AttoSOFT, Bucuresti - Solutii software ERP, programe de contabilitate Afisari: 1357
Categorie: COMERT >> Computere si tehnica de calcul Vizitatori: 824
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Alexandru Moruzzi Voievod, Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0749233600; 0236470000
-------------------------
Web: Internet
  email: office@attosoft.ro; sugestii@attosoft.ro
  site: www.attosoft.ro

 
Modul DataLight Achizitii  
Detalii  

Modulul DataLight Achizitii este proiectat sa ofere maximum de suport informational pentru procesul de aprovizionare si achizitie, astfel incat sa se atinga un optim in ceea ce priveste valoarea produselor aflate pe stoc (lucru cu stocuri optime), dar si acuratete in ceea ce priveste alegerea celei mai bune oferte de la furnizor. Sistemul de calcul al comenzilor optime in functie de rulaj, sezon, factor de lichiditate este completat de o automatizare a proceselor de pe fluxul de achizitii si de rapoarte de analiza privind intrarile de produse.

Beneficii ale modulului DataLight Achizitii

  • Reduce capitalul blocat in stocuri neperformante - Prin mecanismele de evaluare a necesarului de aprovizionare, sistemul permite reducerea capitalului blocat in stocurile neperformante cu pana la 65%. Modulul DataLight Achizitii permite calculul individual, pentru fiecare produs in parte, a rulajului si estimeaza o cantitate optima pentru urmatoarea perioada de vanzare, tinand cont evident de stocurile curente, cele deja comandate si de alti factori. Datorită flexibilităţii şi configurabilităţii excepţionale a modulului, sistemul generează automat necesarul de aprovizionare pe baza unor algoritmi specifici companiei, asigură trasabilitatea documentelor şi alocă automat cheltuielile pe centre de cost, optimizând activităţile procesului de achiziţie şi degrevând angajaţii de activităţile redundante, consumatoare de timp.
  • Permite gestionarea unor cataloage complexe de oferte de la furnizori - Modulul DataLight Achizitii dispune de un sistem gestiune automatizata a ofertelor de la furnizori, chiar daca acestea contin milioane de inregistrari. Acestea sunt stocate distinct de nomenclatoarele standard, pentru a nu afecta viteza de lucru a sistemului, insa pot fi consultate si alese in orice moment de catre utilizatorii care cauta cele mai bune oferte.
  • Creste gradul de comunicare si performanta din cadrul companiei - Prin utilizarea acestui sistem integrat, toti utilizatorii sistemului ERP au acces la informatii vitale pentru activitatea lor. In functie de drepturile de acces si vizualizare, utilizatorii au informatii on-line despre comenzi, date de livrare, stocuri disponibile / rezervate / comandate, preturi, etc.

