| Eurodata Serv Bucuresti - Service imprimante, multifunctionale, copiatoare | | |
| | | Procedura de service pentru imprimante, multifunct | | | Detalii | | | | - Imprimanta este inspectata vizual, dupa care se incearca punerea in functiune. In cazul in care imprimanta nu porneste deloc, se verifica pe loc alimentatorul si prezenta unui scurtcircuit.
- 2
- Daca problema este de la alimentatorul imprimantei, acesta se poate schimba pe loc sau comanda si imprimanta nu mai necesita intrare in service. Daca defectul provine de la cartuse, atunci cartusele se pot schimba pe loc in limita stocului disponibil.
- 3
- Daca problema este de natura mecanica sau electronica, se face un proces verbal de intrare in service care se inmaneaza clientului.
- 4
- Dupa identificarea problemelor pentru care a fost adusa la service imprimanta, sunam clientul si il informam despre defect si despre costurile reparatiei. De asemenea il informam asupra starii cartuselor.
- 5
- Daca clientul este de acord cu reparatia imprimantei, o executam si oferim garantie 90 zile pentru reparatie.
- 6
- Clientul este anuntat cand poate veni sa ridice imprimanta reparata.
| | | | | | | | |
|
|