SPECTRUM BUSINESS CENTER Consultanta comerciala Afisari: 614
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 295
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Mihai Bravu, nr. 62A, Corp. B, etaj 2, camera 8, sector 2., Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0745761006
-------------------------
Web: Internet
  email: avradoi@gmail.com
  site: www.asociatie-infiintare.ro

 
Etape Infiintare fundatie  
Detalii  

In conformitate cu Ordonanta nr. 26 din 2000, fundatia este o organizatie neguvernamentala ce se constituie de catre una sau mai multe persoane, ce aloca un patrimoniu in vederea realizarii unui scop general sau, dupa caz, al unor colectivitati. Pentru infiintare fundatie sunt necesare 100 salarii minime pe economie.

Actul Constitutiv si Statutul Fundatiei se autentifica de notarul public.

Rezevarea Denumirii ONG-ului

Prima etapa pentru a înfiinţa Fundaţie este dobândirea dovezii Disponibilităţi de Denumire.

Aceasta se obţine prin depunerea unei cererii la Registratura Generală a Ministerului Justiţie-Serviciul de Relatii cu Publicul si Evidenta ONG, strada Apolodor nr. 17, sector 5. Ministerul va elibera dovada rezervarii de denumire în 5 zile lucratoare de la inregistrarea cererii. Dovada Disponibilitaii de Denumire este valabilă 6 luni. Taxa pentru obţinerea rezervarii de denumire este de 36 de lei, iar pentru prelungirea acesteia, taxa este de 18 lei. Taxele se achita la Trezorerie.

 

Stabilirea Sediului Social al Fundatiei

Dovada dreptului de folosinta pentru spatiul unde urmeza sa se stabileasca sediul social al Fundatiei se face in baza unui contract de comodat, dupa caz contract de inchiriere. Daca sediul este situat intr-un condomeniu (bloc de locuinte), suplimentar, sunt necesare: acordul asociatiei de proprietari precum si avizul vecinilor direct afectati.

Obţinerea Cazierului Fiscal de către membrii fondatori

Cazierul fiscal trebuie obtinut de fiecare dintre membrii fondatori care doresc sa faca parte din Fundatie.

Ca procedura de obtinere a acestuia este urmatoarea: se depune o cerere tip care se obtine de la ANAF, se va plati o taxa de 20 lei la Trezoreria unde isi are domiciliul, iar emitera acestuia se face de catre ANAF in 30 de minute.

Cererea se depune personal sau prin imputernicit, iar cazierul fiscal are o valabilitate de 30 de zile.

Obligativitatea prezentarii cazierului fiscal de catre membrii fondatori este prevazut de OG 75/2001.

 

Dosarul care se va depune la Judecatorie va contine urmatoarele documente:

a) Cerere de inscriere in vederea dobandirii personalitatii juridice( o cerere-tip ANEXA 5);

b) Act constitutiv(3 exemplare-originale), Statut(3 exemplare-originale);

c) Actele doveditoare ale sediului(contractul de comodat/contractul de inchiriere);

d) Dovada patrimoniului iniţial(foaia de varsamant emisa de catre banca);

e) Acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor in cazul in care sediul Fundatiei va fi stabilit intr-un condomeniu(bloc de locuinte);

f) Dovada Disponibilităţii Denumirii eliberate de Ministerul Justiţiei;

g) Cazierele fiscale ale membrilor-in original;

h) Copie CI membrii fondatori;

i) Taxa judiciara de timbru in cuantum de 100 lei;

k) CD/DVD cu documentele constitutive ale Fundatiei in format Word si PDF.

Termenul de finalizare al unei fundatii este de aproximativ 45 zile.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  Act aditional  |  Acte constitutive  |  Acte deces  |  Acte firma  |  Acte necesare autoritatea tutelara  |  Acte societati comerciale  |  Actele constitutive  |  Actelor constitutive  |  Activitatea societatii   |  Actul constitutiv al societatii  |  Actul de deces original  |  Actul de justitie  |  Aporturi capital social  |  Autorizare punct lucru  |  Calitate de mostenitor  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Certificate deces  |  Certificate inmatriculare  |  Certificate mostenitor  |  Certificatul de deces  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Cod caen  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta business  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta juridica  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta taxe  |  Copii acte   |  Declaratii pe proprie raspundere  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Directia impozite si taxe locale  |  Drept fiscal  |  Extras de cont  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firma specializata servicii   |  Hotarare judecatoreasca  |  Hotararea adunarii generale  |  Hotararea judecatoreasca  |  Identitate firma  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare fundatie  |  Infiintare societate  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrarea de asociatii  |  Legalizate grefa instantei  |  Legislatia muncii  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Munca cu forme legale  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Notari publici sector 5  |  Nu are sediul social  |  Numire administratori  |  Oficiul registrului comertului  |  Organizatie neguvernamentala  |  Parti sociale   |  Permise sedere  |  Persoana juridica   |  Persoane juridice straine  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Redactarea actului constitutiv  |  Reducerea capitalului social  |  Registrul comertului  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare registrul comertului  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Schimbare sediu social  |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul persoanei juridice  |  Sediul social  |  Servicii de lichidare  |  Servicii integrate de consultanta   |  Specimen semnatura  |  Supraveghere persoane  |  Suspendarea activitatii   |  Taxa judiciara timbru  |  Taxe de timbru  |  Taxe si impozite  |  Taxele de timbru  |  Timbru fiscal  |  Titlu de proprietate  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.