Apostol & Asociatii - Contabilitate, salarizare, audit, consultanta imigrari, Bucuresti Afisari: 243
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 151
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Corneliu Coposu, Nr. 7, Bl. 104, Sc 3, Et. 5, Ap. 77, Intefon 77, Sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0769770044
-------------------------
Web: Internet
  email: apostolsiasociatii@gmail.com; office@apostolsiasociatii.eu
  site: www.apostolsiasociatii.eu
  facebook: ApostolsiAsociatii-106150951192513/

 
Servicii pentru cetateni straini  
Detalii  

Acest serviciu s-a nascut ca suport atat pentru angajatorii romani aflati in deficit de personal cat si pentru cetatenii straini care doresc sa viziteze, sa locuiasca sau sa lucreze pe teritoriul Romaniei. Aveti suportul nostru, pe tot parcursul tuturor procedurilor!

 

OBTINEREA AVIZELOR DE MUNCAPentru angajatori:  Consultanta si asistenta pentru obtinere avize de munca si permise de sedere in scop de munca;  Consultanta si asistenta pentru obtinerea vizei de luga durata pentru munca;  Consultanta si asistenta pentru obtinerrea permisului de sedere pentru munca;  Consultanta si asistenta pentru obtinerea avize de detasare;  Consultanta si asistenta pentru obtinerea de avize de munca pentru schimbarea angajatorului roman; Consultanta si asistenta pentru obtinerea avizului de munca pentru schimbarea functiei cetateanului strain;Pentru cetateanii straini Consultanta si asistenta pentru obtinerea tuturor tipurilor de permise de sedere; Invitatii de scurta sedere in scop de: vizita, afaceri, turism; Obtinere si prelungire domiciliu stabil in Romania; Prelungire permise de sedere in scop de munca, studii, reintregirea familiei, afaceri, voluntariat, administrator, alte scopuri;Avizul de munca sau permisul de munca

Orice angajator roman persoana juridica sau fizica, care doreste sa angajeze cetateni straini pentru o functie anume vacanta in cadrul organizatiei sale, o poate face numai in baza unui aviz de lucru (permis de munca) obtinut de la Inspectoratul General pentru Imigrari (IGI) biroul din localitatea in care isi are sediul sau domiciliul angajajatorul.Dupa obtinerea dreptului de munca pentru viitorii angajati, va trebui sa depuna cerere in numele viitorului salariat pentru obtinerea unei vize de lunga sedere pentru munca in baza avizului primit, la consulatul teritorial al viitorului angajat, ulterior, o cerere de obtinere a unui permis de sedere.APOSTOL SI ASOCIATII, intreprinde toate procedurile si demersurile necesare, astfel vine in sprijinul angajatorilor romani pentru a isi putea realiza scopurile economice.Autorizatiile de munca pot fi de mai multe tipuri: pentru lucratorii permanenti, pentru lucratorii sezonieri, pentru lucratorii stagiari, pentru sportivi, pentru lucratorii transfrontalieri.

Urgente

Consultanta pentru intocmirea procedurilor de obtinere aviz de lucru, permis de sedere in scop de munca, reintregire familie, studii, servicii imigrari. Prezenta clientului va fi solicitata doar în cazurile obligatorii.

