| | Profilul Administratorului de Imobile | | | Detalii | | | | Pregatirea profesionala Experienta profesionala -
Administratorii beneficiaza de experienta de peste 6 ani in domeniu. -
Experienta Administratorilor este asigurata si prin practica profesionala pe care acestia o desfasoara in administrarea imobilelor. -
Fiecare Administrator in parte are propria sa experienta profesionala conferita de contractele proprii de administrare. -
Administratorii sunt persoane cu o probitate morala si profesionala fara echivoc. Competente, atributii, responsabilitati -
Are abilitatile de comunicare, organizare, conducere, control, gestionarea situatiilor de criza etc. -
Cunoaste si are acces la toata legislatia la zi, aferenta administrarii de imobile; -
Cunoaste si este capabil sa faca uz de orice instrument legal necesar administrarii contractate; -
Are formarea profesionala si experienta necesara pentru a asigura toate obligatiile asumate prin contractul de administrare; -
Planifica si organizeaza activitatea pe termen scurt, mediu si lung -
Stabileste profilul, competentele, atributiile, sarcinile si responsabilitatile personalului necesar a fi angajat sau contractat (contabilitate, caserie, curatenie, tehnic, protectie, service, etc.); -
Selecteaza si contracteaza personalul necesar si/sau serviciile necesare; -
Conduce, coordoneaza, verifica, controleaza personalul din subordine; -
Urmareste realizarea contractelor si respectarea intocmai a clauzelor contractuale; -
Hotararile, deciziile, masurile dispuse de administrator sunt luate in conformitate cu contractul de administrare, planul de administrare aprobat de proprietar prevederile legale; -
Responsabilitatea administratorului este in conformitate cu clauzele din contractul de administrare; -
Administratorul raspunde material, civil, penal si profesional pentru activitatea sa. | | | | | | |