Schimbarea sediului social– In cazul in care detineti un spatiu cu destinatia de sediu social si doriti sa intocmim documentatia in vederea schimbarii/stabilirii sediului societatii actele necesare sunt: Schimbarea sediului social – ACTE NECESARE Copiile actelor de identitate (asociati/administratori) Copia actului constitutiv Certificatul de inmatriculare (original) Certificatul constatator emis la inregistrarea societatii (original) Dovada detinerii spatiului pentru noul sediu social* *Dovada detinerii spatiului pentru sediu social se face cu urmatoarele documente, dupa caz: - contract de vanzare-cumparare;
- contract de inchiriere/subinchiriere inregistrat la ANAF sau contract de comodat;
*Daca sediul este situat intr-un condomeniu (bloc de locuinte) sunt necesare urmatoarele documente suplimentare: acordul asociatiei de proprietari avizul vecinilor direct afectati (vecinii din: dreapta, stanga, de deasupra si de dedesubtul apartamentul in cauza). COSTURI In cazul in care nu detineti un spatiu cu destinatia de sediu social puteti sa stabiliti noul sediu social la noi. Costuri: onorariu + taxe ORC – 372 lei |