Tarife

Sedinta de informare nu costa nimic, insa intalnirile ulterioare sunt taxate.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
constructii speciale   |  inventar mijloace fixe  |  verificarea bilantului contabil   |  Acte aditionale  |  Actiuni comerciale  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Analiza financiara  |  Apostila haga  |  Asigurari munca  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asociatii turism  |  Atestare adr  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Autocunoastere dezvoltare personala  |  Autorizare persoane fizice  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Cercul militar  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Consiliere profesionala  |  Consiliere psihologica  |  Constructii speciale  |  Consultanta calitate  |  Consultanta agricultura  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta constructii  |  Consultanta credite  |  Consultanta financiara  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fonduri europene  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta management  |  Consultanta managementul sanatatii  |  Consultanta managementul securitatii  |  Consultanta organizationala  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta recrutare  |  Consultanta securitate  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta ssm  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contractele colective de munca  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Control cv angajati  |  Control personal  |  Curatenie banci  |  Curatenie companii  |  Curatenie generala  |  Curatenie persoane fizice  |  Cursuri electrician electronist auto  |  Dependenta alcool  |  Dependenta droguri  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Detasarea salariatilor  |  Detectiv verificare personal  |  Diagnoza auto  |  Divort cetateni romani  |  Domeniul muncii si salarizarii  |  Domeniul resurselor umane  |  Drept de autor  |  Drepturile persoanelor handicap  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evaluare a muncii  |  Evaluare comportamentala  |  Evaluare personal  |  Evaluare psihologica  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta pontajului  |  Examen psihologic angajare  |  Examen psihologic permis  |  Examen psihologic port arma  |  Externalizarea serviciilor   |  Furnizori de servicii   |  Imbolnavire profesionala  |  In calitate de angajator  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inscrisuri caracter comercial  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Instruirea personalului  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Investigatii domeniul consum de droguri  |  Jocuri noroc  |  Jocuri tematice  |  Legalizari traduceri  |  Legislatia in vigoare  |  Locul de munca  |  Lucrari si servicii  |  Management resurse umane  |  Management calitate  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management resurse umane politie  |  Management timp  |  Managementul dezvoltarii  |  Managementul riscurilor  |  Managementul sanatatii munca  |  Managementul securitatii  |  Marketing vanzari  |  Marketing direct  |  Marketing produse  |  Medicina muncii  |  Mijloace fixe  |  Modificari societati comerciale  |  Munca calificata  |  Munca si asigurari sociale   |  Munca temporara  |  Negocieri colective  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Obtinere prelungire viza straini  |  Obtinerea permisului de sedere  |  Obtinerea vizei de munca  |  Oficiile consulare  |  Organigrama firmei  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Orientare profesionala  |  Paza persoane  |  Paza personal  |  Permise de munca   |  Permise de sedere cetateni straini   |  Permise sedere  |  Permisul de sedere  |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Pontaj angajati  |  Prelungirea dreptului de sedere  |  Prelungirea permisului de sedere in romania  |  Proceduri securitate  |  Procesarea documentelor  |  Produse de curatenie  |  Produse curatenie  |  Produse post  |  Protectia muncii  |  Protectia persoane  |  Protectie persoane fizice  |  Psihologia muncii  |  Psihologia muncii si organizationala  |  Psihologia muncii transporturilor  |  Psihologie in domeniul securitatii nationale   |  Psihologie clinica  |  Psihologie organizationala  |  Psihoterapie atacuri panica  |  Psihoterapie comportamentala  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Recrutare banci  |  Recrutare personal   |  Recrutare si selectie  |  Reducerea de personal  |  Reprezentare juridica  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Sectorul public   |  Securitate banci  |  Securitate si protectie  |  Securitatea muncii  |  Selectie personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii comunicare  |  Servicii de apostila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de management financiar   |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de recrutare si selectie de personal  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii la domiciliu  |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii personalizate  |  Servicii relocare  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii suplimentare  |  Servicii turism  |  Sisteme management  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii financiare  |  Societate de consultanta  |  Specificul activitatii desfasurate  |  Stare de faliment   |  Test psihologic  |  Testare auto  |  Testare personal  |  Testare poligraf  |  Testare psihologica  |  Testare, evaluare psihologica  |  Testarea salariatilor  |  Testari psihologice  |  Traduceri juridice  |  Transport adr  |  Transport auto intern  |  Transport intern persoane  |  Transport marfa persoane fizice  |  Tulburari alimentatie  |  Tulburari conducere  |  Tulburari de alimentatie   |  Turism afaceri  |  Verificare contabilitate  |  Verificare personal  |  Verificarea angajatilor  |  Verificarea registrului casa  |  Verificarea si certificarea bilantului   |  Vize cetateni straini  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.