Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara Afisari: 6582
Categorie: SERVICII PUBLICE >> Ministere si institutii de interes public Vizitatori: 3133
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Splaiul Independentei, nr. 202A, sector 6,
-------------------------
Phone: Telefon
  0213173162; 0213174386; 0213165224
-------------------------
Web: Internet
  email: office@ancpi.ro
  site: www.ancpi.ro

 
Informatii utile  
Detalii  

I. Acte necesare pentru notarea contractelor de inchiriere

1.  Cerere tip;

2.  Contract de închiriere încheiat pe o perioada mai mare de 3 ani, care să cuprindă şi identificarea imobilului;

3.  Dovada achitării integrale a tarifului.

 

II. Acte necesare întabulării dreptului de concesiune

1.  Cerere tip;

2.  Contract de concesiune;

3.  Dovada achitării integrale a tarifului.

 

III. Acte necesare radierii ipotecii şi a interdicţiei de înstrăinare şi grevare

1.  Cerere tip;

2.  Declaraţia creditorului/adresa bancii creditoare din care să rezulte în mod explicit consimţământul acestuia la radierea ipotecii şi a interdicţiei de înstrăinare şi grevare, cu identificarea imobilului;

3.  Dovada achitării integrale a tarifului.

 

IV. Acte necesare eliberării extrasului de carte funciară pentru informare

1.  Cerere tip;

2.  Dovada achitării integrale a tarifului.

 

V. Acte necesare pentru schimbarea denumirii societăţii, fuziune/absorbţie

1. Cerere tip;

2. Actul adiţional încheiat cu respectarea formelor prescrise de lege, cu dovada înregistrării la oficiul registrului comerţului sau încheierea judecătorului delegat la oficiul registrului comerţului;

3. Certificatul de înmatriculare - copie legalizată;

4. Dovada achitării integrale a tarifului.

 

VI. Actele necesare pentru notarea litigiilor în cartea funciară

1.  Cerere tip;

2.  Copie după acţiunea înregistrată la instanţa judecătorească cu indicarea numărului de dosar sau certificat de grefă care să identifice imobilul cu numărul cadastral, numărul de carte funciară şi localitate;

3.  Dovada achitării integrale a tarifului.

 

VII. Acte necesare pentru reconstituirea cartilor funciare

1.  Cerere tip;

2.  Declaraţie notarială din partea proprietarilor din care să rezulte că situaţia juridică  a imobilului prezentată în vederea reconstituirii este cea reală;

3.  Un extras de carte funciară eliberat anterior cu ultima situaţie cunoscută a proprietăţii sau actul de dobândire;

4.  Certificat fiscal de la primăria locală.

 

VIII. Actele necesare pentru notarea somaţiei de plată în cartea funciară

1.  Cerere tip;

2.  Somaţia emisă de executorul judecătoresc în dosarul execuţional;

3.  Procesul verbal de identificare a bunurilor imobile;

4.  Dovada achitării integrale a tarifului.

 

IX. Acte necesare pentru înscrierea actelor de dezmembrare/ apartamentare/ alipire

1.  Cerere tip;

2.  Documentaţia cadastrală;

3.  Act de dezmembrare/ apartamentare/ alipire;

4.  Dovada achitării integrale a tarifului.

 

X. Acte necesare eliberării copiilor după cărţile funciare, conforme cu originalul

1.  Cerere;

2.  Dovada achitării integrale a tarifului.

 

XI. Acte necesare eliberării copiilor după actele aflate în arhiva de carte funciară

1.  Cerere;

2.  Dovada achitării integrale a tarifului.

 

XII. Acte necesare pentru radierea dezmembrămintelor dreptului de proprietate (uz, uzufruct*, habitaţie, servitute, superficie)

1.  Cerere tip;

2.  Actul prin care se justifică radierea - copie legalizată;

3.  Dovada achitării integrale a tarifului.

* Certificatul de deces se prezintă în copie legalizată!

 

XIII. Acte necesare eliberării unui extras de carte funciară pentru autentificare

1.  Cerere tip întocmită de notarul public, semnată şi de proprietarul imobilului;

2.  Dovada achitării integrale a tarifului.

* Acest tip de extras se eliberează NUMAI notarului public!

