Activ Expert Business, Servicii de contabilitate Bucuresti Afisari: 1041
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 489
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Panait Cerna, nr. 7, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  0213264097; 0722318404
-------------------------
Web: Internet
  email: office@activexpert.ro
  site: www.activexpert.ro

 
Servicii audit financiar  
Detalii  

Auditul situatiilor financiare consta in verificarea a situatiilor financiare ale unei entităţi juridice, cu scopul de a exprima o opinie de audit destinata sa ofere o asigurare rezonabila ca situatiile financiare sunt prezentate in mod corect, in toate aspectele semnificative, si / sau sa dea o imagine fidela si corecta, in conformitate cu cadrul de raportare financiara.

Auditul financiar sporeste gradul de incredere al partilor interesate asigurand credibilitate afacerii tale. Partile interesate principale ale unei companii sunt, de obicei actionarii sai, dar si alte parti, cum ar fi autoritatile fiscale, bănci, autoritati de reglementare, furnizorii, clientii si chiar angajatii pot avea, de asemenea, un interes in asigurarea faptului ca situatiile financiare sunt corecte. Auditul financiar si procedurile de audit sunt concepute pentru a detecta informatiile lipsa sau false cauzate, fie de frauda fie de eroare materiala.

  SERVICII DE AUDIT

  • Auditarea si certificarea situatiilor financiare in conformitate cu standardele de audit
  • Audit de conformitate privind implementarea finantarilor nerambursabile din fonduri comunitare
  • Audit intern privind examinarea obiectiva a activitatilor unei organizatii in scopul furnizarii unei evaluari independente a managementului riscului, controlului si proceselor de conducere a acesteia

  AUDITORII FINANCIARI      

Realizeaza proceduri destinate obtinerii de probe suficient de adecvate in conformitate cu standardele de audit pentru a determina cu un grad de incredere rezonabil daca situatiile financiare sunt lipsite de erori semnificative

   

Analizeaza situatiilor financiare, in scopul de a apiecia daca ele au fost intocmite in conformitate cu legislatia si cu standardele de contabilitate

   

Emit un raport continand o exprimare clara a opiniilor lor asupra situatiilor financiare

  AUDITAREA SITUATIILOR FINANCIARE ANUALE

 

Auditorii statutari isi exprima un punct de vedere referitor la gradul de conformitate a raportului administratorilor cu situatiile financiare anuale pentru acelasi exercitiu financiar. Raportul auditorilor statutari cuprinde:

  • o introducere care identifica cel putin situatiile financiare anuale care fac obiectul auditului ststutar, impreuna cu cadrul de raportare financiara care a fost aplicat la intocmirea acestora
  • o descriere a ariei auditului statutar, care identifica cel putin standardele de audit conform carora a fost aplicat la intocmirea acestuia
  • o opinie de audit care exprima in mod clar opinia auditorilor statutari, potrivit careia situatiile financiare anuale ofera o imagine fidela conform cadrului relevant de raportare financiarasi, dupa caz, daca situatiile financiare anuale respecta cerintele legale. Opinia de audit este fara rezerve, cu rezerve, o opinie contrara sau, daca auditorii statutari nu au fost in masura sa exprime o opinie de audit, imposibilitatea exprimarii unei opinii;
  • o referire la aspectele asupra carora auditorii statutari atrag atentia, printr-un paragraf distinct, fara ca opinia de audit sa fie cu rezerve;
  • un punct de vedere privind gradul de conformitate a raportului administratorilor cu situatiile financiare anuale pentru acelasi exercitiu financiar
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
protejarea informatiilor  |  Administrare cantine  |  Administrare personal  |  Asistenta contribuabilului   |  Asistenta fiscala  |  Asistenta fiscala persoane fizice  |  Asistenta fiscala persoane juridice  |  Asistenta in implementarea proiectelor  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Audit societati  |  Balanta contabila  |  Balanta verificare  |  Baza de tratament  |  Baze sportive  |  Bilant anual  |  Bilant contabil anual   |  Bilanturi depuneri  |  Bilanturi, balante, expertize contabile  |  Cadouri companii  |  Cafea import  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Categorii de produse  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Circuitul documentelor  |  Cluburi sportive  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta baza date  |  Consultanta business  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta taxe  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate computerizata  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contract leasing  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Curs valutar  |  Decontarea energiei electrice consumate  |  Depozitare in siguranta  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Elemente legatura  |  Energie si bani  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Experti contabili  |  Expertize contabile  |  Expertize financiar-contabile  |  Expertize fiscale  |  Externalizarea serviciilor   |  Fiscalitate consultanta  |  Fonduri financiare  |  Fonduri nerambursabile  |  Import export  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Inregistrarea in contabilitate  |  Instruirea personalului  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Leasing persoane fizice  |  Legislatia in vigoare  |  Management financiar contabil  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectelor it  |  Norma cu caracter intern  |  Note contabile  |  Opinii juridice   |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Produse cadou  |  Produse electrice  |  Produse turistice  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Regimul impozitelor  |  Regimul impozitelor si taxelor  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Reglementarile legii   |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Schimbari sediu firma  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii depozitare  |  Servicii domeniul comercial  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii informatice  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii leasing  |  Servicii personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii protocol  |  Servicii salarizare  |  Servicii suplimentare  |  Servicii turistice  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Soft financiar  |  Soft salarii  |  Soft vanzari  |  Solutii domeniul it  |  Supervizarea departamentului contabil  |  Taxe si impozite  |  Tichete cadou  |  Valoarea taxelor si cheltuielilor  |  Verificare balanta contabila  |  Verificare contabilitate  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.