– cerere către Judecătorie, motivată în fapt şi în drept; – dovada achitării taxei judiciare de timbru în sumă de 100 lei – dovada disponibilităţii denumirii, valabilă, emisă de către Serviciul Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul Ministerului Justiţiei; – actul constitutiv şi statutul asociaţiei; – dovada patrimoniului iniţial al asociaţiei – cel puţin un salariu minim brut pe economie, făcută printr-un extras de cont; – dovada sediului asociaţiei printr-un contract de comodat sau închiriere şi extras de carte funciară valabil; – in cazul in care viitorul sediu al asociatiei se va stabili intr-un condomeniu (bloc de locuinte), suplimentar, sunt necesare: acordul asociatiei de proprietari precum si avizul vecinilor direct afectati. – certificatele de cazier fiscal ale membrilor fondatori; – copie după cartea de identitate al fiecărui membru fondator şi al cenzorului. – CD/DVD cu documentele constitutive ale Asociatiei in format Word si PDF. |