 

XIV. Acte necesare pentru schimbarea/notarea adresei administrative în cartea funciară

1.  Cerere tip;

2.  Adeverinţa de la primărie din care să rezulte corelarea între nr. cad. şi adresa administrativă;

3.  Dovada achitării integrale a tarifului.

 

XV. Acte necesare pentru înscrierea actelor de adjudecare

1.  Cerere tip;

2.  Actul de adjudecare care să identifice imobilul prin numărul topografic/cadastral şi numărul de carte funciară/localitate;

3.  Certificat fiscal cu valoarea de impozitare;

4.  Dovada achitării integrale a tarifului.

 

XVI. Acte necesare pentru întabularea dreptului de proprietate în baza Legii nr. 112/1995 şi a Legii nr. 10/2001

1.  Cerere tip;

2.  Dispoziţia de restituire emisă de primărie;

3.  Dovada achitării integrale a tarifului.

 

XVII. Actele necesare pentru înscrierea hotărârilor judecătoreşti

1.  Cerere tip;

2.  Hotărârea judecătorească definitivă şi irevocabilă şi expertiza care face parte integrantă din hotărârea judecătorească, după caz. în situaţia în care au fost exercitate căile de atac, se vor anexa toate hotărârile judecătoreşti pronunţate în cauza respectivă, după caz (fond, apel, recurs);

3.  Dovada achitării integrale a tarifului.

 

XVIII. Acte necesare pentru întabularea dreptului de ipotecă

1.  Cerere tip;

2.  Contract de ipotecă;

3.  Dovada achitării integrale a tarifului.

 

XIX. Acte necesare pentru întabularea dreptului de proprietate dobândit prin moştenire

 1.  Cerere tip;

2.  Certificatul de moştenitor *;

3.  Dovada achitării integrale a tarifului.* Dreptul de proprietate al autorilor fiind întabulat în cartea funciară!

 

XX. Acte necesare pentru înscrierea unei construcţii finalizate şi întabularea dreptului de proprietate asupra acesteia

1.  Cerere tip;

2.  Documentaţie cadastrală recepţionată, în situaţia în care nu a fost deschisă o carte funciară pentru imobilul respectiv ori s-a modificat descrierea imobilului;

3.  Certificat eliberat de primăria în circumscripţia căreia se află situat imobilul, prin care să se ateste  finalizarea construcţiei;

4.  Certificat fiscal cu valoarea de impozitare;

5.  Act de constituire a dreptului de superficie, în cazul în care proprietarul construcţiei nu este şi proprietarul terenului;

6.  Dovada achitării integrale a tarifului.

 

XXI. Acte necesare pentru întabularea dreptului de proprietate

1.  Cerere tip;

2.  Documentaţie cadastrală recepţionată- în situaţia în care nu a fost deschisă o carte funciară pentru imobilul respectiv ori s-a modificat descrierea acestuia;

3.  Acte de proprietate* (în copie legalizată, cu excepţia hotărârilor judecătoreşti definitive şi irevocabile şi a actelor autentificate de notarii publici);

4.  Copia extrasului de carte funciara pentru autentificare, după caz;

5.  Dovada achitării integrale a  tarifului.

 

 

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  Act aditional  |  Acte deces  |  Acte dezmembrare  |  Actele necesare dosar cadastral  |  Actul de proprietate al imobilului  |  Afaceri imobiliare  |  Agentia nationala de cadastru  |  Agentia nationala de cadastru si publicitate imobiliara  |  Ajutor eficient   |  Alipiri terenuri  |  Autentificare oferta donatie  |  Baza de impozitare  |  Baza noastra de date  |  Carte funciara  |  Centrale alarma  |  Certificat de mostenitor  |  Certificat deces  |  Certificat fiscal   |  Certificatul de deces  |  Cod postal  |  Colaborare afaceri  |  Concesiune  |  Consultanta calitate  |  Consultanta baza date  |  Consultanta cadastru  |  Consultanta calitate, mediu  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta imobiliara  |  Declaratie tip   |  Documentatie constructii  |  Domeniul cadastrului si publicitatii imobiliare   |  Dosarul cadastral al imobilului  |  Dreptul contractelor  |  Dreptul de proprietate  |  Dreptul de servitute  |  Echipa tanara   |  Extras de carte funciara   |  Finalizarea unei constructii  |  Fuziune prin absorbtie  |  Informatii utile  |  Inregistrare domenii  |  Inregistrare domenii internationale  |  Institutii de interes public  |  Mediul de afaceri  |  Ministere si institutii de interes public  |  Ministerul administratiei internelor  |  Oficiul registrului comertului  |  Permanent lung  |  Permanent mediu  |  Permanent scurt  |  Piata romaneasca  |  Plan afaceri  |  Primul ajutor  |  Programul de functionare  |  Programul zilnic  |  Publicitate imobiliara  |  Resurse umane   |  Servicii cadastru  |  Servicii de publicitate  |  Sistem informatii  |  Standardele de calitate   |  Standardele internationale  |  Uniunea nationala notarilor publici romania  |  Usor de intretinut  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.