Funcţionalităţi

  • Permite inregistrarea ofertelor generale / speciale ale furnizorilor, fara limite in privinta numarului de oferte si/sau a dimensiunii fisierelor importate; aceste oferte nu influenteaza viteza de lucru a sistemului.
  • Automatizeaza operatiunile din ciclul de aprovizionare, prin transformari “cu un singur clic” oferta furnzior→ comanda furnizor → aviz de insotire → factura furnizor → inregistrare documente insotitoare (declaratii de conformitate) → emitere NIR.
  • Realizeaza analize de aprovizionare, prin calcule la nivelul fiecarui produs privind rulajul in perioada de referinta, stocul existent si cel deja comandat, factori de sezon, lichiditate, etc.
  • Permite trasabilitatea loturilor de la furnziori prin inregistrarea informatiilor despre loturi, astfel incat sa se poata urmari traseul loturilor pe documentele de iesire incepand de la intrarea produselor in companie Integrare cu sistem de logistica pe baza de coduri de bare care permite inregistrarea intrarilor prin dispozitive mobile pe baza codurilor de bare, pentru o viteza sporita a receptiilor si pentru eliminarea erorilor umane
  • Permite rezervarea de produse (de ex piese auto pentru un anumit client – pentru un anumit deviz de lucrare); Actualizarea automata a stocurilor si soldurilor pe baza documentelor operate in sistem Permite clasificari multiple ale furnizorilor, cum ar fi zone, rute, agenti, precum si clasificari particulare in functie de specificul companiei.
  • Parte integrantă a unei soluţii ERP, special proiectată să răspundă cerinţelor de comunicare între puncte aflate la distanţă, prin lucru on-line pe Internet sau prin replicare.
  • Sistem multi-societate, multi-valută, multi-limbaj, pentru a ţine evidenţa la mai multe societăţi, în orice monedă, cu posibilitatea de a traduce programul în orice limbă.
  • Permite crearea de rapoarte particularizate prin generatorul de rapoarte inclus si care este la dispozitia utilizatorilor finali
  • Sistem de validare / invalidare a datelor şi restricţionare a accesului la date, conform politicii de securitate stabilite în cadrul companiei
  • Integrare cu sistem de logistica pe baza de coduri de bare care permite inregistrarea intrarilor prin dispozitive mobile pe baza codurilor de bare, pentru o viteza sporita a receptiilor si pentru eliminarea erorilor umane
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Accesul la finantare   |  Achizitii, vanzari, productie  |  Active financiare  |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Administrare baza date  |  Administrare salarizare  |  Analiza costurilor productie  |  Analiza financiara  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Analiza structurilor financiare   |  Analize de piata  |  Analize financiar contabile  |  Analize piata  |  Anvelope auto  |  Aplicatii contabilitate  |  Aplicatii erp  |  Aplicatii gestiune  |  Articole securitate  |  Asigurari de transport  |  Auto vanzari leasing  |  Automatizare acces  |  Auxiliare ambalaje  |  Balanta verificare  |  Baza logistica  |  Business line  |  Business restaurant  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Cantare electronice vanzari  |  Case de schimb valutar  |  Cash management  |  Centralizatoare incasari si plati  |  Centre cost  |  Centre medicale  |  Chei fixe  |  Chei lucru  |  Cititoare coduri bare  |  Coduri de raportare  |  Comanda si automatizare  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea veniturilor  |  Contracte de baza  |  Controlling sistem  |  Cost management  |  Costuri depozitare date  |  Costurilor de productie  |  Cresterea in greutate   |  Criza financiara  |  Curs valutar  |  Cursul de asigurari   |  Cursuri electrician electronist auto  |  Declaratii cont  |  Depozitare marfa  |  Descarcare de gestiune  |  Dispozitive automatizare  |  Dispozitive de acces   |  Dispozitive lucru  |  Distributie marfa  |  Documente primare note contabile   |  Echipamente codificare  |  Echipamente lucru  |  Echipamente manipulare  |  Editare carte  |  Electronice vanzari  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta contabila  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Evidenta pontaje  |  Evidenta stocurilor  |  Fise fiscale  |  Furnizori de servicii   |  Gestiune declaratii  |  Hoteluri din bucuresti  |  Import export  |  Importatori auto  |  Importatori piese auto  |  Impozit profit  |  Informatii clienti  |  Informatii utile  |  Inregistrare puncte de lucru   |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrari contabile  |  Internet marketing  |  Introducere validare date  |  Introducerea datelor  |  Investitii financiare  |  Jurnalul de vanzari   |  Leasing auto  |  Leasing financiar  |  Legislatia muncii  |  Logistica marfuri  |  Management al organizatiei  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management programe  |  Management timp  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul vanzarilor  |  Manipulare marfa  |  Marketing vanzari  |  Marketing produse  |  Materiale auxiliare  |  Mijloace fixe  |  Mod de viata  |  Modificare a datelor  |  Modul contabilitate  |  Modul de administrare  |  Modul mijloace fixe  |  Modul salarii  |  Modul sfa  |  Module acces  |  Module diverse tv  |  Module electronice  |  Modulul de curs  |  Nivelul de automatizare  |  Note contabile  |  Numerar operatiuni  |  Oferte asigurari  |  Oferte sezon  |  Organizare contabilitate  |  Performanta companiei  |  Piese auto comanda  |  Piese auto leasing  |  Piese auto online  |  Piese auto stoc  |  Plata impozitelor  |  Plati taxe  |  Politici securitate it  |  Pontaj angajati  |  Pontaj electronic  |  Produse casa  |  Produse finite  |  Produse post  |  Produse solduri  |  Produse top  |  Program evidenta personalului  |  Program salarizare  |  Programe contabilitate  |  Programe gestiune  |  Programe informatice  |  Programe salarizare  |  Programe speciale  |  Proiecte fezabilitate  |  Rapoarte evaluare  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte intermediare   |  Raportare contabila  |  Raportari contabile  |  Reducerea costurilor de productie  |  Registru de casa  |  Retineri din salariu   |  Salariul de baza  |  Schimb valutar  |  Servicii bancare  |  Servicii comunicare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de management financiar   |  Servicii depozitare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii hardware  |  Servicii informatice  |  Servicii internet  |  Servicii leasing  |  Servicii software  |  Servicii web  |  Serviciile de depozitare cu acces liber  |  Sistem conturi  |  Sistem informatii  |  Sistem integrat de controlling   |  Sistem integrat erp  |  Sisteme acces  |  Sisteme alternative  |  Sisteme avertizare  |  Sisteme comunicare  |  Sisteme control date  |  Sisteme depozitare  |  Sisteme filtrare  |  Sisteme gestionare  |  Sisteme management  |  Sisteme pontaj  |  Sisteme securitate  |  Sistemul de creditare  |  Sistemul de gestiune  |  Sistemul de logistica  |  Sistemul de management  |  Soft case marcat  |  Soft case schimb valutar  |  Soft erp  |  Soft gestiune  |  Soft productie  |  Soft sfa  |  Software contabilitate  |  Solutii domeniul it  |  Solutii finantare  |  Solutii hardware  |  Solutii securitate  |  Solutii software  |  Statele de plata a salariilor  |  Surse finantare  |  Taxe si impozite  |  Transmisie automata  |  Transport dedicat  |  Vanzari case  |  Vanzari leasing  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.