Milton Imob Admin - Administrator blocuri asociatii proprietari Bucuresti Afisari: 92
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 78
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Valea Calugareasca, nr. 8, sector 6
-------------------------
Phone: Telefon
  0728709707; 0741324432
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@administrator-blocuri.ro
  site: www.administrator-blocuri.ro
  facebook: MiltonImobAdmin

 
Administrare financiara  
Detalii  

Serviciile de administrare financiara pe care vi le oferim sunt menite sa puna la dispozitia asociatiei fondurile necesare cheltuielilor curente si sa asigure utilizarea lor legala si eficienta:

  •  intocmirea prin intermediul unui program specializat a listelor lunare de incasare a cotelor de intretinere aferente fiecarui apartament
    •  repartizarea sumelor facturilor de la furnizori si prestatori de servicii pe fiecare apartament in parte
    •  calcularea si repartizarea pe fiecare apartament in parte a penalizarilor aplicate de catre asociatie sau de catre furnizori
    •  calcularea si repartizarea pe fiecare apartament in parte a compensatiilor de caldura aprobate de primarie in sezonul de iarna
    •  calcularea in regim centralizat a consumurilor de apa rece si apa calda rezultate in urma citirilor date de catre proprietari / locatari
  •  actualizarea Registrelor Jurnal, Casa si Banca
  •  actualizarea Registrelor de Evidenta Fond Rulment si Fond Repartitii
  •  intocmirea foilor de varsamant / ordinelor de plata
  •  incasarea cotelor de intretinere aferente fiecarei unitati locative si emitere de chitante electronice pentru contravalorile acestora
  •  preluarea sesizarilor venite din parte proprietarilor
  •  plata facturilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii
  •  intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale pentru remuneratii asociatiei la Administratia Financiara de care apartine Asociatia
  •  intocmirea statelor de plata
  •  efectuarea platii personalului angajat al Asociatiei la datele stabilite de comun acord, daca situatia financiara a Asociatiei permite aceasta
  •  distribuirea catre fiecare apartament a fisei analitice a apartamentului precum si a tipizatelor specifice activitatii administrative (fise citiri indecsi apometre,fise caldura, etc.) si explicarea acestora in cazul se solicita in mod explicit de catre proprietarii care au nelamuriri cu privire la modul de repartizarea a cheltuielilor
  •  acces online la documentele personale si cele comune prin soft specializat securizat cu parola pentru fiecare proprietar in parte. In orice moment puteti accesa de oriunde, fie de pe laptop sau de pe telefon ori tableta, factura defalcata pe cheltuieli si costuri aferente apartamentului Dvs dar si intregului imobil pentru a stii exact unde si cum sunt folositi banii dumneavoastra
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acordul de asociere  |  Act aditional  |  Administrare eficienta  |  Administrare imobile  |  Ajutorul unei terte persoane   |  Analiza piata  |  Apa plata  |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica proprietati  |  Asociatii locatari  |  Asociatii proprietari  |  Cheltuieli cu personalul  |  Cod electronic  |  Comisia monitorizare cazuri malpraxis  |  Corpului fizic   |  Costuri de intretinere  |  Curatare ferestre  |  Curatare geamuri  |  Curatenie imobil  |  Curatenie periodica  |  Declaratii cont  |  Declaratii fiscale lunare  |  Declaratii impozit depuneri  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea statelor de plata  |  Depuneri declaratii impozit  |  Dispozitii incasare  |  Dispozitii plata  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Drept administrativ  |  Drept administrativ  |  Drept bancar  |  Drept financiar   |  Evidenta personalului  |  Fiecare proprietate in parte  |  Fise fiscale  |  Foi varsamant  |  Format electronic   |  Furnizori de servicii   |  Gestiune declaratii  |  Hotararea adunarii generale  |  Impozit chirii  |  Indiferent de nationalitate   |  Infiintare asociatie  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inspectarea imobilului  |  Inspectarea proprietatii  |  Inspectii tehnice periodice  |  Inspectii, mentenanta  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea fisei fiscale   |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intretinere lunara   |  Lucrari si servicii  |  Mici reparatii  |  Modalitati plata impozite persoane fizice  |  Modul de administrare  |  Modul online  |  Normele metodologice   |  Numerar operatiuni  |  Operatiunile derulate  |  Ordine plata  |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plata intretinerii  |  Polita de asigurare  |  Pregatire juridica   |  Procedura somatiei recuperari creante  |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Proceduri somatie plata  |  Program evidenta personalului  |  Recuperare a creantelor   |  Recuperarea cheltuielilor judecata  |  Registru de casa  |  Relatii contractuale   |  Servicii bancare  |  Servicii comunicare  |  Servicii de reparatii  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii mentenanta  |  Sesizari malpraxis  |  Sezonul rece  |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Tehnici comunicare  |  Tehnici comunicare mediere  |  Urmarirea lucrarilor  |  Usi tehnice  |  Utilizarea listelor  |  Verificarea imobilului  |  Verificarea proprietatii  |  Verificarea registrului casa  |  Verificarea tehnica periodica  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.