitive de acces   |  Dispozitive lucru  |  Distributie marfa  |  Documente primare note contabile   |  Echipamente codificare  |  Echipamente lucru  |  Echipamente manipulare  |  Editare carte  |  Electronice vanzari  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta contabila  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Evidenta pontaje  |  Evidenta stocurilor  |  Fise fiscale  |  Furnizori de servicii   |  Gestiune declaratii  |  Hoteluri din bucuresti  |  Import export  |  Importatori auto  |  Importatori piese auto  |  Impozit profit  |  Informatii clienti  |  Informatii utile  |  Inregistrare puncte de lucru   |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrari contabile  |  Internet marketing  |  Introducere validare date  |  Introducerea datelor  |  Investitii financiare  |  Jurnalul de vanzari   |  Leasing auto  |  Leasing financiar  |  Legislatia muncii  |  Logistica marfuri  |  Management al organizatiei  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management programe  |  Management timp  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul vanzarilor  |  Manipulare marfa  |  Marketing vanzari  |  Marketing produse  |  Materiale auxiliare  |  Mijloace fixe  |  Mod de viata  |  Modificare a datelor  |  Modul contabilitate  |  Modul de administrare  |  Modul mijloace fixe  |  Modul salarii  |  Modul sfa  |  Module acces  |  Module diverse tv  |  Module electronice  |  Modulul de curs  |  Nivelul de automatizare  |  Note contabile  |  Numerar operatiuni  |  Oferte asigurari  |  Oferte sezon  |  Organizare contabilitate  |  Performanta companiei  |  Piese auto comanda  |  Piese auto leasing  |  Piese auto online  |  Piese auto stoc  |  Plata impozitelor  |  Plati taxe  |  Politici securitate it  |  Pontaj angajati  |  Pontaj electronic  |  Produse casa  |  Produse finite  |  Produse post  |  Produse solduri  |  Produse top  |  Program evidenta personalului  |  Program salarizare  |  Programe contabilitate  |  Programe gestiune  |  Programe informatice  |  Programe salarizare  |  Programe speciale  |  Proiecte fezabilitate  |  Rapoarte evaluare  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte intermediare   |  Raportare contabila  |  Raportari contabile  |  Reducerea costurilor de productie  |  Registru de casa  |  Retineri din salariu   |  Salariul de baza  |  Schimb valutar  |  Servicii bancare  |  Servicii comunicare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de management financiar   |  Servicii depozitare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii hardware  |  Servicii informatice  |  Servicii internet  |  Servicii leasing  |  Servicii software  |  Servicii web  |  Serviciile de depozitare cu acces liber  |  Sistem conturi  |  Sistem informatii  |  Sistem integrat de controlling   |  Sistem integrat erp  |  Sisteme acces  |  Sisteme alternative  |  Sisteme avertizare  |  Sisteme comunicare  |  Sisteme control date  |  Sisteme depozitare  |  Sisteme filtrare  |  Sisteme gestionare  |  Sisteme management  |  Sisteme pontaj  |  Sisteme securitate  |  Sistemul de creditare  |  Sistemul de gestiune  |  Sistemul de logistica  |  Sistemul de management  |  Soft case marcat  |  Soft case schimb valutar  |  Soft erp  |  Soft gestiune  |  Soft productie  |  Soft sfa  |  Software contabilitate  |  Solutii domeniul it  |  Solutii finantare  |  Solutii hardware  |  Solutii securitate  |  Solutii software  |  Statele de plata a salariilor  |  Surse finantare  |  Taxe si impozite  |  Transmisie automata  |  Transport dedicat  |  Vanzari case  |  Vanzari leasing  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.